תקשורת ומדיה

בן חיים טען: "בנט לא יכול לסחוט ראשות ממשלה", גלוברמן: "כמה שקרים"

העיתונאי מערוץ 13 כתב: "ראוי שנפתלי ייתן ליאיר לפיד לכהן ראשון כראש ממשלה ויהיה לנו ראש ממשלה שמייצג ציבור גדול ומכובד שנוכל לכבד", הקולגה השיב: "אני לא זוכר אותך תוקף את נתניהו שרק חיפש למי למסור את ראשות הממשלה למען שרידותו הפרטית"

מערכת ice |  3
בן חיים בנט (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
אבישי בן חיים, הפרשן הפוליטי של חדשות 13 ממשיך לצאת נגד ממשלת השינוי בראשותו של נפתלי בנט, ראש מפלגת ימינה. היום (שישי) טען העיתונאי כי אדם עם 6 מנדטים אינו ראוי לתפקיד וכי מוטב ויאיר לפיד יהיה ראש הממשלה הראשון לאור התמיכה לה זכה.
בן חיים כתב: "ראוי שנפתלי בנט ייתן ליאיר לפיד לכהן ראשון כראש ממשלה. אם יש לבנט כבוד עצמי וכבוד לשיטה הדמוקרטית הוא לא יכול לסחוט ראשות ממשלה עם 6 מנדטים. שיתנהג במוסריות ויתן ללפיד שלפחות קיבל קולות בצורה דמוקרטית ולא בסחטנות, ויהיה לנו ראש ממשלה שמייצג ציבור גדול ומכובד שנוכל לכבד".
 
דרור גלוברמן הגיב לו בחריפות: "כמה אפשר עם השקרים מה ההבדל בין ראשות הממשלה שבנט קיבל מלפיד, לבין זו שהיה מקבל מנתניהו?", בן חיים השיב לו: "אין הבדל. בנט חסר מוסר, חסר אחריות וחסר כבוד לשיטה הדמוקרטית ולכן משבש אותה ופוגע בה פגיעה שיהיה קשה לתקן. הוא היה סוחט את זה ממי שאפשר לו".
גלוברמן המשיך: "זה אכן בניגוד למסורת הדמוקרטית בישראל ומריח מסחטנות אבל כן מקובל במדינות דמוקרטיות אחרות ואם אנדוד לרגע למחוזות הוואטאבאוטיזם - לעמוד עם כל ממשלתך בבית המשפט ולתקוף אותו זו פגיעה עמוקה לאין ערוך בשיטה הדמוקרטית וכמו שאומרים בהטוויטר, אני לא זוכר אותך תוקף את נתניהו שרק חיפש למי למסור את ראשות הממשלה למען שרידותו הפרטית".
 
בן חיים סיים את הדיון כשכתב לגלוברמן: "גם לא תקפתי את לפיד על זה. תוקף את בנט שמנהל פוליטיקה סחטנית, חסרת מוסר, חסרת אחריות, וחסרת כבוד לשיטה הדמוקרטית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גלוברמן אידיוט
    יהודי 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ראשית בן חיים מדבר על סחיאה של בנט יאדפוק שנית אתה תתיר הכל רק לראות את כבודו של רוה"מ הכי ווב לעם היהודי נרמס שלישית אתם מעודדי בגידה חוסר נאמנות בקיצור כל המידות הרעות דא גםצלפיד ובנט שמדבר על אחדות הונעו וניצחו בגין פילוג !!! לא חרדים לא ימניים לא מזרחיים המדינה חוזקת 73 שנים אחורה לתקןפת סלאח שבתי צפו עוד 40 שנות ימין בקרוב עד ביאת גואל משיח
    סגור
  • 2.
    נראה שמיסטר גלוברמן מכבד בוגדנות ! (ל"ת)
    אסף 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אבישי בן חיים עצבני? נהדר... שיתפוצץ מזעם!
    ברוך 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חה חה חה! וכן, אני אשכנזי מישראל הראשונה. אבל כך גם ביבי האליל הטפלוני מההגמוניה... מה שפחות שמעתם מבן חיים. אבל אתם יודעים מי המזרחים הכי מוחלשים מישראל השניה בשנים האחרונות? העובדים והעובדות במעון בבלפור שספגו את כל ההשפלות וההתעללויות. האם על זה שמעתם ולו מילה מבן חיים? האם התגייס לעמוד לימין אחיו ואחיותיו המקופחים? אפילו לא פעם אחת! רק מראה לכם שזה ביביסט אליטיסט במסווה של פרזנטור של 'ישראל השניה'.
    סגור