תקשורת ומדיה

ארז דריגס לא יגיע לטקס פרסי האקדמיה, זו הסיבה

כוכב ויוצר "חזרות" החליט שלא להגיע לטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע לאחר שהסביר כי הוא עובר תהליך עם עצמו: "לצד הגאווה שלי בחלקי ביצירה, זו לא תקופה לחגיגות עבורי"
אביחי דלאל |  1
ארז דריגס (צילום מסך פייסבוק)
על פירסום של כתב "ידיעות אחרונות", רז שכניק, השחקן ויוצר הסדרה "חזרות" של כאן 11, ארז דריגס, הודיע היום (רביעי) כי הוא לא יגיע לטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע. לטענת דריגס, הוא עובר תהליך של סליחה והוא לא מעוניין לקחת חלק בחגיגה.
כזכור, לפני כחודשיים, הדף  "פוליטקלי קוראת" פירסם התכתבויות בהן דריגס שלח הודעות מטרידות לנשים. דריגס התנצל ודיבר על כך שהיה מכור למין בראיונות השונים  ובפוסט בפייסבוק. גם שותפתו ליצירה, נועה קולר סיפרה על אותה התמכרות. כמו כן, בהפקת הסדרה הודיע כי דריגס כנראה לא ישתתף בעונה השנייה.
בעקבות אותה הפרשה, דריגס החליט לא להגיע לטקס פרסי האקדמיה. דריגס הודיע לאקדמיה: ״זהו אירוע שנועד לחגוג את התוצרת האומנותית של השנה החולפת, ולצד הגאווה שלי בחלקי ביצירה, זו לא תקופה לחגיגות עבורי. אלו ימים של חשבון נפש ועד שלא אסיים את התהליך הנוכחי ואת הסליחה והכפרה שלי בפרט מול הנשים שבהן פגעתי - אני מעדיף למשוך רגליי מאירועים פומביים ככל שניתן״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכן איבגי
    אלי 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את איבגי רדפו וטחנו אותו עד עפר ואולי גם כלא , דריגס התנצל ועובר "טיפול עצמי" מדוע? איבגי מרוקאי , דריגס אשכנזי , אבל המעשים של שניהם דומים.
    סגור