תקשורת ומדיה

בעקבות ההצלחה: סדרת הנוער "ספיידרז" חוזרת לעונה שניה

"ספיידרז", סדרת הנוער הישראלית אשר משודרת בערוץ TeenNick החל מתחילת שנת 2020 וזכתה להצלחה רבה בארץ ובעולם, חוזרת לעונה שנייה גם היא בהפקה משותפת של "ענני סטודיוס", HOT  ו-Nickelodeon העולמית מבית ViacomCBS

יהודה לוינגר |  1
ספיידרז (צילום גיא פיין ויריב כושי)
סדרת הנוער המצליחה, "ספיידרז", אשר הופקה על ידי ענני סטודיוס מבית ViacomCBS  בשיתוף HOT ו-NICKELODEON העולמית חוזרת לעונה שניה בערוץ TeenNick  בעקבות ההצלחה בארץ ובעולםץ
העונה הראשונה של הסדרה, אשר עלתה לשידור בשנת 2020 זכתה להצלחה רבה והוכרזה כסדרת הנוער המצליחה ביותר בערוץ TeenNick המשודר ב-HOT. הסדרה שודרה גם בעשרות מדינות בעולם וזכתה להצלחה בינלאומית. בעקבות הצלחה זו הכריזה Nickelodeon העולמית על הזמנת עונה נוספת.
על פי נתוניה של חברת HOT, הסדרה זכתה לרייטינג של 2.6% ועם עלייתה לאוויר, הפכה לסדרה המבוקשת ביותר בקרב קהל הצופים.
ספיידרז היא סדרת הרפתקאות קומית מלאת אקשן וגם רגש אשר נכתבה על ידי מיכל קופר קרן ("כדברא") ומבוססת על רעיון מאת טום ריילס, דיוויד גסט ופטריק קווין. הסדרה מסמנת פריצת דרך בתעשיית הטלוויזיה בארץ מאחר ומדובר בפעם הראשונה בה פותחה סדרת מקור על ידי צוות ישראלי של חברת ההפקה "ענני סטודיוס" מבית   ViacomCBS  בשיתוף מלא עם HOT ו-ספיידNickelodeo - העולמית מבית Viacom זאת תוך כדי התאמתה לשוק הישראלי והבינלאומי כאחד.
עלילת הסדרה עוקבת אחר שלושה אחים - טומי, ניקי ודניאל פישר אשר מגלים יום אחד שהוריהם התמימים למראה הם סוכני ריגול שנלחמים בנבל המאיים להרוס את מאגר המים הכי גדול במדינה. כשההורים נכשלים במשימה סודית, האחים המצחיקים והנועזים יוצרים חבורת ריגול בשם "ספיידרז" במטרה לעזור להם בסתר. האם הילדים יצליחו להאפיל על המבוגרים?
בין שחקני הסדרה ניתן למצוא את קים אור אזולאי, קובי מימון, ירון ברובינסקי, יונתן גוטליב, עדן סבן, נאיה פדרמן, טל מוסרי, עמית הכטר, נתי קלוגר ,יהודה בוחבוט ,גלעד קלטר, מיכל לוי ואחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ס9יידרז עונה 2
    שירה 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי חוסרת עונה 2 של ספיידרז?
    סגור