תקשורת ומדיה

סמוטריץ' הושיט יד לחברה הערבית? ריקלין: "אתה לא מתכוון לזה"

ראש מפלגת הציונות הדתית התייחס לרצח של סוהא מנסור וכתב בפיוס: "מדינת ישראל חייבת לקחת אחריות ולפעול בדחיפות ובכל הכלים למיגור האלימות והפשיעה בחברה הערבית", העיתונאי לא קנה את המילים: "חבל על מיצג השווא הזה"
כפיר אדר |  2
בצלאל סמוטריץ ושמעון ריקלין (צילום פייסבוק וטוויטר)
המוות של סוהא מנסור בת ה-38 אמש (שני), אמא לשתי בנות ובן שרעול פנים רצח אותה במהלך עבודתה בעסק שלה, הציפה את הדיון על הפשיעה והנשק בחברה הערבית ואפילו דמויות מפתיעות הגיבו לכך, מהמערכת הפוליטית.
ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיב: "החברה הערבית במצוקה אמיתית. כמדינה וחברה יש לנו אחריות מוסרית ואזרחית לעמוד לצידה ולסייע לה. כל ממשלה שתקום במדינת ישראל חייבת לקחת אחריות ולפעול בדחיפות ובכל הכלים למיגור האלימות והפשיעה בחברה הערבית, תוך שיתוף פעולה עם חלקים הולכים וגדלים בה שמוכנים לשלב ידיים במאמץ הזה".
 
העיתונאי שמעון ריקלין הגיב לכך: "אתה לא באמת מתכוון לזה. אחרת לא היית קופץ מהיום הראשון ופוסל כל שותפות עם הערבים. אלא בודק אם יש מצב לתקן בדיוק את הדברים הללו בלי דרישות לאומיות שלהם. בקיצור חבל על מיצג השווא הזה".
עוד הוסיף: "ואם הם יפסיקו לחבק מחבלים? ואם לא תיהיה להם שום דרישה לאומית. מה אז?! אני לא סומך ולא התעוורתי. קם ערבי והושיט את ידו ומבקש דווקא את הימין. אפילו לשמוע מה הוא מציע הציונות הדתית סירבה. רק לשמוע".
 
לסיום כתב: "מה ניהיה מאיתנו? אני מנסה להעיר את כוחותינו שלדעתי שוכחים מה מגדיר אותנו. שנאת ערבים לא כלולה בהגדרות. בנוסף אני חושב שיתכן שיש פה שינוי היסטורי שמתוך כוחו של הרגל צודק אנחנו עלולים לפספס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריקלין אתה קשקשן
    דוד 04/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסור עבאס שקרן שעושה הצגה רק כדי שניתן לו בנוסף לעזרה למגזר הערבי שזה אני כן מעריך אותו על זה וללתת עזרה למגזר הערבי בקטע של הפשיעה אבל מנסור דורש בנוסף להפסיק את הריסות הבתים של המחבלים ודורש הכרה בנגב ושנאפשר בנייה בלתי חוקית של ערבים בנגב . והוא בסוף גם ידרוש שנפרק התנחלויות ושנבטל את חוק הלאום . עבאס לא מושיט יד הוא שקרן הוא תומך טרור שכרגע משקר שהוא רוצה דו קיום כדי שניתן לו בסוף שליטה כזאתי 'שהוא יצליח יצליח להקים מדינה פלסטינית. אני בעד שנעזור לערבים בפשיעה ובאלימות שתוקפת אותם אבל לא לתת לרעם או לכל מפלגה ערבית אחרת להיות שותפה בממשלה .ריקלין או שאתה תמים או שאתה עושה הצגה או שאתה עושה מעצמך אדיוט
    סגור
  • 1.
    פשוט משנים דעות לפי מה שדרוש מהם
    נורא עד כמה ביביסטים 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ריקלין הם לא עזבו את השאיפות הלאומיות, תכתוב בגוגל דרישות מנסור עבאס מיאיר לפיד ואל תחשוב שהם ידרשו פתאום פחות מנתניהו. זה לא שנאת ערבים אלא נגד שיתוף פעולה עם תומכי טרור.
    סגור