תקשורת ומדיה

רייצ'ל מחברים עתידה להפוך לאמא בגיל 52

גורמים מסט הצילומים של פרק האיחוד של הסדרה חברים שצילומי הסתיימו לאחרונה מדווחים כי ג'ניפר אניסטון הלוא היא רייצ'ל מחברים, סיפרה במהלך הצילומים שהיא תהפוך בקרוב להיות אמא לבת
שירה יום טוב |  1
גניפר אניסטון (צילום צילום מסך אינסטגרם)
בעולם מדווחים כי ג'ניפר אניסטון או רייצ'ל מ"Friends" אן תרצו, תאמץ בקרוב תינוקת מבית יתומים במקסיקו. אניסטון שהספיקה להתארס שלוש פעמים להתחתן פעמיים ולהתגרש פעמיים, אך מעולם לא הביאה ילדים. כעת כשהיא בת 52 היא תהפוך לאם לראשונה.
צילומי פרק האיחוד של קומדיית המצבים Friends הסתיים רק בשבוע שעבר וצפוי לעלות לשידור בשירות הסטרימינג HBO max. במהלך הצילומים חשפה אניסטון ככל הנראה את עניין האימוץ וסיפרה על סט הצילומים שהיא בסיומו של הליך אימוץ שייצא לפועל בקיץ. 
הפקת פרק האיחוד לסדרה חברים הוכרזה כבר לפני למעלה משנה אך צילומי הסדרה נדחו שוב ושוב בעקבות משבר הקורונה אך בסופו של דבר הצילומים החלו בחודש שעבר ובשבוע שעבר נגמרו, ואולי בקרוב כבר נזכה לראות את התוצאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנפלאות ניגוד העניינים
    אייל 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד אחד הכוכבים האלה אומרים לכם, בצורה כזאת או אחרת, מי להיות. מצד שני הם מרוויחים מהעולב שלכם. 2021 אין שום סיבה שיהיו כל כך הרבה יתומים מסכנים וילדים בלי אבא. אבל יש. בעידן הזה זה מבחירותיו של האדם עצמו, לא מסיטואציה שהוא נקלע אליה בעל כורחו. היא תקנה גם עשר אלף ילדים, אם רק תרצה.
    סגור