תקשורת ומדיה

כספית לח"כית מהליכוד: "נגד שריון אנשים רק על סמך חנופה ויכולת גידוף"

העיתונאי הגיב לגלית דיסטל אטבריאן שטענה נגדו: "תזכירו לי מאיפה לפיד הגיע?", כשכתב לה: "הוא ממשיך לבנות את מפלגתו וכוחו הפוליטי עד שהגיע למצבו היום. אמון ציבורי של מאות אלפי מצביעים, אני נגד שיריונים באופן כללי"
מערכת ice |  7
בן כספית (צילום מתוך אתר 103FM)
טור שכתב העיתונאי ומגיש 103FM בן כספית, שרק אתמול (חמישי) היה בכותרות לאחר שזעם על חברו להגשה ינון מגל ונטש את התכנית, הצליח להוציא מהשלווה את גלית דיסטל אטבריאן, חברת הכנסת מהליכוד, ששוריינה 10 על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו.
דיסטל אטבריאן כתבה: "בטור של בן כספית הוא רומז שהגעתי לפוליטיקה משום מקום רק בגלל שהחנפתי לנתניהו. רשימה חלקית של "שום מקום" בהם הועסקתי: תאגיד השידור הארץ ישראל היום גל"צ גלי ישראל ישראל היום ערוץ 20. שנים הצגתי במקומות האלה משנה תרבותית, כלכלית, פמניסטית ופוליטית סדורה. תזכירו לי מאיפה לפיד הגיע?".
 
כספית הגיב לה: "לפיד הקים מפלגה בעשר אצבעות. בהתמודדות הראשונה הביא 19 מנדטים (!!). אחר-כך נכנס למלכודת שטמן לו נתניהו (שר אוצר) בניגוד לאינטרס הלאומי, אבל שרד (11 מנדטים ב-2015). מאז, הוא ממשיך לבנות את מפלגתו וכוחו הפוליטי עד שהגיע למצבו היום. אמון ציבורי של מאות אלפי מצביעים. לאורך שנים. תודה".
חברת הכנסת מהליכוד השיבה: "כן. יאיר לפיד גם הקים מפלגת משוריינים בלתי דמוקרטית בה אף אחד איננו נבחר על ידי הציבור אלא רק על ידו. ואני באמת שואלת - אתה לא חש אפילו שמץ של אי נוחות כשאתה מלין על השריון שלי ומכיל את כל השריונים שלו? אפילו לא שמץ?".
 
העיתונאי ענה: "לא. אני לא נגד שריונים באופן כללי. אני נגד שריון אנשים רק על סמך חנופה ויכולת גידוף. מצד שני, כשאני מביט במשוריין השני ממקום 40, זה שמקדיש את חייו למירור חייה של התובעת בן-ארי, אני מעדיף אותך. הכל יחסי".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    צבוע
    גלי 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירור חייה של מי? עבריינית בנייה אולי? חקירה יש אולי? הכספית החנפן גם הוא פותח את הג'ורה? ממשלת השנאה של לפיד? בנה את עצמו על שנאה והגיע למה שהגיע רק בגלל שקרים של מגלומנים בימין שונאי חינם, זה כשר לדעתו נעיקר רק לא ביבי.
    סגור
  • 6.
    עיתונאי ??? מלשין משטרתי בתיק 1000 ! (ל"ת)
    אסף 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    גלית הפלגנית
    אמירה 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה מגעילה עם יכולת וורבלית טובה. מלאת שינאה וכוח אינה מקשיבה לאחר ,ב-יצור רגב משופרת ונוראית
    סגור
  • 4.
    תלכו
    דוד 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תלכו להזדיין דפ"רי 0 שניכם ביחד, גרושה מתוסכלת ואפס מאופס שתמיד בורח באמצע השידור עם ינון מגל לקניות בהוראת בת זוגתו.
    סגור
  • 3.
    תלכו .
    דוד 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תלכו להזדיין שני מטומטמים, דפ"ר 0. תתכתבו בניכם ותצמיצו אחד/אחת את השני כלבבכם. בסוף תפגשו במיטה באיזה מלון עלוב. דפ"רי 0 ביחד.
    סגור
  • 2.
    עגלגלית דיסלייק חרטא-בריין איבדה את הבושה
    ציון ברדה 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    20 0
    כתבה ברשימה שלה את 'ישראל היום' פעמיים. חשבה שלא נשים לב. שמנו. לא כולנו ביביסטים אהבלים רפי שכל. לא נבחרת לשום תפקיד בשום גוף דמוקרטי. ביבי, שרה ויאיר לקחו אותך כיחצ"נית ופרזנטורית במדיה - לפי צרכיהם. זה הכל. אל תעופי על עצמך יותר מדי.
    סגור
  • 1.
    מטיפה ל"דמוקרטיה" ודורכת על המתמודדים הלגיטימיים בתנועה
    ארמנד 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    14 0
    כן, מותק... ספרי לי עד קצת על המשנה התרבותית, כלכלית, פמניסטית ופוליטית הסדורה שלך, שכוללת לקחת את אלה שנבחרו בזכות קולות המתפקדים ולזרוק אותם קיבינימט לאחור, רק כדי לשרת את האינטרס של המנהיג האשכנזי, הפריוולג. וואו... ממש התרשמתי. בואי לא ניתמם. את בסך הכל צעצוע של הבוס. אבל הנה החדשות הרעות: ההיסטוריה לימדה אותנו שהצעצועים של ביבי - תוקפם מוגבל.
    סגור