תקשורת ומדיה

התקלה נמשכת: אתר הקורונה של משרד הבריאות לא מתעדכן

האתר קרס במהלך סוף השבוע ומאז לא התעדכן. רבים שניסו להיכנס אל האתר במהלך השעות האחרונות באמצעות מחשבים נייחים וטלפונים ניידים, קיבלו מסך ריק ממידע. לפני זמן קצר שב האתר לפעול, אולם טרם התעדכן
אורן שטרנברג |  1
אתר משרד הבריאות (צילום יחצ)
אתר הקורונה המיוחד של משרד הבריאות אמנם שב לפעול היום (ראשון) לפני זמן קצר, אך זאת לאחר יממה בה הכניסה עליו הייתה מושבתת בעקבות תקלה. מי שניסה להיכנס אל האתר במהלך אתמול בערב והיום בשעות הבוקר, נתקל בחלון ריק ממידע ובקשיים בטעינתו. 
לפני זמן קצר שב האתר לפעול, אולם נכון לשעה 16:45 העדכון האחרון שמופיע בו הוא מיום שישי (21.2), משעות אחר הצהריים, כך שכל מי שרצה לראות את נתוני התחלואה במהלך סוף השבוע, ופירוט התחלואה בתוך היישובים - עדיין ייאלץ לחכות. תקלה זו מתווספת לתקלה שהכתה את אתר הדרכון הירוק שקרס במהלך סוף השבוע בעקבות העומס שנוצר. 
(העדכון האחרון באתר מלפני שתי יממות, צילום מסך) 
באתר המיוחד שהושק לפני למעלה משמונה חודשים, מופיע פירוט מלא על מצב התחלואה ברחבי הארץ ולפי יישובים. כמו כן מעדכן האתר את רשימת צבעי הרמזור בכל היישובים בארץ, סטטיסטיקות על העלייה והירידה בתחלואה, כמות הנפטרים, כמות המחלימים, מיקומים של חולי קורונה מאומתים ונתוני החיסונים. 
 
האתר מתעדכן בימות השבוע במשך שלוש פעמים ביממה. אולם כאמור לא חלו עדכונים באתר מאז יום שישי האחרון. האם העומס הכריע את האתר?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל אתר הבית של הליכוד (מכונה גם 'ישראל היום') עובד יפה
    אמיגו חנוכה 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כנראה השקיעו בו יותר משאבים.
    סגור