תקשורת ומדיה

מולי שגב: "עיבינו את מערך האבטחה על האולפנים בעקבות החיקוי"

על הטלפונים מהמגזר החרדי ב-24 השעות האחרונות, והאם ידע שזה יפגע בציבור כל כך רחב, עורך ארץ נהדרת מגיב לראשונה על החיקוי של מנהיג הזרם החרדי בתכנית הסאטירה: "אחרי השבוע האחרון אפשר לא לעשות מערכון על קנייבסקי?"
יהודה לוינגר |  15
מולי שגב (צילום דוד וינוקור)
עורך התכנית "ארץ נהדרת" מגיב הבוקר (חמישי) לביקורות סביב החיקוי של הרב קנייבסקי בתכנית וטוען כי דמותו של הרב קנייבסקי הייתה קריטית לציבור הישראלי בתקופה האחרונה וכניסתו כדמות לתכנית, לפיכך, הייתה בלתי נמנעת.
בראיון לאילנה דיין בגלי צה"ל, אמר שגב כי הוא מקבל את הביקורת כלפיו אבל החיקוי לרב היה בלתי נמנע לאחר הסיקור התקשורתי סביב סגירת תלמודי התורה: "האיש נמצא בצומת כל כך משמעותית שקובעת את גורלנו בתקופה האחרונה. אחרי השבוע האחרון אפשר לא לעשות מערכון על קנייבסקי?" אמר.
לדבריו, בתכנית לא לקחו סיכונים ועיבו את מערך האבטחה באולפנים, מה שהוביל לסיטואציה משעשעת: "ישבנו לצהריים ופתאום הלכה לכיווננו קבוצה של חרדים, המאבטחים זינקו ולקח כמה שניות להבין שזה הקאסט של זהו זה שהיה בצילומים באולפן ליד".
על הפגיעה במגזר החרדי אמר שגב כי אכן עלה בדעתו שציבור רחב ייפגע מהחיקוי וכי הוא חושב שרובם גם הביעו את עמדתם מולו: "התקשרו אליי ב-24 השעות האחרונות והשאירו לי הודעות".
מאוחר יותר, בראיון ברדיו 103, ביקר אלדד יניב את הביקורות וטען כי מי שאשם בהפיכת הרב קנייבסקי לדמות פוליטית זה בית הרב והפוליטיקאים שמייצגים אותו בכנסת: "ברגע שהוא שחקן פוליטי, אתה מותח עליו ביקורת, לעיתים מאוד קשה, לעיתים אתה מגחך עליו, לעיתים נהפך לדמות סאטירית, זה המחיר להיות שחקן פוליטי". 
יאיר נתניהו תקף בחריפות את תכנית הסאטירה ואמר כי על המגזר החרדי להחרים את המוצרים שהתפרסמו בהפסקות הפרסומות של ארץ נהדרת: "כל המגזר החרדי צריך מהיום להחרים כאיש אחד, את כל המוצרים והחברות שהופיעו בהפסקות הפרסומות הערב בזמן ״ארץ נהדרת״ באלּג׳זירה 12. חרם על כל המוצרים והחברות שמפרסמות באלג׳זירה 12 יהיה אף ראוי יותר, ויעיל יותר, ויגרום לאבי וויס ואבי ניר להבין שהם לא אלוהים".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    החרדים הורגים אותנו. זה קצת יותר פוגע
    אני 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החרדים נפגעים??? ומה עם העובדה שההתנהגות וההחלטות של החרדים מובילות במישרין למותם של רבים? זה לא גם קצת פוגע?? רק קצת קצת????
    סגור
  • 12.
    מולי יא תותח. תמשיכו, הוא בן אדם כמו כולם (ל"ת)
    נורמלי 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    רע בנים
    רון 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עשרה נותן פסק הלכה בלתי חוקי בעליל שהוגש את אחד מעקרונות הדת בשביל צרכים קהילתיים ,הגיוני מאת ד שהוא יקבל ביקורת צולבת , אני חושב שכאן קצת הגזימו . אבל אל לנו להלין . אין דבר העומד בפני פיקוח נפש
    סגור
  • 10.
    שארלי הבדו שארלי הבדו שארלי הבדו
    וואללה יופי טרור 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הקיצונים הפנאטים הטרוריסטים לא יקבעו לי מה ללבוש ומה להגיד.נקודה.סוף פסוק!!
    סגור
  • 9.
    צביעות
    דרומית 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה מה שהייתם מייחלים שהחרדים ירגמו אותכם ואז תיהיה לכם סיבה שוב לשסות להסית בתוכנית כביכול "סאטירית". נראה אותכם גיבורים לועגים לאנרכיסטים שמפגינים בבלפור
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    ז'ה סווי קשת!
    ז'ה סווי קשת 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לוותר!!
    סגור
  • 7.
    ממילא החרדים לא צורכים מהמותגים הגדולים
    גל 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ובמדינה (המפרסם הכי גדול, על משרדיו השונים) הם לא מאמינים, אז נראה שהם לא ממש צריכים לשנות את ההתנהגות שלהם, יאיר.
    סגור
  • 6.
    לא לוותר!
    עמוס 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אהבתי הקטע,ואיננו שונה מחיקוי דמויות שהציבור אוהב לצחוק עליהם. הצחוק היה כנגד ביבי שפוחד מהרב. שימשיכו כך! רב כזה,הוא לא הרב שלי!
    סגור
  • אובססיה
    דרומית 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי הפך לאובססיה בתקשורת שזה חילחל בכל תוכנית בכל שיח יום ולילה. מי אמר שללעוג לדמויות ש"הציבור אוהב" זה ליגיטימי. למה ללעוג אם אוהבים? איפה זה כתוב? ואח"כ מתפלאים שילדים מתאבדים בגלל שעשו להם שיימינג ברשת ולעגו להם בכיתה
    סגור
  • 5.
    קלישאת "אבטחה הוצבה סביב" עובדת היטב תמיד, חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    כמה לא מקורי 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 4.
    divorce
    Katherine Lilian 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום לכולם, שמי באלי מבריטניה הגדולה, אני רוצה להודות לאדם גדול מאוד בשם ד"ר אוזזי על שהחזיר לי את שמחתו, אותה התגעגעתי 3 שנים אחרי הגירושין ממני ומאשתי והשאיר אותי עם 2 ילדים, היה קשה לי מאוד. מעולם לא ידעתי מה עלה בדעתי, שהיא ביקשה ממני להתגרש, והיה לי מזל מאותו יום. עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותה לשלי, אך ללא הועיל, עד שנתקלתי באיש הגדול הזה בשם ד"ר אוזזי, חידש את הנישואין, שלא בזבזתי זמן בהם, אבל יצרתי איתו קשר וניסיתי אותם. אתה יכול לדמיין שד"ר אוזזי עשה נס בכך שהתקשר אליי באותו יום לבדוק אותי ואת ילדיה. הייתי כל כך מופתע ותוך פחות מ- 48 שעות אשתי באה אלי וראתה את הילדים. אנחנו עובדים בשמחה מאותו יום ולבסוף חזרנו אלי כאשתי. אני לא יודע להעריך את האיש הנהדר הזה בשם ד"ר אוזזי על שהחזיר לי את שמחתי. אנא כולם שם ישמחו לעזור גם לכם תודה! אני יכול לפנות אליו doctorosazeetemple235@gmail.com או להתקשר +1 (301) 747-3442
    סגור
  • $$$
    מישו 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ???
    סגור
  • 3.
    יאיר אתה מזעזע סתום כבר (ל"ת)
    שרה 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    אילנה דיין, מלכת ההכפשות, מראיינת את שגב, מלך ההסתה ! (ל"ת)
    "עתונות" בישראל 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 1.
    מקווה שחרדים לא יחקו את המתקפה על שארלי הבדו בצרפת
    אריק פז 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    17 2
    קיצונים דתיים זה זבל שקיים בכל הדתות.
    סגור