תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו נגד הפרס לאביעד גליקמן: "עמותה פוליטית של השמאל"

לאחר שהתנועה לאיכות השלטון הכריזה היום על רשימת הזוכים באות אביר איכות השלטון לשנת 2020 הגיעו התגובות הקשות מינון מגל ועד יאיר נתניהו

בן רז |  5
יאיר נתניהו, אביעד גליקמן (צילום פייסבוק/יאיר נתניהו, טוויטר/אביעד גליקמן)
התנועה לאיכות השלטון פרסמה היום (ראשון) את רשימת זוכי אות אביר איכות השלטון לשנת 2020. אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13 הוא הנבחר בידי הוועדה.
לאחר בחירתו של גליקמן בתואר המכובד, החלו התגובות הקשות החל מיאיר נתניהו שצייץ בטוויטר: "אתם מודעים לזה של-״תנועה לאיכות השלטון״ אין שום קשר לשם הבומבסטי שלה ומדובר בעמותה פוליטית של השמאל אשר ארגנה את כל ״הפגנות״ השמאל בשנה האחרונה? אין שום משמעות ל״פרס״ ממנה, אלא אם כן מדובר על פרס כספי ואז זה כבר סיפור אחר לגמרי ששווה לבדוק אותו..."
העיתונאי והמגיש ינון מגל שגם פחות אהב את הרעיון שגליקמן זכה בפרס המדובר צייץ גם הוא בטוויטר:" טקס "אבירי אכות השלטון" מזכיר לי שקדאפי היה יו"ר המועצה לזכויות אדם של האו"ם". מי שבאמת לא אהב את הרעיון שגליקמן זכה בפרס המדובר הוא העיתונאי גדי טאוב שצייץ: "אז למי מעניקה "התנועה לאיכות השלטון" את אות "אביר איכות השלטון"? לגליקמן. עיתונאי שמעל במקצועו, ובגד בצופיו כדי לדברר את האנשים שהוא אמור לסקר. שהסתיר מצופיו את העובדה שמשפחתו התפרנסה מהאנשים שהוא נתן להם סיקור לא רק אוהד אלא חנף. התנועה לקלקול השלטון בחסות האוליגרכיה המשפטית".
כמו כן, צייץ עיתונאי ערוץ 20 שמעון ריקלין את תמונות הזוכים, עם הכיתוב: "הגמוניה שמודעת להגמוניותה". העיתונאי אבישי בן חיים השיב לריקלין – "שמעון, ההגמוניה לא מודעת! תסתכל על הרשימה. צריך חוסר מודעות קיצוני לבחור רשימת ישראל הראשונה מובהקת כזו. זה להשפיל מבט במבוכה עבורם. כמו מישהו שעושה טעות מביכה בעברית ואני עושה כאילו לא שמתי לב. נו די. איך אפשר"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עדיין סמוך לשולחן הוריו
    צביה רוטמן 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שיאיר חושך לא יקבל את פרס ישראל, על הישיגיו המדהימים בטוויטר, הוא לא ינוח ולא ישקוט לחלופין לא מתנגד שגדי טאוב, האינטלקטואל היחיד של הימין, יקבל לפניו. הוא יאיר עדיין צעיר וסמוך לשולחן הוריו
    סגור
  • 4.
    הכלל אומר " זבל הולך לזבל"...
    ש. 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה מריח כך..
    סגור
  • 3.
    כשאני קורא את רשימת גדולי הדור והוגי הדעות של העולם,
    אבבא 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיוצאים חוצץ מול הבחירה ומשמיצים את הגוף הבוחר,אז אין לי ספק שהבחירה בגליקמן נכונה ואמיתית.אגב,נכון ואמיתי זה דבר שלא קיים בקרב חנפני ביביהו.
    סגור
  • 2.
    פוסיקט... אתה לא מרוצה? זה היכה בך כרע"מ ביום בהיר?
    אבשלום קרפין 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אל תיתן לזכיה של גליקמן להפריע למו"מ של אביך עם מנסור עבאס. אני רואה שעל זה אתה "נוטה" לצייץ פחות. כמה מפתיע...
    סגור
  • 1.
    תותח גליקמן... ושיתפוצצו הביוביסטים החמוצים!
    בוקי 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עיתונאי אדיר בעל מקורות מעולים. לא תפסתי אותו בשום דיווח שהתברר בדיעבד כלא נכון. שאפו!
    סגור