תקשורת ומדיה

אטילה שומפלבי מייעץ לבנט: "ללכת שוב עם נתניהו או לתקן ריקבון? וואחד דילמה"

העיתונאי כתב בצורה עוקצנית לאור הפגישה בין ראש מפלגת ימינה לראש הממשלה: "לחכות לעקיצה הבאה (משל העקרב והצפרדע). או להוכיח מנהיגות", זמרי עקץ: "כל מה שבנט צריך לעשות כדי לקבל את ההחלטה הנכונה זה לקרוא מי ממליץ לו", ומי האשים את גדעון סער?
מערכת ice |  2
אטילה שומפלבי (צילום יחצ)
הפגישה אמש (חמישי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנפתלי בנט ראש מפלגת ימינה בביתו הפרטי של רוה"מ, הסתיימה על פי הצדדים ברוח חיובית והם ייפגשו שוב בהמשך. אבל איך צריך בנט לפעול? אטילה שומפלבי חושב שהתשובה ברורה.
שומפלבי כתב: "הדילמה של בנט: 1. ללכת שוב עם נתניהו, שהשפיל/התעלל/רימה אותו, שהפך המדינה לכלי, שגרר כל סממן של ממלכתיות לתוך ביצה מעופשת, שסימן את הדמוקרטיה ואת מוסדות המדינה כאוייבים - ולחכות לעקיצה הבאה (משל העקרב והצפרדע). 2. להוכיח מנהיגות, לתקן עשור של ריקבון ולתקן המדינה. וואחד דילמה".
 
יותם זמרי כתב בתגובה לדברי שומפלבי: "כל מה שבנט צריך לעשות כדי לקבל את ההחלטה הנכונה זה לקרוא מי ממליץ לו לא לקחת אותה", שותפו להגשה ברדיו, נועם פתחי, הוסיף בקצרה: "לא מהפוזיציה".
חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' בטוחה שבכלל בנט הוא לא הבעיה: "ביום שבו יכריז נתניהו שהצליח להרכיב ממשלה, תזכירו לו לשלוח זר פרחים ענקי לגדעון (״רק לא ביבי״) סער. שבת שלום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא מאלה ששואלים את הרבי בביה"כ מה לעשות
    בנט משיחי.. 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא העיפרון הכי מחודד, ההגיון אצלו מתנגש במשיחיות ושם הוא מאבד את זה..
    סגור
  • 1.
    אטילה?
    ש. 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את השכל שלך שמת באיפור....
    סגור