תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד יוסי מלמן: "אובסס, מפתח אליי פתולוגיה"

הפרשן הפוליטי של אולפן שישי צוטט את צ'ארלס דיקנס והסביר את ווינסטון צ'רלצ'יל, קיבל ביקורת מהעיתונאי והסופר יוסי מלמן, בצאת השבת סגל הגיב ותקף: "רק בורותו גדולה ממנו"
מערכת ice |  7
עמית סגל (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
הפרשן הפוליטי של אולפן שישי, עמית סגל, צוטט אתמול (שישי) חלק מספרו של צ'ארלס דיקנס והסביר חלק מדבריו של ווינסטון צ'רצ'יל בנוגע לשיחה על מות הנסיך פיליפ. העיתונאי והסופר יוסי מלמן ביקר אותו וסגל לא נשאר אדיש. 
מלמן כתב בדף הטוויטר: "לידיעת עמית סגל שצטט מדיקנס והסביר את צ'רצ'יל. בניגוד למה שאמרת בביטחון טלביזיוני באולפן שישי. אין בפתיחה הנפלאה של 'בין 2 ערים' אף התייחסות ל'possibilities'. טעית גם כשקבעת כי העם הבריטי הדיח את צ'רצ'יל בתום המלחמה בגלל שהבין את התוקפנות של סטלין. זה קרה בגלל הכלכלה והמצב החברתי".
בצאת השבת סגל לא נשאר אדיש והגיב: "לא הייתי נדרש לאובסס הזה, שמפתח כלפיי פתולוגיה בדומה לעוד כמה אלפי גברים אשכנזים אמידים בגילאי 60 פלוס ממרכז הארץ ועם תחושת בעלות על המדינה, אלמלא היה מסגביר לי בביטחון שרק בורותו גדולה ממנו. ובכן, להלן העובדות: באשר לדיקנס, אמנם מלמן ידוע כמתרגם בעל שם עולמי (כמו גם אוסף המגיבים אליו) אבל בהנחה שקרא לא רק את הכריכה, יכול היה להבחין בציטוט כבר בפסקה הראשונה של הספר".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עמית
    אס 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זחיחות זו מילת הקוד. ורגשי נחיתות. כל מה שעמית משקף בניתוחיו זה את תחושת הקיפוח שהוא נושא עימו ולא תחלוף גם אם יהיה גדול העיתונאים זו אותה ישראל השנייה שבכל רגע תולה את כשלונותיה באשכנזי הלבן ולא בה עצמה. לא הכל אתה יודע תן כבוד לעמיתך המבוגרים ושמע דעות נוספות ולא רק את עצמך. אתה פשוט מלא בעצמך. ניתוח והבנת תוכן הם מנת חלקם של רבים ולא רק שלך. שופר הימין.
    סגור
  • 5.
    השנאה של השמאל לסגל מעבירה אותם על דעתם. (ל"ת)
    עובדה 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אהה
    עזרא 04/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא ההיפך
    סגור
  • 4.
    אובססיה של ע. סגל
    ח״ן 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האובססיביות של עמית סגל להגיב כל אימת שמוזכר שמו - לענין ולא לענין - היא ממין הדברים שדורשים טיפול רפואי ונפשי. כנראה אובססיה היא הדבר המשותף והמקרב בינו לבין בלפור!
    סגור
  • 3.
    אובסס, אלפי גברים אשכנזים מפתחים אלי פתולוגיה
    מממ 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק לי זה נשמע הומואירוטי?
    סגור
  • 2.
    מטורללים -השינאה מעוורות את הכרת העובדות
    ארנון תל-אביבי 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השינאה של ה"גילדה" השולטת ב תקשורת ממוסדת , פרקליטות , אקדמיה , בירוקרטיה - פקידים עם פנסיות תקציביות שמנות בשילוב שמאל ניהליסטי - מעוורת את כושר השיפוט של ה"גילדה". הם רק רוצים לשלוט בכולנו - בשיטת "חבר מביא חבר" בתוך ה"גילדה" הסגורה . הם מנסים לשטוף לנו , האזרחים , את המוח ולעוות עובדות.
    סגור
  • 1.
    תכירו את הח"כ לעתיד, עמית סגל-אטבריאן
    אפי נומדר 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    "גברים אשכנזים אמידים בגילאי 60 פלוס ממרכז הארץ"? הגזענות נשפכת ממך. אפילו אביך, שהורשע בטרור לא מדבר כך - לפחות לא בפומבי. אז ביקרו אותך... מה קרה? דוחה.
    סגור