תקשורת ומדיה

כסיף ביקר בלוד, הח"כ מימינה תקף: "אסור שאנטישמי כמוך ישב בכנסת"

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת הגיע לעיר המעורבת שעמדה בלב הסכסוך במבצע 'שומר החומות' וטען: "התושבים הערבים סובלים מהתנכלות הגרעין המתנחלי", עמיחי שיקלי שנגד הקמת ממשלת האחדות, זעם
מערכת ice |  3
ח"כ עופר כסיף (צילום הרשימה המשותפת)
רגע לפני הקמת הממשלה, כשההסכמים הקואליציוניים כבר סגורים בין כל המפלגות שירכיבו את קואליציית השינוי, נראה שדווקא חבר מפלגת ימינה, עמיחי שיקלי, שעתיד להצביע נגד הקמת הממשלה, לא כל כך מוכן לשבת עם היריבים הפוליטיים באותו הספסל.
,
כסיף שיתף תמונה ביחד עם ראש מפלגתו איימן עודה וכתב: "הגעתי היום עם חברי איימן עודה ועידא תומא סולימאן לבקר בלוד, לדבר עם התושבים הערבים הסובלים מהתנכלות הגרעין המתנחלי, ובמיוחד לחזק את משפחתו של מוסא חסונה ז"ל שנרצח בגל האלימות שם. יהי זכרו ברוך וחיזוקים למשפחה".
 
שיקלי לא אהב את התמונה ואת המסר של כסיף, וכתב לו בתגובה: "אסור שאנטישמי כמוך ישב בכנסת". גם שאר התגובות לתמונה לא ממש היו תמוכות.
גם שילה פריד התייחס לביקור של הרשימה המשותפת בעיר המעורבת: "זוכרים את בית ספר אלגאזי בלוד שממנו הושלכו אבנים? השבוע המוסד ניסה להשתלט באופן לא חוקי על שטח ציבורי סמוך לו. הדבר נמנע אחרי התערבות של המשטרה והעיריה. המגזר הערבי בלוד כבר החליט שמדובר בנסיון השתלטות יהודי על בית הספר (מה?!) היום בית הספר זכה לביקור חיזוק של ח"כ עופר כסיף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נרצח ע"י חייזרים
    יגאל יהושע זל 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בכלל לא בן אדם . כולה יהודי. אין מה להזכיר אותו
    סגור
  • 2.
    כסיף מייצג מפלגת פורעים קומונאצית שבן גוריון רצה להוציא
    Z 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אל מחוץ לחוק ולירות במנהיגיה שהוא קרא להם 'חבר בוגדים ומשומדים'. >> "נתחייב בנפשנו אם נוסיף להרשות לגיס החמישי המתועב הזה להשתולל בתוכנו", כתב. "לא ייתכן שתתקיים בתוכנו מפלגה נאצית, אמר.<< https://www.haaretz.co.il/magazine/1.1563189
    סגור
  • 1.
    שיקלי הוא בדיחה מהלכת - נלחם על עלק ערכים
    לילך 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנסה למצוץ תשומת לב כי הוא כבר שם, כי מישהו עשה טעות ושם אותו שם, והוא לא מצליח לעשות מה שפוליטיקאים מיומנים כמו ביבי, סער ואלקין החליטו לוותר עליו - להוקיע את מי שמוכן לשבת איתם - את רע"ם.
    סגור