תקשורת ומדיה

גדעון לוי תוקף: אופירה וברקו היו עומדים בצפירה לזכר חללי הנכבה?

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' תקפו את מרב מיכאלי על השארת אבתיסאם מראענה לאחר דבריה: "אחת ששמה פס על הצפירה, מקומה לא בינינו", וקיבלו ביקורת מגדעון לוי: "למה שתעמוד לזכרו של חייל שכבש וגירש תושבי הכפר השכן לכפרה?"
מערכת ice |  150
גדעון לוי (צילום משה שי פלאש 90)
איש התקשורת מהשמאל תוקף הבוקר (ראשון) את הביקורות של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' נגד מועמדת העבודה ושואל האם אנשי התקשורת היו קמים בצפירה לזכר חללי הנכבה, ואם לא - מדוע הם תוקפים את המועמדת הערבייה אבתיסאם מראענה.
כזכור, בריאיון בשישי בערב עם מרב מיכאלי, הביעו את זעמם אופירה וברקו על ההחלטה להשאיר את המועמדת הערביה בעקבות דבריה על הצפירה לזכר חללי צה"ל: "להגיד על צפירה ביום הזיכרון, כשהורים יושבים בבית ובוכים כי איבדו את הילדים שלהם:  שתי דקות מופלאות? כאזרחית מדינת ישראל לעולם לא אסלח לה על אף מילה. היא יכולה לבכות עד מחר, היא התנצלה כי היא רוצה כיסא", אמרה אסייג.
ברקוביץ' גם הוא הוסיף על דבריה: "כשמדברים נגד השכול שום סליחה לא תעזור, אין דרך חזרה. כשחוצים קו אדום זה נגמר, אזרחי ישראל לא סולחים לה, יש דברים שעליהם לא סולחים. היא אנטי ציונית ומכחישת שואה כי לא עמדה בצפירה. אחת ששמה פס על הצפירה מקומה לא בינינו".
גדעון לוי התנער מדבריהם בטור דעה שלו באתר הארץ הבוקר: "מול מטחי הרפש, הפשיזם והנבערות הללו, קול ההמון, עמדה שלשום מרב מיכאלי בתוכניתם בכבוד ובגבורה", כתב העיתונאי, והוסיף: "חבל גם שמראענה עצמה חזרה בה מדבריה מלפני עשר שנים. הם תקפים גם כיום לכל אזרח ערבי שלא איבד את שארית כבודו הלאומי".
לדבריו, "האתגר שהציבה מראענה לפתחו של השמאל הציוני מהדהד ומטלטל. הוא יהיה מבחנו של המחנה הזה. בדיוק כמו שאין ולא יכול להיות ערבי ששומר שבת, צם ביום הכיפורים ומתחפש בפורים, אין ולא יכול להיות ערבי שעומד דום בתום לב בצפירת יום הזיכרון לחללי צה"ל, החיילים שהרגו בבני עמו, שכבשו את ארצו, שגירשו את אבותיו וממשיכים להתעלל באחיו. ערבי שעומד בצפירה עושה שקר בנפשו ובוגד בעמו. חד וחלק".
אמנם, מוסיף לוי, אפשר שערביי ישראל יכבדו ויעמדו בצפירה מתוך סולידריות עם היהודים הישראלים, "אבל גם סולידריות כזו אי אפשר לתבוע מהם בזמן שאין שום סולידריות עם גורלם ומורשתם. האם היהודים, ברקו ואופירה למשל, היו מוכנים לעמוד בצפירת יום הזיכרון לחללי הנכבה? למה לא? לא היתה נכבה? לא נפלו בה חללים? לא היו בה גיבורים? אסור לזכור אותם?".
איש התקשורת חתם את דבריו בהבנה למועמדת הערביה: "למה מראענה צריכה לעמוד דום לזכרו של גדעון בכרך, החייל שעליו אני חושב בצפירה (אני קרוי על שמו), שכבש, גירש ואולי גם טבח בתושבי טנטורה, הכפר השכן לכפרה, פרדיס? למה שלא תיסע בצפירה לאות מחאה על כך שאין יום זיכרון לחללי עמה, ואפילו לא דקה של זיכרון?"

תגובות לכתבה(150):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 138.
    גדעון לוי
    אדי 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה השוואה...מה הקשר...במחבלת שרוצה להכנס לכנסת במדינה שהיא מתעבת לועגת לה..ובראש מורם מזלזלת במתיה..חיילי צהל מגינים גם עליה ועל משפחתה..ראינו מה קרה בסוריה איך שיש שלט ברחוב את האזרחים האומללים ואף אחד לא עזר להפסיק את שפיכות הדמים והנה במדינה הזו היא מבקשת את אימון הציבור לתת לה כסא ומשכורת ורכב כדי שתמשיך להפיץ את שנאתה למדינה. צריך פשוט לשלול ממנה את אזרחות בכל מדינה מתוקנת לא היו נותנים במה. אבל בכל הוא מעל החוק. כל מי שפוגעת במדינה ובסמליה הוא רצוי מאד...בושה וחרפה. מקווה שהם לא יעברו אחוז החסימה למיכאלי נכדתו של קסטנר תישאר בבית
    סגור
  • 137.
    גדעון,אתה צודק בכול מילה,
    עדי 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אופירה וברקו לא מסוגלים לראות את הזולת,הם לא מבינים,שיש כאן טרגדיה ובמצב שנוצר,הצדק והאמת נמצאים בשני הצדדים,כול צד צודק באופן יחסי וברגע שלא רואים את המציאות אי אפשר לפתור את הסיכסוך,,
    סגור
  • 136.
    עמידה
    גל גיל 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אולי לוי עוד ידרוש לעמוד לזכר היטלר.
    סגור
  • 135.
    תגובה
    קשת 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי גם אתה ואני לא עומדים לזכרם ואין לנו את הצורך לנפנף בכך בגאוה עצמית ולעג לאחר ונעזוב את יתר הסיבות לכך .....
    סגור
  • 134.
    כי אלו נפלו על הגנת המדינה
    גל 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ועל כלל אזרחיה, היהודים והערבים. מעניין מה דעתו על יום הזיכרון המשותף ששואף למטרה של הפסקת הקורבנות והאובדן משני הצדדים. או על ערבים (ויש כאלה, לא מתכוון לדרוזים, אם כי גם אפשר לטעון אותה טענה גם כלפיהם) שמתגייסים לצה"ל, האם הם בוגדים? בקיצור, צריך לשאול האם הוא תופס את הערבים הישראלים כישראלים או כפלסטינים? אם הם ישראליים, הם צריכים להזדהות עם הקורבנות. אם לא, הם אינם רואים עצמם כאזרחי ישראל, ומכך אינם צריכים לחיות בה.
    סגור
  • טען עוד
  • 133.
    היא קראה להשמדת זכרון יעקב... (ל"ת)
    לגדעון לוי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 132.
    אני לא עומד לזכר מי שרצה ורוצה להשמיד אותי... (ל"ת)
    לגדעון לוי 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 131.
    נכבה זה שם קוד לכישלון המאמצים של הערבים לחיסול
    חיפאית ותיקה 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הניסיונות החוזרים ונשנים של הערבים לחיסול המתיישבים היהודים באזור תפסו תאוצה אחרי כ"ט בנובמבר בעזרת 7 צבאות של מדינות ערביות שונות. היישוב היהודי ב-1948 היה זעיר מבחינה מספרית ביחס לתוקפים הערבים. ולמרות זאת הצליח להדוף את התוקפנות הערבית. הערבים הפסידו, היהודים ניצחו. אנחנו צריכים לחגוג את הנכבה שלהם, שנועד לבכות את אי הצלחתם להשמיד את היישוב היהודי.
    סגור
  • 130.
    אנחנו במדינה היהודית שתתנהג בהתאם אם היא רוצה להישאר
    ישראל 02/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט בושה. הכי מסוכנים זה יהודים שמאלנים בוגדים כי אי אפשר לעשות נגדם כלום. זה יהודים מזוכיסטים שאוהבים שצועקים עליהם ומרביצים להם. הם אוהבים לסבול לא יאמן
    סגור
  • 129.
    שלא תעמוד
    שאול 02/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבעיה היא פחות זה שהיא לא עמדה אלא הצורה בה היא אמרה את הדברים. אתה מספיק אינטליגנט כדי להבין שהטענה עליה הכתבה שלך מתבססת חלשה מאוד.
    סגור
  • 128.
    צודק בכל מלה
    ראמי 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אופירה וברקו שני מגישים מטורללים חסרי דעת וגועל נפש הם פשוט רצו להחזיר את הימין הקיצוני בגלל הריטינג שלהם הירוד
    סגור
  • 127.
    פשוט בושה
    דילן 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוחמד עוד פעם התחלת לדבר שטויות סע לעזה שם מקומך ותניח לנו מההבלים שפיך מפיק,לא תחסר לאף אחד פה
    סגור
  • 126.
    הצביעות של הנאשם בפלילים
    צבי 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה.נתניהו שהתלונן בשידור חי שהמועמדת הערביה ,לא עומדת בצפירה של יום השואה,כלומר שהחרדים לא עומדים,בכל סוגי.הצפירות מצידו זה בסדר , אין גבול לצביעותו של הנאשם בפלילים מבלפור
    סגור
  • תלמד
    שי 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החרדים עומדים אלה שלא עומדים זה הטורי קרתא שלא בוחרים ולא נבחרים לכנסת החרדים בזמן הצפירה קוראים תהלים לעילוי נשמתם ולא לועגים
    סגור
  • לועגים לשואה בכל הזדמנות
    גל 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להתייחס בכלל למי שאינם מקבלים את קיומה של המדינה וקוראים לשוטרים "נאצים"?
    סגור
  • 125.
    אם היו חברי פרלמנט פלסטיני
    ג.ש. 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אופירה וברקוביץ היו חברים בפרלמנט הפלסטיני, הם היו בודאי עומדים בצפירה ליום הנכבה. אבל הם לא!!!
    סגור
  • 124.
    אין סליחה לאנטישמיות
    וו 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתבתי כמה פעמים ואכתוב שוב . מירב מיכאלי שייכת למשפחת שמאל רדיקאלי הם שונאי ישראל . ניתקלתי באמא של מירב . שהיא לא הסכימה שדגל ישראל יתנוסס מעל ראשה. מירב ממתנת את הענינים אבל היא מאוד קיצונית אסור לבחור בה .מה זה לבקש סליחה על אמירה מהלב. במקרה הזה המחה סליחה היא שולית
    סגור
  • 123.
    גדעון,איכה?
    מנסה להבין 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון,לדעתי הרצון שלך לתמוך בפלסטינים ולהתנגד בכיבוש הם דבר יותר מלגיטימי אבל כל פעם שאתה מתבלבל ומתייחס לחיילים אשר במותם נתנו לנו את המקום הזה( כן,כן על על חשבון האחר) כאל האשמים ושקימת לגטמיציה לא לכבד את מותם (אתה תורם לריחוק ועל הסיכוי לשלום אמיתי)
    סגור
  • 122.
    פשוט בושה
    דילן 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להוריד את התכנית הזאת לאלתר ולהגלות את מוחמד לוי לעזה שם מקומו ויםה שעה אחת קודם
    סגור
  • 121.
    צודק ולא צודק
    יוני 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אם היא לא הייתה חיה בארץ נקודה!! לא צודק כי, ראשית היא אזרחית הארץ,שנית היא רוצה להיות חברת כנסת בישראל ולא בפלסטין,אז מר גדעון הגיע הזמן שתכבד את הכללים של המדינה שבה את חי ואת הקורבנות שבזכותם אתה חי כאן.
    סגור
  • 120.
    השוואה חסרת מושג למציאות עיתונאי חובבן (ל"ת)
    שמוליק 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 119.
    ^
    ישראל 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמרטוט לא היתה צריך לעזוב תארץ רציתה ללכת מפה לא אז בדרך תעסוף כמה כמו ותעוף
    סגור
  • 118.
    קודם כל גדעון, הטענה של אופירע וברקו לא היתה על אי
    יוגי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמידה בצפירה אלא על פוסט מזלזל על כך שאלו היו שתי הדקות הנפלאות בחייה. שנית כל גדעון, אנחנו לא ניסינו להשמיד את הפלשתינאים ורובם ברחו מפחד כי חשבו שנעשה להם מהם שערבים אחרים עושים כשהם מנצחים במלחמה. רק בדיר יאסין באמת עשינו כך. הנכבה היא מלחמת השמד כנגדנו שנכשלה. ולכן רק חלק המוח השמאלני של גדעון לוי יכול ליצור השוואה כוזבת כזו. לסיכום: השנאה העצמית של המיעוט השמאלני הולכת להפסיד גם בבחירות הקרובות. לכו כבר לחיות במדינות שאתם כל הזמן משווים אלינו ושחררו אותנו מהכיבוש שלכם.
    סגור
  • 117.
    בושה
    ישראלה 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדעון לוי תגיד אתה לא מבין שזהו תם העידן שלך. ששונאי עמם שונאים ראשית את עצמם,לדעתי אתה אדם אומלל,אםילו שונאינו המחבלים לא מאמינים לשכמותך.צר לי על ילדייך.אתה תמשיך להציק לנו אני ממליצה לא להתיחס אליך .אתה שוטה הכםר.
    סגור
  • 116.
    גדעון
    דני הצודק 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקומך איתנו-אגף המחבלים
    סגור
  • 115.
    גדעון, המדינה שייכת לעם היהודי. לא קיים עם פלסטיני
    אלה 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לך ושוב לך ללמוד היסטוריה..טמבל
    סגור
  • בוא למד אותנו (ל"ת)
    מי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 114.
    לחפש בארכיון
    סולומון 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב30 לאוקטובר ב1948 חילי צהל מגולני 14 בני אדם מכפר עילבון שהוא קיים עד היום 12 איש העמידואותם מול קיתת יורים והרגו אותם בדם קר ובטח כמה מהחילים קיבלו צלא"ש וזה בזכות הטבח הזה ועוד טבח בכפר דיר יאסין ש מפקד בבשם שדמי וחיליו רצחו מעל 50 בני אדם ןביאו אותו לבית משפט כאילו וכנסו אותו באגורה אחת!!!!! והכפר הזה היה פעם כי הם הרסו אותו אז היהודים הנאורים ייעצו לערבים איך להתנהג בדילמה כזאת .אני כאזרח ישראלי שפוי מצע כדי לשמור על המדינה צריך לעשות מעשים ולא דיבורים ולזרוק את כל הזענים כמובן גביר וסמוטריץ למזבלה כי מקומם שמה
    סגור
  • 113.
    סליחה מה הקשר ? כאן זה ישראל והיא ישראלית.
    חוסה 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני יליד ארגנטינה בן אדם דתי וכיבדנו כל הסמלים של המדינה כמו רוב היהודים בכל העולם. במילחמת עולם הראשונה נילחמו יהודים גרמנים נגד יהודים צרפתים...ומה להם עם העממם האלה שילחמו בעדם ובכל זאת היו נאמנים למדינות שחיו בהם. ונגיד שהיא לא מרגישה לא יכולה לעמוד בזמן הצפירה צריכה להיתגרות בנו ? אז שמאלנים יכולים להיות גם ישרים וגאים במדינה ולא כל דבר נגד טמל.
    סגור
  • כי העם היהודי לא בא לכאן והתיישב בתירוץ זכות היסטורית
    מישהו 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם היהודי החליט להתיישב פה על בסיס ספר שנכתב אחרי אלפי שנים שהתורה הייתה בעל פה ואחרי זה לקחו מיליון אנשים שכתבו סיפורים ואיחדו אותם אבל עזבו יש עם אין עם היה פה אנשים שגורשו מבתיהם חלק נהרגו כיבוש במילה אחת אפשר להגיד מדינת היהודים אין עם פלסטיני אבל היו פה אנשים שגרו פה לא משנה מה היה לפני זה הנה תראו את נצרת עילית שינו את השם לנוף הגליל בשנים האחרונות למה? כדי שישמע פחות ערבי? אנחנו חיים במדינת היהודים וטוב לנו אבל בואו נגיד שיש מספיק היסטוריה שמחקו ומוחקים ואם הייתי ערבי הייתי מרגיש בדיוק אותו הדבר לא הייתי מזלזל בכאבם של ההורים השכולים אבל גם לא הייתי בוכה על מותם של האנשים שכבשו את מדינתי ובנוסף מתייחסים אליי כאזרח סוג ז
    סגור
  • את ההכרה על ישראל קיבלנו באו"ם
    גל 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרך הליך דיפלומטי החל מהצהרת בלפור, לא בכיבוש ולא במלחמה, בשונה מארה"ב לדוגמא שכבשה את השטח מידי הילידים. אין לזה קשר לתנ"ך. לא הייתה פה מדינה ושלטון פלסטיני, ועדיין איך, כך שלא יכלו לטעון בעלות על האזור.
    סגור
  • 112.
    גדעון צודק ,חייבים להוריד את התוכנית בדיוק כמו שליין
    בן מרדכי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הצופים מרגישים שפרצו להם לסלון ביום שישי לפני ארוחת שבת.
    סגור
  • אמת בפנים
    וו 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התכנית הזו חיבת להימשך על אפם וחמתם של המתנגדים . האמת בפנים
    סגור
  • 111.
    גדעון לוי מחבל לך לעזה יזבל אחד
    יוסי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ישמאלני מסריח תהיה חולה סרטן הלוואי אל תדבר מילה נגד החיילים שלנו יזבל
    סגור
  • 110.
    אתה הזוי
    יהודי גאה 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גדעון לוי ההזוי אם לא נוח לך אתה מוזמן לעבור לגור איתם חללי צהל זה קודש קודשים
    סגור
  • 109.
    גדעון לוי מזמן לא מייצג דעות שמאל ישראלי מדיני
    איש שמאל אמיתי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אלא דעות ימין פלסטיני מדיני
    סגור
  • 108.
    לוי אתה מסטול
    יון 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואם ברקו היה חי בסוריה ולא היה עומד בצפירה היו מוציאים אותו להורג
    סגור
  • 107.
    תשמע...אתה דפוק..... (ל"ת)
    ליאור 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 106.
    גדעון לוי
    אריאל 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדעון לוי מטומטם , הבעיה היא לא אם עמדה או לא עמדה .הבעיה שהיא עשתה מכל הסיפור העצוב הזה סיבה למסיבה . אבל בנינו קשה לצפות ממטומטם להבין את זה .
    סגור
  • 105.
    בזמן הצפירות אני משתדל להשאר בבית כדי שלא .....
    גדי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצטרך לעמוד בהן. וכן, שירותי ביחידה קרבית שירות מלא.
    סגור
  • 104.
    אין גבול לחוצפה
    מוטי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גדעון הרשע תקשיב טוב...אף אחד לא ביקש מהפלסטינאית המדוברת לעמוד דום בצפירה אבל לנסוע בהתרסה ולומר שאלה היו 2 הדקות המופלאות בחיי ...עד כאן....!!!! והיא עוד רוצה להבחר לכנסת לא יקום ולא יהיה ..
    סגור
  • 103.
    חוצפה
    שולה 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה חצוף ברמות שעוד לא הכרתי ואני בערך בגילך כך שיש לי ותק בהיכרות עם חצופים.
    סגור
  • 102.
    גדעון למשרפות
    כהנא 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צריך להשמיד אותך ואת כל הצאצאים שלך
    סגור
  • משרפות?
    שואה שלי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה הוצאת את זה
    סגור
  • 101.
    גדעון אתה משונה
    כותב 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום שטח לא נכבש אדון לוי, היא חיה פה בזכות החיילים שנפלו בקרבות להשבת השטחים שנכבשו על ידי ירדן, אז אם היא תודבת ישראל חובתה לכבד את זכר החללים, יש דיי הרבה ערבים במדינת ישראל שמכבדים בכבוד את זכר חיילי צהל ומכבדים את יום הזכרון
    סגור
  • 100.
    גדעון לוי
    חי וקיים 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלא תעמוד אם היא תעמוד היא לחלל את היום הקדוש הזה אנו באים בבקשה שלא תת גאה ותררגיש כל כך טוב חיצונית ברגע קשה זה אז אל תיקייה אדו גדעון אנחנו לא רוקדים על דמם של אף אחד
    סגור
  • 99.
    אם הם היו רוצים להיות חברי כנסת בפלסטין אז כן היו צריכי (ל"ת)
    רחלי לוי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 98.
    תשובה לגדעון
    סוארייה 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גדעון אבל אופירה לא הולכת להיות ח"כ בפלמנט אצל חמס, מה אתה משווה, כדהמחבלת הזאת מאחלת.לעצמה בממשלה המדינה חוצפנית מבקשת להיות ח"כ עוד במפלגה הכי מסוכנת, להשתין בקשת !!פעם חשבתי שאתה איש חכם, אני רואה שאתה לא סובל מעודף שכל בכלל.
    סגור
  • 97.
    מה האדמור מגור, ומבלעז וליצמן וגפני?
    בחייאת 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ובן גביר חבידו של הרוצח ברוך גולדשטיין - הם יכולים להיות בכנסת?
    סגור
  • 96.
    באיזוחוצפה
    ישראלי איכפתי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד כמה אתה שונא את עצמך? בושה וחרפה הם לא איבדנו מספיק בשואה בהקמת המדינה במלחמותייה הצודקות ובהשרדות היויומיומית כנגד השנאה ו האנטישמיות בעולם שגם אתה גדעון תלבה את תבערת השנאה
    סגור
  • 95.
    חחח... אופירה וברקו גם לא היו מנסים להיבחר
    אני 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפרלמנט ה"פלשתיני". אם זו רמת הטיעונים של השמאל הישראלי, עדיף לו כבר לארוז את המזוודות ולעבור לעזה.
    סגור
  • 94.
    איזה אפס
    גם אני שמאלני 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ההקבלה צריכה להיות לכך שאילו היתה צפירה לזכר הנכבה, אופירה וברקו היו כותבים פוסט על זה שהם מזלזלים בה.
    סגור
  • 93.
    לא עומדים אבל לא צוהלים יחי ההבדל (ל"ת)
    טוני 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 92.
    חלאות כמו גדעון לוי צריך לזרוק לצינוק לכל החיים
    דן 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    או לכל הפחות להגלות לעזה .בושה וחרפה ובושה לכ המתחסדים שקוראים את העיתון הזניח .
    סגור
  • 91.
    גדעון לוי
    משה 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אף אחד לא מצפה שתעמוד מצפים שלא תתגאה במעשיה ותכבד את הזולת
    סגור
  • 90.
    לקרוא ולא להאמין
    עא 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מדינה הזויה שבא מותר לאנשי תקשורת להגיד מה שהם רוצים.....ובמקרה הנ"ל מדובר על 3 עיתונאים כל כך נמוכים וחסרי בושה
    סגור
  • 89.
    לא במקום
    גרינפילד 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך ניתנת השוואה ביננו לבינם? יהודים במדינות ערב מזלזלים בסמלי המדינה? תושבים אלה חיים פה מתפרנסים פה וגם אם' דעתם' שונה עליהם לכבד את סמלי המדינה ,ובזה שכמוך מעודדים ומחזקים את האנרכיה של טיפוסים וטיפוסיות כאלה שחופרים תחת שלטון החוק וסמליה חמור מאד.
    סגור
  • 88.
    דביל קיצוני
    רובי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אולי לא הבנת היא פשוט אמרה שדקותיים אלומהיו הכי יפות בחייה אתה והעיתון שלך לא שווים יריקה ואתה לא שווה שישתינו על הקבר שלך
    סגור
  • 87.
    תגובה לכותב
    חיים 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קיצת בושה לדמות חייל יהודי .למחבלים .השמאל שכח שהייתה חלוקת הארץ והם הפליסיטים לא קיבלו את זה.הם רצו הכל והפסידו היהודים לחמו על נפשם .הרשע הזה עושה עצמו לא יודע אם הם היו מנצחים היו שוחטים את כולנו .פה בארץ הם יושבים בתוכנו אוכלים ושותים וחוגגים את החופש .אילו היו בארצות ערב זה היה רק חלום רחוק רחוק .שיתבייש לו הכותב .שהוא בור ועם הארץ .
    סגור
  • 86.
    למה?? כי זו המדינה שלנו ולא שחה
    שלום בוזגלו 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו החזרנו שטחים כבושים שלנו מידיי הערבים ימח שמם שטבחו בנו מתי שהם יכלו להזכירך מאורעות תרפ"ט ועוד הם ש ונאים
    סגור
  • 85.
    לא היה טבח בטנטורה (ל"ת)
    אזרח אמין, 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    הפוסל במומו פוסל
    מומי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדעון לוי, נניח שאתה צודק (ואתה לא) אתה הרי שייך לעם שעשה לעם אחר את כל מה שאתה פירטת לבושתך ולבושת משפחתך , (כנראה שהיסטוריה היא לא הצד החזק שלך) אני מצפה ממך ( כיאות לאדם "נאור" המאמין במה שהוא אומר) שמחר תוותר על אזרחותך הישראלית תחזיר רת הת.ז ואת הדרכון, תעבור לשטח של ה "מדוכאים" תתארח שם או אז אולי מישהו יקשיב לך , תבין אתה והשמאל בגסיסה מתמדת, הדברים שלך בלית ברירה מכוונים לשאריות ולאהוביך הערבים שהם מבחינתי אויבים שה"תנחלו" באדמתי בחסות שמאלנים כמוך ובמלחמה כמו במלחמה המנצח לוקח הכל , לעומתם אנחנו אנושיים והומנים אני בטוח שאם המצב היה הפוך אז גם אתה וגם אני לא היינו זוכים לכתוב כאן, אתה אדיוט
    סגור
  • 83.
    פוסטראומה
    מישהוא 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי "שוכח" ששבע מדינות ערב תקפו ביום שבת 15 למאי את הישוב היהודי בארץ וכמעט במשך כל שנות המנדט הבריטי תושבי ארץ ישראל הערבים עשו פוגרומים ביהודים בכל הזדמנות. החייל הגיבור שרצה שסוף סוף יהיה לבני עמו מעט בטחון ששוב שואה לא תהיה להם עוד. ועל שמו הוא קרוא מתהפך בקברו. מה גם שאינו יכול להגיב על האשמותיו לכאורה של מר לוי. ובלי כל קשר הרי "במלחמה כמו במלחמה" ואולי נעשו תוך כדי מלחמת השחרור פעולות לא הומניטאריות הרי זה בטח השישים אם חלילה המצב היה הפוך האספסוף והצבא הערבי הפולש היה מנצח. אנני מצפה המיעוט הערבי לשיר את 'התקוה' אבל כמו כל מיעוט בארצות דמוקרטיות (קל וחומר באלו שאינן דמוקרטיות) עליו לכבד את הנרטיב של היהודים בארץ גם אם אינו מזדהה איתו ובמיוחד כאשר הוא דורש שוויון אזרחי (שבסין מגיע לו).
    סגור
  • 82.
    גדעון אני מתחיל להצליח לשמוע אותך
    חי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון היקר,זהו מאמר ארוך אך שווה לך לקרוא עד הסוף,לאחרונה התחלתי להבין שאתה פחות מגמתי,פועל ממניעים אידיאולוגיים בלבד ,מתוך אמת פנימית שלך(תיהיה מעוות אשר תיהיה,לפחות עבורי)אבל בכל זאת אמת,וזה בעיני ראוי איפה להערכה,אני איש ימין,איש ליכוד,לא ביביסט לא פנאט אך תומך נלהב של ביבי כראש ממשלה מדהים, אני שפשוט מתעב כבר את השמאל הלא ענייני שפשוט שונא אדם ברמה האישית ללא כל סיבה לשנאה כזו בזויה ויחד איתו שונא אותי ואת כל חבריי הרבים שבוחרים בו ולא רק שונא בעיקר מתנשא נורא ומזלזל נורא ואתה גדעון איש שמאל אפילו קיצוני שאני ממש מסוגל לשמוע ולהקשיב לדעה שלו וממש לבחון אותה ממקום נקי ,לטעמי בנושא הנ''ל אתה כמעט צודק על אף שאתה מקצין,אין לי שאיפה שאף ערבי יעמוד בצפירה לחללי צהל היקרים והאהובים שלנו,בזה אני מסכים איתך אבל לא בשאר התזה,חיילי ישראל הם קודש קודשים המגן על כל אזרח ישראלי באשר הוא ,ערבי יהודי חרדי חילוני,ללא הבחנה ללא יוצאי דופן אז אנא ממך תן להם את הכבוד המגיע להם,מעבר לכך יש לשמאל המון מה ללמוד למי שמביא דעתו קשה אשר תיהיה אך פועל ממקום אותנטי
    סגור
  • 81.
    לפי ההגיון שלו אין היא יכולה לייצג מפלגה יהודית
    לוגי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם הוא משייך אותה לעם אחר איך היא יכולה לייצג מפלגה ציונית יהודית כמו מפלגת העבודה?
    סגור
  • 80.
    זה אולי כפיל של גדעון לוי מעניין מתי אברמוביץ יתהפך (ל"ת)
    זה אמיתי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    שלא תעמוד
    ספי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא דורשים ממנה לעמוד בצפירה כל עוד היא לא נציגה של מפלגה שקוראת לעצמה ציונית. או שמירב מיכאלי תפסיק להגדיר את מפלגת העבודה כמפלגה ציונית.
    סגור
  • 78.
    גדעון לוי
    מני 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תגור בעזה אים אשתך המחבלת
    סגור
  • 77.
    גדעון ירדת מהפסים לגמר והכל לכאורה (ל"ת)
    שוקי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    אופירה וברקו יעמדו בצפירה לזכר חללי צהל במוסלמים שהגנו (ל"ת)
    אופירה וברקו 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    גם זו דרך לקבל תשומת לב (ל"ת)
    שוטה הכפר 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    איזה יופי שהשמאל ההרסני הולך להמחק (ל"ת)
    רק ימין אמיתי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 73.
    אין פליאה
    תושב העמק 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין חדשות תחת השמש.מדוע צריך לחיות בהתנצלות .למה אי אפשר להעביר ביקורת על נציג ציבור .נפלתם על הראש.
    סגור
  • 72.
    איש הזוי
    אילה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא גרה אצלם והמועמדת גרה אצלינו אז נא להתנהג בהתאם
    סגור
  • 71.
    גדעון שאני יהיה מועמד לפרלמנט הפלסטיני גם אני יעמוד בי (ל"ת)
    שלומי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    לא היו עומדים אבל גם לא רצים להבחר לרשות הפלסטינית (ל"ת)
    איל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    לא היו עומדים אבל גם לא רצים להבחר לרשות הפלסטינית (ל"ת)
    איל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    וגם הם לא היו רצים לפרלמנט הפלסטיני (ל"ת)
    לא היו עומדים 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 67.
    חללי "הנכבה"... חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שירה בראל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שעה אחרי זה.. חחחחחחחחחחחחחחחחח למחרת היום.. חחחחחחחחחחח.. גדעון יא תותח..
    סגור
  • 66.
    חוננו האירגון להגנה על פושעים
    ש.ע. מכלוף 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציונות הדתית סמוטריץ ושו"ת בן גביר ועוד הקימו כנופיה ברוח הנצייונלסוציליזם (נאצים)
    סגור
  • 65.
    גדעון ואתה היית עומד בצפירה לזכר חללי הנאצים?
    זורי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גדעון ואתה היית עומד בצפירה לזכר חללי הנאצים?
    סגור
  • 64.
    נכבה
    גן 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגדול גדעון לוי צודק. הייתה מלחמה ונפלו קורבנות משני הצדדים. כל צד זוכר את קורבנותיו וזכותו. לא ראוי להכניס אצבע עין ולזלזל בכאבו של האחר. אבל.... כמו תמיד אי אפשר להיות כל כך חד צדדי. המלחמה הייתה פועל יוצא להחלטת החלוקה מצד הפלשיתינים והיה לזה מחיר. לגבי טנטורה... חבל שאתה מדבר על טבח כי לא היה מעולם. זאת מתוך הכרות אישית עם פליטים מהכפרים בסביבה. כן נכבשו וגורשו והגיעו לפורדיס שלא נפגעה במלחמה בזכות אנשי זיכרון יעקוב. עדיין. אני חושבת שאיבתיסם כתבה כמה פוסטים שנועדו להכעיס מהמקום בו היא אישה ערביה ..דהיינו מודרת פעמיים החברה המסורתית בכפר וערביה תחת שלטון ציוני. בראיון היא התגלתה כאישה מרשימה שראוי להקשיב ולא לנדות אותה ואת מפלגת העבודה. זו תהיה צביעות להתנפל עליה ועל מירב ...ואולי ביום הזיכרון הצפירה תהפוך ליום התייחדות עם המתים מכל צד. ספרד ניסתה להתמודד עם הקושי בעמק המוות/ נופלים במלחמת האזרחים. שווה דיון בחברה הישראלית .
    סגור
  • 63.
    גדעון לוי חמור גדול
    הפשוט 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם ערבי שעומד בצפירה עושה שקר בעצמו, אז על אחת כמה וכמה שערבי (או ערביה) שנבחרת לפרלמט היהודי לא רק שעושה שקר שקרים בנפשה היא גם מראה כמה היא שקרנית ומזופייפת לא פחות מגדעון לוי
    סגור
  • 62.
    בלילה...
    פטריוט 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ....גדעון לוי תתבייש לך,אתה בושה למדינה ולכל היושב בציון...אתה עם ההסתה הגזענית והפשיסטית שלך, למה מי אתה ??? ברקו אופירה חברי מפלגה ערבית? שלא עומדים דום ב צפירה לנכבה ??? כמה שנאה אתה מפיץ במחוזותינו? אתה וגאוני הדור מהארץ??? לך,לך,לך,
    סגור
  • 61.
    גדעון לוי, ההיית או חלמתי חלום?
    רז 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לעמוד בצפירה זה דבר אחד, אבל לכנות את זה בריש גלי כ- 2 דקות מופלאות??!!! גם מך אני עדיין מצפה לקצת קומון סנס...
    סגור
  • 60.
    בפארפראזה על דברי גדעון לוי אגיד:
    יוסי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינת אסלאם, יהודי היה מצייץ משהו מעליב על מוחמד....כמה זמן היה עובר עד שהיו מוצאים את גופתו שרופה? אפילו זמן להתנצל לא היה ליהודי המסכן. אז שהגברת )וגדעון( לא יזילו דמעה מיותרת. שיהנו נהחופש שיש להם ויחזרו לכיסא הנוח שלהם מאחורי המקלדת
    סגור
  • 59.
    דביל ואין צורך להסביר למה (ל"ת)
    גלראד 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    כואב הלב
    מנחם 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לראות ולשמוע יהודים שאוכלים אותנו כמו סרטן מבפנים. מה אתה מנסה להוכיח? להגיע לצדק המוחלט? אם הם היו מנצחים בששת הימים אתה היום היית חי בכדי להביע דיעה? מה כובש? מי כובש? השטחים שבידנו הם תוצאה של מלחמה שנאצר ואסד וכל השאר הבטיחו שיגיעו לתל אביב. גדעון אתה צריך לזכור את זה. למה אתה מעדיףמעדיףלשכוח.?
    סגור
  • 57.
    איש רשע
    אבי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשע עוכר ישראל אתה יותר גרוע ממנה באלף דרגות
    סגור
  • 56.
    חצי אפוי
    דורון שטייף 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי כהרגלו הולך עם ההיגיון והמוסר רק עד איפה שנח לו. הרי חיילים שנפלו על כל שתהיה מדינת ישראל, הם אלו שמאפשרים לאותה ערביה להיות מועמדת לפרלמנט במדינה. הרי אם במלחמת העצמאות או לצורך העניין יום כיפור, הארץ הייתה נכבשת על ידי הערבים אחיה, האם הייתה יכולה לחלום על זה? האם יש חופש ביטוי לנשים בסוריה או במצרים או אפילו ברשות הפלשתינאית? היא חיה במדינה שמאפשרת לערבים להנות מחופש שלא קיים במדינות השכנות. שיוויון אמנם לא תמיד קיים, אבל זה גם עניין של בחירה. מי שבוחר לנצל את האפשרויות יכול להגיע להישגים. בכל מקרה, יש הבדל בין לחשוב או אפילו להתנהג באופן מסויים לבין לכתוב פוסטים על זה. וגם אם אופירה אסייג הייתה רוצה להיות חברת הפרלמנט הפלשתיני היא לא הייתה בזה למה שהוא קונצנזוס פלשתיני. כך שגדעון לוי בהגיונו הולך כרגיל רק חצי דרך. רק מה שמתאים לו.
    סגור
  • 55.
    הוא לא שמאל רק ברברן שמחפש כותרות משמאל ומימין (ל"ת)
    ירחמיאל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    למה שתעמוד בצפירה?
    ש.י. 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק גדעון לוי. מספר 7 במפלגת העבודה לא אמורה לעמוד בצפירה ובאותה מידה לא אמורה לקבל משכורת מכנסת ישראל, ששלחה את חיינו לכבוש את הכפר שלידה לאחר שבדרך כלל הם פתחו במלחמה. אי אפשר לרקוד ביותר משתי חתונות. או שהיא ישראלית נאמנה למקום בו היא חיה, או שתכבד ותשב בביתה בכפר.
    סגור
  • 53.
    גדעון זרוק לאישפוז
    דליה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בני עדות המזרח ובמיוחד אנשי המעברות ואלה שבן גוריון חטף ורצח להם ילדים ותינוקות לא צריכים לעמוד ולכבד את השואה גם אני לא עומדת בשואה. ראו, ממשלת ישראל מטאטא את פשעיה מתחת לשטיח, לא מוכנה להודות לגלות ולפצות את כל המזרחיים. נהפוכוהו, הם הקימו לעצמם את הקרן לניצולי שואה וחיים ע"ש הקופה הציבורית . העניים בישראל הם המזרחיים והעשירים הם אירופאים
    סגור
  • 52.
    גדעון לוי-מראענה
    עודד 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 3
    גדעון לוי צודק אין יום זיכרון ולא צפירה לנכבה. אנחנו כבשנו וגם גירשנו. הוא רק שוכח לציין שהערבים לא קיבלו את תוכנית החלוקה בניגוד ליהודים פותחו כנגדנו במלחמה ולכן נאלצנו לכבוש, להרוג ולגרש את אויבינו. גם כיום הם לא משלימים עם היותינו. לכן בין הם לבין אנחנו, אני מעדיף את אנחנו, גם כיום ובכל עת.
    סגור
  • 51.
    תגיד אתה אמיתי לך תחפש את עצמך מאיפה באת??? (ל"ת)
    הומלס 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 50.
    התבלבלת גדעון
    אילן 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אף אחד לא מצפה שהערבים יעמדו דום הצפירה,אבל להתפאר ולפרסם שאלה היו שתי דקות נפלאות,אין מזה דרך חזרה, במיוחד שהיא מתנצלת לפני בחירתה לכנסת.אם הייתה מתנצלת לפני כן אולי הייתה ראויה למחילה
    סגור
  • 49.
    למה שיעמדו? אבל לא מחללים
    דוד 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היא חיללה משהו שקדוש לנו. לא ביקשנו שתעמוד אבל לא צריך לכתוב פוסט שמחלל את קדושת הרגע
    סגור
  • 48.
    מוח מעוות של השמאל למה שנעמוד לזכר הנכבה
    דוק 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    20 1
    מדינות ערב פלשו לישראל בארבעים ושמונה ואמרו שהולכים לחסל את הישות הציונית אולי אזרחי פולין צריכים לעמוד דום לזכר צבא גרמניה שפלש לפולין? יש לכם שמאלנים מוח חולה נעמוד דום לזכר הנכבה ? אתם מטורפים
    סגור
  • 47.
    האיש שלא יודע את נפשו
    גיל כהנא 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני מנחש שאם שוקן לא היה נותן לך מקום בעתונו, הייתה כותב באחד העתונים המוסלמים. מוסלמים, אשר בישראל נהנים, בכל זאת, מתנאים שאף מדינה במזרח התיכון אינה מעניקה למיעוט/שבט/ חמולה בארצה. ובכל זאת כיהודי טוב, אתה מתבכיין. לו חייתה בגרמניה או אנגליה, אפילו בשוויץ, וכותב נגד אוייביהן (לו היו) מערכת השלטון, שם, הייתה דואגת להעבירך מ... אבל ישראל עדיין דמוקרטית ופלגי הסובלנות עדיין מרובים. אין ספק בליבי שמשפחתך השאירה בך צלקות אשר בשפת הפסיכולגיה יש להן כינוי. באשר לי, אני גאה שיש לך זכות התבטאות במדינה הזו, אך אני מרחם עליך.
    סגור
  • 46.
    אטואנטישמי
    ללי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בושה לעם ישראל. אבתיסאם מראענה ערביה, אתה יהודי, כלומר גרוע ממנה פי מיליון. שונא את העם שלך. חבל שאנחנו חיים במדינה מטומטמת, שנותנת במה מרכזית למוטציות כמוך.
    סגור
  • 45.
    אוי אוי אוי
    מרי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש מרחק בין לא לעמוד לבין לאמר שנסעתי ואלה היו שתי דקות מהנות אני מבינה שדיברת בשבחו של נתניהו ואתה צריך להתחנן על נפשך אצל החברה הטובים כמו עמוס עוז שביתו גילתה לנו בספר חדש כמה אציל נפש והומני הוא היה
    סגור
  • 44.
    ארץ פאשיסטית ולא סובלנית
    איריס 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מה קורה כאן????איפה חופש הביטוי???מעדיפים צביעות?? איפה ההכלה למגוון? איבתיסאם, במאית מצויינת ולוחמת למען החלשים לכנסת!!!!
    סגור
  • 43.
    תתבייש לך תתאסלם ותגור בעזה
    יהודי גאה וציונ 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אתה מבזה את העם היהודי רע לך?יש מספיק מדינות מוסלמיות סביבנו ,אתה והאמרות שלך לפח אשפה
    סגור
  • 42.
    צביעות
    רינה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    או קיי, שלא תעמוד בצפירה, אז למה היא מצטרפת למפלגה יהודית ואם המפלגה מסכימה עם דרכיה הסוררות, בואו לא נצביע להם. מה הויכוח בכלל? לא מצביעים למפלגה כזו ודי.
    סגור
  • 41.
    כנראה שהם לא היו עומדים,א.כי אין להם ימי זיכרון
    אלכסי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ב.הם לא רצים לפרלמנט של אשף ואבו מאזן!!!
    סגור
  • 40.
    אפס ואויל
    פולי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בושה למשפחתך ולמדינה שאתה חי ומתפרנס בה.מקומך לא פה
    סגור
  • 39.
    אתה דמגוג..גדעון לוי
    שמואל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אופירה וברקו לא מבקשים להיות בכנסת של פלסטין....אבל הערביה כן מבקשת להיות בכנסת ישראל. לכן ההשוואה טיפשית ודמגוגית
    סגור
  • 38.
    השמאל במיטבו
    המשיח 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    למה שהנכדה של הסוחר ביהודים ימח שמו לא תקח חמאסניקית למפלגתה כאשר אמא שלה הבת של קסטנר שמכר נשמתו לשטן לא מכיררה בדגל ישראלמשפחה עלובה מגעילה.
    סגור
  • 37.
    גדעון השמאלן העלוב
    דני 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אדון גדעון לוי,אתה גייס חמישי כאן.קח את הדברים שלך ועוף לעזה ותחיה שם עם האחים והאחיות שלך.לא צריכים אותך כאן
    סגור
  • 36.
    חחח לפחות אומר את האמת . שהוא לא שמאל אלא פלסטינאי . וז
    אור 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חחח לפחות אומר את האמת . שהוא לא שמאל אלא פלסטינאי . וזה אופיה של מפלגת העבודה
    סגור
  • 35.
    לא יאומן
    אפי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנו בטח לא צריכים לעמוד ביום הזכרון לאלה שניסו לרצוח אותנו,והפסידו.
    סגור
  • 34.
    טעות בהבנת הנושא
    יאיר 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם אייל ואופירה היו מתמודדים לפרלמנט הפלשתינאי הם היו עומדים... ומדהים איך ההכפשות שלך חסרות בסיס והיגיון
    סגור
  • 33.
    שכח לקחת את הכדור הכחול היום
    איאיאי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    טרול לרייטינג
    סגור
  • 32.
    שנאת חינם
    משה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופיר תעני לו
    סגור
  • 31.
    אופירה וברקו לא רוצים להיות בפרלמנט הפלסטיני (ל"ת)
    מני 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 30.
    איש חולה
    מוטי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא היהודי הראשון שדואג לזולתו לפני שידאג לעמו. עוד חולה רוח שמקדש את היום המומצא של העם הדמיוני, אלו גדודי שבטים רצחניים שניסו לחסל לגמרי ולהטביע את עמו. איך יכול טמבל משוחרר רסן ומילה לשפוך באופן חפשי אחת חמתו על עמו, ואיך יש כאלו, שבזכות חופש הביטוי המטופש, נותנים דרור לחולה רוח לבטא את עצמו.
    סגור
  • 29.
    אז לא הייתה צריכה לבקש סליחה גדעון?
    יצחק 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז למה ביקשה סליחה לשיטתך?
    סגור
  • 28.
    צודק מדינת ימין חרדים פשיסטית . רק לא הנוכל מבלפור (ל"ת)
    דנה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    גדעון, למה שלא תתאסלם? ותחגוג איתם את
    חובב ציון 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    17 1
    הנכבה המדומה שלהם.... לא מבין למה עדיין מצטטים אותך, ביזיון.
    סגור
  • 26.
    החבר של לפיד הכלומניק וסער האפור (ל"ת)
    חתול 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 25.
    תוך התלהמות והשתלחות רועשת (ל"ת)
    ליצנים במסך 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    אתה איש חולה של ממש , שתה אקונומיקה . (ל"ת)
    מ.פ 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • ואתה בריון (ל"ת)
    דנה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 23.
    גדעון אתה מפספס
    מיכל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    14 2
    לכאורה טיעון הגיוני אבל עם פספוס גדול שעושה את ההבדל.שלא תעמוד בצפירה , אבל מי שרוצה להיות חבר כנסת סמדינת ישראל לא יכול לבוז לרגשות רוב רובם של אזרחי המדינה. לבוז בגסות רוח והתרסה. יש גבול לסובלנות שאתה דורש מאזרחיה היהודים של המדינה. לא יתכן שהיא תתייחס לסכסוך וקורבנותיו באופן חד צדדי וחד ממדי ומאיתנו לצפות להגיב בסובלנות. אי אפשר לצפות מהרוב לממן משכורתה של חכית שתתייחס בבוז לרגשותיו. הצפיה שלך מאיתנו הרוב, אינה אנושית ובבסיסה נשענת על עמדה מוסרית מעוותת.
    סגור
  • אבל גם לא מצפים לשבת בממשלת אויב
    יעל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בדיוק מה שחשבתי. אופירה וברקו לא יעמדו בצפירה לחללי הנכבה אבל גם לא יצפו לשבת בממשלת האויב. פרט קטן וחשוב לצורך ההשוואה שעשית.
    סגור
  • 22.
    גדעון לוי
    מודא פאר. 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שנה שמך כי מוחך מעוותהאם פעם שרקו מעל ראשך כדורים בשמירה על הגבול .מבטיח לך ואתה יודע היטב שלו נפלת בידי אלה ,שאת מגן לינם היו קורעים טותך לגזרים עד עכשיו לא שמענו מאף ערבי שמגן עלינו ,האירנים היו עושים ממךעפר וטפר ,40 שנה הייתי בגבול לא ראיתי טותך כי אתה מוג לב ,לו הבגווים היו חוטפים טת בתך לא היית מדבר כך .הכלבים יותר נאמנים לבעליהם יותר ממך
    סגור
  • 21.
    שריפת יהודים מעוררים אצלה אורגזמה (ל"ת)
    רוחי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    גדעון לוי
    יגאל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גדעון לוי ,כיהודי ליהודי ,לט הבנתי למה כוונתך ,מי אלה אופירה וברקו . לא ,שחלילה אני מזלזל ,על איזה אסון אתה מדבר ? ואתה מכנה נכבה? אתה בעיני איש משכיל לפני קום המדינה ,התארגנו כל המדינות מסביב למדינת ישראל ותקפו אותנו מדינה קטנה ,שמספר וכלוסייתה שלושת רבעי מליון בזמן שכל מדינות ערב מנולמעלה ממאה חמישים מליון. מדינת ישראל הדלה מכל הבחינות לא תקפה ,אלא הגינה על עצמה .כם כשתושבי חיפה ניסו לברוח לעזה ירד ראש העיר ומזכירו ,ואמרו לה אל תעזבו ,והם לא שעו .לא שמעתי אותך להגן עליהודי ערב ,שהם סבלו וספגו אסון בעיראק לדוגמה , הממשלה הוציאה צו ,הקפאת נכסי נייד ודלט ניידה וציוותה על ינודי ייראק לעזוב תוך זמן קצוב בערך שנה וחצי להגר לפלסטין . זאת נכבה אמיתית יהוגי עיראק ,עזבו בתים וארמונות ,עסקים במליוני מליונים רכושחנויות של זהב ובדים מסחר ,בתי ספר בגדים בתים מרוהטים ,זאת נכבה אמיתית אתה שתקתה אנחנו בעיראק עמדנו בהנפת הדגל ושרנו שירים לאומיים ,כאן הערבי לא עושים סאת ויש חרדים שלא עושים זטת אז בטמת מהחרה לך. ומי סמך פרקליטם של ערביי ישראל שבכל יום מוכיחים שונאים טת ישראל ,שאילו לה
    סגור
  • 19.
    אופירה וברקו לא התמודדו ברשימה המשותפת (ל"ת)
    גורן 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 18.
    צפירה
    רחל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לדעתי אין בעיה שלא תעמוד בזמן הצפירה אבל לא להתהדר בכך שזו היתה הרגשה נפלאה ומרוממת נפש. כאן הגזימה והכעיסה
    סגור
  • 17.
    חיפה
    קמיל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    גדעון אתת צודק ב 100%.
    סגור
  • 16.
    אנו ישראלים
    מרדכי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שרוצה להיות נציג של ישראלים לא יכול להתכחש למדינתו ואין לנו סיבה לעמוד עבור אויבנו יריבנו.
    סגור
  • 15.
    גדעון, פספסת הפעם ובגדול!!!.
    חנניה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אף אחד לא ביקש ממנה לעמוד בצפירה, הקטע הוא שהיא פוגעת בנו בהתבטאיות הרסניות ומיותרות, למה, מאיפה זה בא לה? ב. מלחמת השחרור נכפת עלינו ע"י ערבים צמאי הדם שפשוט רצו לטבוח בנו , אתה מציג את מציאות בצורה שיקרית כאילו זו מלחמה שאנו יזמנו במטרה לזרוק ערבים מבתיהם ולטבוח בהם. ג. האשה הזו היא דוגמא לדו קיום בפועל,דו קיום שמרבית הישראלים סובלניים כלפיו ונזהרים מלפגוע ברגשות הצד השני, עת. מתברר שגם דמויות נמצאות עמוק בתוך הדו קיום בפועל, כמוהה בתתחשב בעבודתה , בנישואי לישראלי וכו'..גם דמויות כאלו לא מסוגלים להפסיק עם השנאה.
    סגור
  • גדעון לוי
    חלפון 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חלאת המין האנושי תתבייש על ההשוואה שאתה עושה
    סגור
  • 14.
    גדעון לוי
    משה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עם גילו וכל השטויות בראשו הבן אדם זקוק אישפוז ולטיפול פסיכופטי
    סגור
  • 13.
    גדעון לוי תתבייש לך
    אבי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אתה וחבריך לשמאל לא מפסיקים לשבור שיאים שלילים בדבריכם ובהתנהגותכם. לצערי השמאל בעולם כולו ירד מהפסים לגמרי.קשה מאוד לנהל שיחה ענינית עם שמאלני.פשוט הזוי
    סגור
  • 12.
    האם האינדיאנים בארהב לא שרים את ההמנון האמרקאי?
    הוגו 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המטושטש הזה שוב מתחכם.. אינדיאים בארהב שרים את ההמנון האמרקאי. המרוקאים בצרפת שרים את ההמנון הצרפתי. ו כורדים בטורקייה שרים את ההמנון הטורקי.. ובישראל יש קומבינות בגלל שהשילטון מגמגם בגלל שהשילטון חלש.. וכך העליבות ניראת למרחקים. מה קרה קשה לך לדבר על שילטון האימה של הבדואים בנגב ובצפון.. רק זה מטריד אותך..
    סגור
  • נכבה
    רחל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השאלה היא מי הם הערבים שלכבודם את מבקש לעמוד דום ביום הנכבה. מעניין. האםגם על אלו שברחו משיח מוניס. רמת אביב של היום? וכדומה ברחבי ארצנו שלפני מלחמת השיחרור?
    סגור
  • 11.
    אם כך גדעון על קיבוצים רבים לפנות ולתת להם את הכפרים של
    אתי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אם כך אמריקה או ביידן צריכים להחזיר את אמריקה לאינדאנים והספרדים לםנות את דרום אמריקה ורוסיה את הכיבושים שלה ולמעשה להתחיל מבראשית תל אביב גם צריכה להמסר כמו שהיא למסתננים ולנכבשים??????????????????
    סגור
  • 10.
    מנוול
    רפאל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה כזה איש קטן ואפס פשוט אפס
    סגור
  • 9.
    מנוול (ל"ת)
    רפאל 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 8.
    כן, הם היו עומדים
    אמיר 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם היו עומדים על הראש שלך.חחח
    סגור
  • 7.
    יהודי?
    אלי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אייל, איך אפשר לומר על החרדים לא יהודים?? הם לא עומדים בצפירה מכיוון שהצפירה זה מנהג גויים, מה שכן הם עושים בזמן הצפירה , להבדיל מהחילונים, הם פשוט אומרים פרקי תהילים לעילוי נשמתם בגן עדן. יש יותר יהודי מזה? וכל שבת וחג בבית הכנסת, בהוצאת ספר התורה, יש תפילה מיוחדת לשלום בריאות ובטחון החיילים שלנו, וכל הקהל עונה "אמן" בקול רם. ולהזכירך, כששאלו את דויד בן-גוריון באו"ם מדומני לפני קום המדינה, "איזה מנדט וזכות יש לכם על ארץ ישראל, אז הוא שלף את התנ"ך הקדוש וענה "זה הוא המנדט שלנו על ארץ ישראל". ובלי החרדים שמסרו את נפשם בגלויות על שמירת התורה וציביון העם היהודי לא יכלה להיות מדינה יהודית, כי לא היה נשאר עם יהודי. כולנו אחים, והחרדים הם אחים יקרים מאוד. כל טוב אח.
    סגור
  • 6.
    גדעון הלא יקר, מתי תיעלם מחיינו? (ל"ת)
    רפול 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 5.
    נחש
    אבי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יחי ההבדל הקטן בנקבה רצו להשלים מה שהצורר הנאצי התחיל מר לוי תתאפס על עצמך
    סגור
  • 4.
    נו , עוד השוואה של מטומטם סססמאלני
    אילן האקדמאי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא מדובר במלחמת העצמאץת אלא בטבח אכזרי לא אנושי שבוצע באירופה וגם אם כן, הם לא היו מפרסמים פוסט של איזה כייף לנסוע ביום הנכבה כשהשלטון ערבי פה
    סגור
  • 3.
    חופירה וסתומוביץ
    ישראל ישראלי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ראית במקרה את המפגש של הזוג ההזוי הזה עם האשה מדולקלת מ'העבודה'. הם תקפו בשצף קצף. לא נתנו לה רגע לדבר והטיפשה הזו מקום לקום ולהסתלק נשארה לשבת וספגה את הלכלוך שלהם עוד ועוד
    סגור
  • 2.
    כבוד עצמי
    ארז נשיא 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני לא הייתי עומד לזכר המחבלים אבל לא הייתי מוציא למשפחות את העיניים יושב בצד או ניכנס לשרותים לא מכבד אבל לא פוגע היא צריכה לקחת אחריות על מה שהיא עשתה צריכה להתפטר ולהתנדב במקום אשר יראה שהיא באמת מיצטערת
    סגור
  • 1.
    פיו וליבו שווים
    עמוס הנוקד 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גדעון לוי איש ישר, פיו וליבו שווים, אף על פי שאני רואה את עצמי כחלק בלתי נפרד מהימין הציוני, לא פחות מבן גביר, אני עדיין יכול לקבל את זה שערבים לא חייבים לעמוד דום ביום הזכרון לחללי צה"ל. חללי צה"ל הם לא חללים של הערבים וטוב שכך. השכול ביום הזכרון הוא של העם היושב בציון,
    סגור
  • לא הייתה נכבה
    אור 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתה אנתיפדה ונהרגו בה מחבלים ואם לא חיילי צהל היא הייתה שואבת מים מהבאר ומדליקה מדורה בכדי שיהיה לה איך לבשל ולראות כי לא היההחשמל בכפר שלה אם לא הייתה קמה המדינה ..הכרזת המדינה זה הדבר הטוב ביותר שקרא לערבי ישראל למזלם הם השתחררו משלטון עריץ כמו בירדן סוריה . ושאר מדינות ערב שמסבבנו
    סגור