תקשורת ומדיה

יס יוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של נועה קירל

לרגל 50 שנה ליציאתו של הסרט "השוטר אזולאי" קירל מבצעת עיבוד חדש כמחווה לקלאסיקה העל זמנית "בלדה לשוטר" כאשר השיר מקבל משמעות שונה בתקופת הקורונה.
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אוהד רומנו)
בעיצומו של משבר הקורונה, יס יוצאת בקמפיין חדש ל- +yes בכיכובה של פרזנטורית החברה- נועה קירל כאשר בקמפיין עצמו נועה מטיילת ברחבי העולם ומדלגת בין ערי אירופה הריקות בשל מגפת הקורונה, תוך כדי שהיא שרה: "כָּל הָרְחוֹבוֹת כְּבָר רֵיקִים, כָּל הָעוֹלָם הַזֶּה כֻּלּוֹ". ובסוף הסרטון היא גם פוגשת את כוכבי 'פאודה'.
בסרטון נראית נועה הולכת ברחובות הריקים של לונדון, מדריד, ברלין, רומא ופריז ושרה כאשר כל התושבים ספונים בבתיהם, נועה האופטימית ממשיכה לשיר כי בישראל גם בתקופות הקורונה, יש לנו את +yes עם התוכן שמקל על התקופה המאתגרת וגם חיסונים. בסוף הסרטון מגיע הרכב המסחרי מ'פאודה' כאשר מתוכו יוצא יעקב זאדה וצוות מסערבים חמושים המצטרפים לנועה ושרים יחד איתה.
הקורונה עצרה את שגרת חיינו ושיתקה את עולם התרבות, כאשר נועה מסתובבת ברחובות הערים הגדולות והמאוכלסות בעולם ריקות מאדם ושרה "כָּל הָרְחוֹבוֹת כְּבָר רֵיקִים, כָּל הָעוֹלָם הַזֶּה כֻּלּוֹ", מקבל השיר משמעות חדשה ולרגע מחייה את עולם התרבות שלנו.
על מנת ליצור צילומים זהים לרחובות אירופה השוממים, פעלה ההפקה מול צלמים מרחבי העולם אשר צילמו את הרחובות הריקים בתקופת הסגר, כמו גם, צלם איטלקי שצילם במיוחד עבור הסרטון את פיאצה נאבונה ברומא בסצנת הסיום. בנוסף, רכב החילוץ של נועה הינו הרכב המקורי מצילומי הסדרה 'פאודה'. הקמפיין מבית אדלר חומסקי עלה בערוצים: 12 ,13 ובדיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה