רכילות עסקית

צפו: עפר שכטר בעסק החדש

הקומיקאי, שחקן ומגיש הטלוויזיה עפר שכטר הפך לאיש עסקים רציני עם כניסתו כשותף ופרזנטור לחברת גרופר המייצרת משקאות קלים. בימים אלה, החברה עובדת על קמפיין גיוס המונים של 4 מיליון שקל
מערכת ice |  2
עפר שכטר (צילום רם שוויקי)
הקומיקאי, שחקן ומגיש הטלוויזיה עפר שכטר הפך לאיש עסקים רציני. שכטר נכנס כשותף בחברת גרופר (משקה אורגני תוסס) אשר בימים אלה נמצאת בפרויקט מימון המונים בfundit .
כאמור, בימים האחרונים שכטר נכנס לתחום המשקאות הקלים והצטרף לגרופר בתור שותף ופרזנטור של המוצר. אחרי מכירה מוקדמת של אלפי בקבוקים והצלחה בהד סטארט כשהפכו לקמפיין הטוב ביותר של השנה באתר, גרופר מנסים לגייס עכשיו באתר fundit ארבעה מיליון שקלים. 
בקמפיין החדש שכטר השותף החדש בוידאו משעשע עם שאר שותפיו קוראים להשקיע במותג שלהם, ההסבר ברוב הסרטון הוא שמדובר במשהו חדש בנוף של המשקאות הקלים בתור גזוז טבעי שעשוי אך ורק מפירות, מים וגז. השותפים מראים את הדרך של המותג לפרוץ וכולל בין היתר הופעה של עופר שכטר בתחתונים.
כזכור, זו לא הפעם הראשונה ששכטר נכנס לעסקים לא רק כפרזנטור, שכטר מחזיק בבעלותו שני מתחמי באולינג : אחד ענק באזור התעשייה החדש בראשון לציון שבו 16 מסלולים, משחקי וידאו, אבובים מתנגשים וג'ימבורי ואחד נוסף באיצטדיון רמת גן, מתחם שעבר שיפוץ מהיסוד והפך להיות ממלכה של ממש.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין מתי נראה את זה בכלל בארץ
    TTT 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף הכל דיבורים - עד שזה יגיע למדפים יכול לקחת שנים
    סגור
  • 1.
    איך כבר גויס 2 מיליון? נראה מוזר (ל"ת)
    מיכל 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור