תקשורת ומדיה

יש שליטה ויש יו"ר: הושלמה עסקת רכישת 100% ממניות RGE בידי משפחת אודי רקנאטי

משפחת אודי רקנאטי השלימה את רכישת מניותיו של לן בלווטניק בקבוצת RGE שמחזיקה במותגי תקשורת מובילים כמו ערוצי ספורט 5, ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ הכנסת. עם השלמת העסקה נבחר שי רקנאטי לשמש כיו"ר הקבוצה
כפיר אדר |  1
שי רקנאטי (צילום פזית עוז)
משפחת אודי רקנאטי השלימה את רכישת 50% ממניות קבוצת RGE מידי קבוצת אקסס אינדסטריז של איש העסקים לן בלווטניק. בכך הפכה משפחת רקנאטי למחזיקה הבלעדית בקבוצה, באמצעות חברת נפתלי השקעות שבבעלותה. במסגרת המהלך מונה שי רקנאטי ליושב ראש הקבוצה.
שי רקנאטי, שמיניו ליו"ר הקבוצה אושר בדירקטוריון, לוקח חלק בניהול הקבוצה ב-16 השנים האחרונות. RGE, מקבוצות התקשורת המובילות בישראל, מתמחה במגוון פעילויות תוכן, הפקה וספורט. הקבוצה מחזיקה במותגים מובילים בשוק התקשורת בישראל, ביניהם ערוצי ספורט 5 (5SPORT, 5LIVE, 5PLUS, 5GOLD, 5SPORT4K, 5STARS), ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ הכנסת שבאחזקתו זכתה הקבוצה בשנת 2018.
בחודש אוקטובר האחרון השיקה הקבוצה את BIGI, פלטפורמת תוכן פורצת דרך וראשונה מסוגה עם שירות הסטרימינג לילדים ולנוער. הפלטפורמה מתכתבת עם המגמות העולמיות של הבאת התוכן ישירות לצרכן. אור רם וירון שגב משמשים כמנכ"לים משותפים של קבוצת RGE. חברת נפתלי השקעות נוסדה בשנת 2003 ומרכזת את השקעות משפחתו של אודי רקנאטי בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מספרים לעסקה? כנראה בגרושים (ל"ת)
    עסקן 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור