תקשורת ומדיה

סיימון קאוול יבחר את נציג ישראל לאירוויזיון?

תאגיד השידור הודיע כי גם השנה הכרטיס לאירוויזיון יעבור להפקה חיצונית בעקבות העלויות הגבוהות, אך האם הפעם רשת תצליח לגבור על קשת ו-"הכוכב הבא" ותנסה דווקא עם סיימון קאוול וה-"אקס פקטור" לקבל את הכרטיס לתחרות?
יהודה לוינגר | 
סיימון קאוול (צילום Ray Burmiston)
מועצת תאגיד השידור הישראלי החליטה אתמול בערב (ראשון) כי בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022 תעשה על ידי גוף חיצוני שיבחר באמצעות הליך תחרותי, כפי שהיה בשנים האחרונות. המשמעות: קשת ורשת שוב יתחרו ביניהן על הכרטיס לאירוויזיון דרך תכניות הריאליטי שלהן.
על פי הודעת התאגיד, הסיבה לכך קשורה לעלויות ההפקה הגבוהות - עלויות כספיות שהתאגיד אינו יכול לעמוד בהן, בנוסף לתיעדוף התאגיד בהשקעת משאבים ליצירה ישראלית בדוקו ובדרמה.
הודעת מועצת התאגיד אינה דרמטית וכך גם היה בשנים האחרונות, אז נשלח נציג ישראל לאירוויזיון דרך "הכוכב הבא" של קשת 12, וכך גם זוכת העונה האחרונה עדן אלנה, כמו גם קובי מרימי ונטע ברזילי.
לאחר הודעת מועצת התאגיד כי גם השנה הכרטיס לאירוויזיון יועבר להפקה חיצונית, קשת ורשת עתידות להגיש בקשה ולהתמודד על המכרז. בשנים האחרונות הייתה זו קשת שזכתה עם "הכוכב הבא", אך הפעם רשת תנסה לשדרג את "דה וויס" ואולי אפילו דרך "אקס פקטור" שעתיד לקבל סיקור רציני העונה עם בואו של השופט הבינלאומי סיימון קאוול לישראל.
כזכור, בעונה הקרובה של תכנית הריאליטי בישראל ישפוט לא אחר מסיימון קאוול, שופט הרילאיטי המפורסם בעולם, ומי שיצר את הפורמט "אקס פקטור". בימים אלו מלוהקים שופטי התכנית אשר ישבו לצידו של סיימון קאוול, אשר לראשונה יגיע לשפוט מחוץ לגבולות אנגליה וארצות הברית. קאוול והצוות שלו מעורבים בבחירת השופטים והשופט ראשון שנבחר לשבת לצידו בשולחן השיפוט הוא אביב גפן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה