תקשורת ומדיה

הליכוד מתנער מההודעה של סמוטריץ', העיתונאים מגיבים

יו"ר מפלגת הציונות הדתית יצא מהפגישה עם נתניהו והוציא הודעה לתקשורת, בליכוד לא אהבו את ההודעה של סמוטריץ' והתנערו ממנה בזמן שראש הממשלה נתניהו נפגש עם יו"ר ימינה נפתלי בנט. העיתונאים מגיבים
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ (צילום אורן בן הקון פול)
אחרי הפגישה היום (חמישי) בה ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש את יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ'. יו"ר הציונות הדתית שיחרר הודעה לתקשורת שבה הוא עקץ את נפתלי בנט רגע לפני הכניסה שלו לפגישה עם  ראש הממשלה, בליכוד שיחררו הודעה שהם מתנערים מהמסר של סמוטריץ'. העיתונאים מגיבים. 
כזכור, כשסמוטריץ' יצא מהפגישה עם נתניהו הוא שיחרר את ההודעה: "לאחר כשעתיים הסתיימה פגישת רוה"מ בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'. רוה"מ וסמוטריץ' סיכמו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי ולא ללכת לממשלת שמאל, ובכך להביא עוד שותפים לממשלת ימין".
ובליכוד לעומת זאת התנערו בזמן כשראש הממשלה נפגש עם יו"ר ימינה ושיחררו את ההודעה: "ההודעה מטעם בצלאל סמוטריץ' אינה תואמת את המציאות. זה הזמן לעבודה משותפת ולא לפרסומים שאינם תורמים למאמץ המשותף שאנחנו עושים". העיתונאים מגיבים להשתלשלות האירועים, כתבת מקור ראשון, עטרה גרמן כתבה בטוויטר: "סמוטריץ' רוצה שנתניהו יפעל להביא את בנט וסער, נתניהו רוצה שסמוטריץ' ירד מההתנגדות לרע"מ. זו המחלוקת בין ההודעות הערב".
הכתבת הפוליטית של Ynet, מורן אזולאי, התייחסה גם היא לניגוד בין ההודעות וכתבה: "מה קרה? מה כל כך בעייתי לליכוד במה שאמר סמוטריץ׳? ובכן, זה כנראה בעייתי לבנט ולכן הוא דרש מהליכוד להתנער. אנחנו חוזים בהיסטוריה. גם להכניס את בנט לבלפור וגם להתנער מדברי סמוטריץ׳ כשהוא מבקש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה