מינויים

אלוף במיל' ניצן אלון מונה לדירקטור בחברת Smart Shooter

לאחר ששימש כמפקד פיקוד המרכז, וכראש אגף מבצעים ולפני כן שימש גם כמפקד אוגדת איו"ש ומפקד סיירת מטכ"ל, אלון יכהן בדירקטוריון של החברה שפיתחה מוצרים שונים המותאמים להרכבה על נשק קל
כפיר אדר | 
ניצן אלון (צילום נעה זני)
ראש אגף המבצעים לשעבר, אלוף במיל' ניצן אלון, מונה לדירקטור בחברת Smart Shooter – חברה ישראלית המפתחת ומייצרת מערכות בקרת ירי מתקדמות המבוססות על טכנולוגיה ייחודית, אשר מתחברות לנשק קל ומשפרות באופן דרמטי את סיכויי הפגיעה בכל מצבי הירי והתרחישים, במטרה ניידת או נייחת, באוויר וביבשה.
בתפקידיו האחרונים בצבא שימש אלון כמפקד פיקוד המרכז, וכראש אגף מבצעים. לפני כן שימש גם כמפקד אוגדת איו"ש ומפקד סיירת מטכ"ל. אלון בעל תואר ראשון בפיזיקה והנדסת חומרים מהטכניון.
מיכל מור, מנכ"לית ומייסדת חברת סמארט שוטר: "אנו שמחים לבשר על מינויו של אלוף במיל' ניצן אלון כדירקטור, ניסיונו העשיר הוא נכס ואנו בטוחים שכניסתו לתפקיד תהווה תרומה משמעותית לחברה. חברת Smart Shooter ממשיכה לגדול ולצמוח בקצב מהיר, כאשר לצד זכייה במספר פרויקטים משמעותיים בארצות שונות בעולם בתקופה האחרונה אנו ממשיכים להטמיע את מוצרי ה-SMASH גם בצה"ל".
אלוף במיל' ניצן אלון מסר: "אני גאה להצטרף לדירקטוריון חברת Smart Shooter, ולהיות חלק מחברה פורצת דרך מבחינה טכנולוגית המובילה את המהפכה בעולם החי"ר ומאפשרת לו להיות חכם ומדויק. יש לי אמונה חזקה בטכנולוגיה שמפתחת החברה, שמעלה בצורה דרמטית את סיכויי הפגיעה במטרה של כל חייל או שוטר, ללא צורך בניסיון קודם, ומורידה משמעותית את סיכויי הפגיעה בבלתי מעורבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה