תקשורת ומדיה

"בלי ציניות, כואב לראות": פריימריז העבודה גורר רחמים ויצר פארסה מביכה

בעוד מרב מיכאלי המועמדת המובילה לזכות בראשות המפלגה: "יום להציל את העבודה",  היא עמדה במרכז תקרית מביכה. מיקי זוהר כתב בטוויטר: "ברגע שהחלו לצעוק "רק לא ביבי", המפלגה גמרה את הסיפור", בן כספית ציין: "הנקרופילים מנסים לנקר במה שנותר"
כפיר אדר |  2
מרב מיכאלי (צילום הדס פרוש פלאש 90)
האם חברת הכנסת מרב מיכאלי תסיים את הפריימריז של מפלגת העבודה, אליהם דחפה בנחישות רבה, כראש המחנה שבעבר היה בשלטון המדינה במשך שנים ארוכות, אך בשנים האחרונות נעלם כלא היה והפך כמעט ללא רלוונטי עם מחיקה של מנדטים, חוסר אמון של המתפקדים ועוד שלל סיבות שבגינן העבודה כבר לא מה שהייתה בעבר? אפילו יו"ר ההסתדרות ארנון בן דוד ביקש להפסיק את חברותו במפלגה.
מיכאלי כתבה בטוויטר שלה לקראת ההצבעה בפריימריז: "יום יפה היום. יום להחליף הנהגה, יום להציל את מפלגת העבודה. צאו להצביע, ביחד ננצח ונחזיר את האמת לפוליטיקה".
 
העיתונאי בן כספית טען: "אם הייתי חבר מפלגת העבודה, לא הייתה לי דילמה: ח"כ מרב מיכאלי הרוויחה ביושר את קולות המתפקדים שנותרו במפלגה שהקימה את המדינה. זה נשמע מובן מאליו, אבל אל מול כמות התככים בחדרים האחוריים, מועמדי הקש שפוזרו כדי לאפשר שליטה מרחוק והנקרופילים שמנסים לנקר במה שנותר.. מהמפלגה המיוסרת הזו, אסור להירדם. מיעוט הקלפיות במרכז וריבויין בפריפריה מעידים על מאמץ של גורמים עלומים לחזור לימים הטובים ההם, שהביאו את העבודה לאן שהגיעה. למרות שהסוסים כבר ברחו מזמן, אף פעם לא מאוחר לנקות את האורוות".
חבר הכנסת מהליכוד מיקי זוהר כתב: "יש היום פריימריז במפלגת העבודה. בלי ציניות, עצוב לראות אותה נעלמת מהמפה הפוליטית. מהרגע שמנהיגיה שכחו את הערכים והאידיולוגיה בשביל לצעוק "רק לא ביבי", המפלגה הזו גמרה את הסיפור. חבל, כי היא היתה אחת המפלגות השורשיות והדמוקרטיות האחרונות שנותרו. רק דרך מנצחת, לנו יש את דרך הליכוד!".
 
השחקן והבדרן תומר שרון כתב: "לקח לי חודשים לעזוב את מפלגת העבודה ולהפסיק לשלם דמי חבר. עכשיו לוקח לי עשרות מיילים לדרוש שיפסיקו לצלצל אלי עם ההקלטות של השאריות המתפוררות שלהם שרצות לראשות המפלגה. עשר פעמים ביום, נשבע. תפסיקו, בני-בליעל, או שאבוא אליכם הביתה ואצרח לכם באוזן מאתיים פעם "לתומש הקש חמש!!!"".
יו"ר חברת הפרסום מקאן אילן שילוח כתב: "מירב מיכאלי היא הבחירה הנכונה היום לראשות מפלגת העבודה. עשתה עבודת קודש בכנסת ושמרה על ערכיה. האתגר של מירב מיכאלי מחר היא לאחד מיידית את העבודה כי לבדה העבודה לא תעבור אחוז חסימה והקולות יזרקו לפח".
 
בתוך כך, יניר קוזין סיפר על ההתפתחויות בהצבעות למפלגה: "טוב, זה כנראה השיא. מרב מיכאלי לא מופיעה במערכת הממוחשבת של ההצבעה. כן מופיעה בספר הבוחרים. לא נותנים לה להצביע (!!!). אין מילים עם המפלגה הזאת. אז אחרי יותר מחצי שעה הצליחו במפלגת העבודה לגרום לכך שהמועמדת לראשות המפלגה תוכל להצביע בבחירות לראשות המפלגה. פלא. נ.ב אחרי שהצביעה במחשב אחד הייתה שגיאה. הלכה למחשב אחר. אין מה להגיד, הכל מתקתק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנכדה של קסטנר
    אילנית 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירב מיכאלי הגברית היא הנכדה של הקאפו קסטנר.
    סגור
  • 1.
    המפלגה ניצחה.
    תום 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכורה האמרה אחרי שמערכת בחירות אלקטרונית קרסה והכרזתו של יושב ראש המפלגה לנוכח הפארסה המפלגה ניצחה . ובכן הי תמשיך לנצח כל הדרך לאבדון.
    סגור