תקשורת ומדיה

בדיקת ice: נתניהו לא ביקש מחדשות 13 לוותר על המראיינת

מאז שראש הממשלה נתניהו התראיין בחדשות 13, נשמעו דיווחים כי לשכתו התנתה את הריאיון רק אם תמר איש שלום לא תהיה נוכחת, למרות הכחשת אודי סגל. בדיקת ice מעלה כי הדיווחים אינם נכונים וגם חדשות 13 מכחישים זאת "שקר מוחלט"
מערכת ice |  3
אודי סגל ותמר איש שלום (צילום רונן אקרמן)
בשעה האחרונה היום (שלישי) עולים דיווחים כי בריאיון של ראש הממשלה נתניהו בחדשות 13 ביום חמישי, מלשכתו של נתניהו התנו לפני כן כי רק אודי סגל יראיין את רה"מ ולא תמר איש שלום.
כזכור, מגיש החדשות אודי סגל התייחס לנושא וכתב: "הראיון הוא חלק משותפות עם חברתי תמר איש שלום. היא הייתה בו ברוחה, בראשי, בקול ההיגיון הבריא שלה. התכוננו ביחד לאפשרות שרה״מ יסכים לבוא ואתמול הוא הפתיע במשמרת שלי. זה תוצר משותף".

למרות זאת, המשיכו להגיע דיווחים אחרים. כך, לפי כתבת דה מרקר, רפאלה גויכמן, שצייצה על כך: "נכון הראיון של ביבי עם אודי סגל? ונכון שאודי הודה בצורה נורא ג'נטלמנית לשותפתו להגשה שהיתה שם ברוחו ורק במקרה הראיון נפל עליו? אז מתברר שמאחורי הקלעים לשכת רה"מ הציבה תנאי - אודי כן, תמר לא. במקרה בדיוק ביבי הגיע ביום של אודי לבד. במקרה".
בדיקת ice העלתה שהשמועות אינן נכונות. במהלך השבוע מגישים 3 ימים ביחד תמר ואודי, ובשני הימים הנותרים רק אחד מהם (פעם תמר ופעם אודי). לשכת נתניהו הודיעו לחדשות 13 רק באותו היום שהם באים (בלי התראה מראש), וגם אז בשעות הצהריים, במשמרת ש-"נפלה" על אודי סגל בלבד.
חדשות 13 אישרו את בדיקת ice ומסרו על הדיווחים כי לשכת ראש הממשלה התנתה את בואו של נתניהו באם תמר איש שלום לא תהיה: "לא היה ולא נברא. מדובר בשקר מוחלט"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העדיף מראיין אחד
    אריאל 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לא ברור? ביבי העדיף מראיין אחד על פני שניים, שהיו יכולים לעשות לו חיים קשים יותר. לכן העדיף את אודי, הרך יותר, אף שבסופו של דבר הוא ניהל ראיון מוצלח. תמר מאד ממוקדת ויורדת לפרטים והיתה מקשה עליו יותר.
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי למה הטיעון עלה? ממה חשש? שקיציס ינקום? (ל"ת)
    גל 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    "מה? מה פתאום?"
    הרצל 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אני מכיר כבר את ההכחשות האלה.
    סגור