תקשורת ומדיה

בתור אחד שטוען שהוא לא מחרים, איך זה שבנט עושה ההיפך?

ב'מהצד השני' בדקו האם לטענה של ראש מפלגת ימינה יש כיסוי. על אף שטען כי הוא לא במשחק ולא מחרים אף אחד, נראה שיש לו בעיה לשבת עם הרשימה המשותפת וגם עם מפלגות שמאל, אז איך זה בדיוק מסתדר?

מערכת ice | 
גיא זוהר מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)

האם נפתלי בנט, שכל כך מנסה להצטייר כאיש שלא מחרים אף אחד ולכן יוכל לשמש כראש ממשלה, אכן פועל כך? ב'מהצד השני', גיא זוהר ניתח את הטענה של ראש מפלגת ימינה ובדק עם אמירות שלו בראיונות השונים, התוצאה? לא מתיישבת כל כך עם ההצהרות של מי שטוען כי הוא 'המבוגר האחראי'.

זוהר פתח במונולוג: "הנה שאלה בהבנת הנקרא, האם יושב ראש ימינה נפתלי בנט יודע מה זה חרם?". כאן נראה בנט בקטעים בהם הוא אומר שהוא לא מחרים אף אחד. זוהר טען: "איזה משעמם הוא היה בתיכון, הא? בנט נגד תרבות החרמות שהוא רואה סביבו, אצלו זה אחרת לגמרי".
בנט האשים בקטע הווידאו את גדעון סער שעסוק בחרם: "גדעון כל הזמן מתעסק עם מי שיישב עם מי, לא יודע מי יישב עם מי". זוהר הסביר: "בנט כל כך נגד חרם ובא לעבוד שהוא לא יודע מי יישב עם מי, אבל מה הוא כן יודע". בנט מסביר בקטעים לאחר מכן "כל מי שבעד מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית מוזמן לממשלה בראשותי".
"נשמע שאתה מחרים כל מי שלא בעד מדינה יהודית ודמוקרטית", בנט נשאל בכאן על הרשימה המשותפת וטען שהם מחוץ למשחק כי הם לא בעד מדינה יהודית ודמוקרטית, לאחר מכן ברדיו התראיין בנט וטען שלא יישב בממשלת שמאל. "אני לא מחרים אף אחד", הצהיר בנט וזוהר טען לסיום "רם רם רם, אתה מוח.... סליחה, מחרים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה