תקשורת ומדיה

הכירו את התחקירן הישראלי שהצליח לעבוד על כתב הספורט האנגלי

1 באפריל הגיע ורועי זגה תחקירן הכדורגל של כאן 11 וערוצי צ'רלטון הצליח למתוח את כתב הספורט האנגלי בן ג'ייקובס לאחר שצייץ ששחקן הפועל תל אביב  יחתום בלסטר. זגה ל-ice: "הופתעתי והתאכזבתי".
אביחי דלאל | 
רועי זגה (צילום אינסטגרם)
1 באפריל הוא יום המתיחות הבינלאומי. תחקירן הכדורגל של כאן 11 וערוצי צ'רלטון ומגיש הפודקאסט "הפוד על הכדור", רועי זגה, החליט להשתעשע ופירסם בדף הטוויטר שלו ידיעה על כך שאושר דוידה, שחקנה הצעיר של הפועל תל אביב יחתום בלסטר מהפרמייליג. זגה לא ציפה שבן ג'ייקובס, העיתונאי אנגלי חובב הקבוצה יפרסם את הידיעה.
זגה כתב בדף הטוויטר שלו: "ראשוני ובלעדי. אושר דוידה הצעיר סיכם את תנאיו בלסטר סיטי מהפרמיירליג האנגלית, יצטרף לאימוניה בקיץ וישתכר כ-450 אלף יורו לעונה. הצלחתו - הצלחתנו". 
עיתונאי הספורט האנגלי, אוהד לסטר, שיתף את הציוץ של זגה וכתב: "דיווח מישראל, לסטר סיכמה את העברתו של שחקן הכנף  אושר דוידה. שחקן ורסטילי עם עבודה קשה ואוהב לכדרר. צריך לעבוד על הנגיעה הראשונה שלו ועל ראיית המשחק. החתמה לעתיד, במידה וזה נכון הפרמייר ליג תהיה התקדמות גדולה ומרגשת". לאחר שהבין את הטעות, ג'ייקובס מיהר למחוק את הציוץ. זגה תיעד וכתב: "השיא של היום כבר מאחורי"
זגה אמר ל-ice לאחר הפרסום: "נורא הופתעתי והאמת שגם קצת התאכזבתי לגלות שהרדיפה אחרי הפרסום הראשון קיימת גם בתקשורת הספורט של בריטניה, מולדת הכדורגל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה