תקשורת ומדיה

רביב דרוקר: "על בנט ולפיד לחסל את מורשת נתניהו"

העיתונאי רביב דרוקר על המהלכים של בנט ולפיד לביטול המורשת של נתניהו: מינויים לא פוליטיים אלא הטובים ביותר, ולדבריו עליהם לחסל בחוכמה את החלק המסוכן הזה במורשתו של ראש הממשלה לשעבר
מערכת ice |  10
רביב דרוקר (צילום יחצ)
העיתונאי רביב דרוקר מגיב היום (שני) להשבעת הממשלה החדשה ועל התפקידים של בנט ולפיד לגבי מורשת נתניהו ואומר כי "עליהם לחסל בחוכמה את החלק המסוכן במורשתו".
בטור דעה שכתב באתר "הארץ", כתב דרוקר כי היו רבים 'שהקריבו' כדי לסלק את נתניהו מבלפור: "בנט נדרש לעזוב את מחנהו הפוליטי ולהמר על ראשות ממשלה עם 6 מנדטים. לפיד ויתר ויתור הרואי לבנט ונתן לו להיות ראשון ברוטציה". לדבריו, הם סיכנו את הקריירה שלהם, יחד עם גנץ, סער וליברמן, ועדיין לא היה בכך כדי להזיז את נתניהו, "חבירה תקדימית למפלגה ערבית, ניפוח הממשלה עד כדי ממדים דוחים, הסכמה לממשלת חילופים, התנכרות להבטחות בחירות קודמות, התחייבות לשורה של תיקוני חוקי יסוד, וכל זה יחד הספיק בקושי ל–61 תומכים בממשלה החדשה".
הסיבה לדחיפות להזזת נתניהו, לדברי דרוקר, קשורה בשמירה על הדמוקרטיה: "הזזת נתניהו היתה משימה הרקוליאנית, שהצריכה מאמצים כמעט לא אנושיים. לשניהם כמובן היה אינטרס אישי, אך בבסיס היתה כאן גם חרדה אמיתית, שלהם ושל שותפיהם, שמא נתניהו מחורר את כללי המשחק העדינים והחלשים של הדמוקרטיה בדרכו להיות מעין אורבן ישראלי".
אבל תפקידם של בנט ולפיד עוד לא נגמר, עליהם לחסל את מורשת נתניהו: "מורשת נתניהו היא סריקה מדוקדקת של כל החורים בשיטה כדי להעצים את כוחו, כתב דרוקר והוסיף דוגמאות: בחירה מבקר מדינה ("שהיא ההיפך ממבקר המדינה"), גיוס יועצים לביטחון לאומי שאמורים לשמש אליבי לרצונותיו הפוליטיים, בחירה של מועמדים נוחים ולא הטובים ביותר כמו נציב המדינה, כך הוסיף דרוקר וחתם: "בנט ולפיד הצליחו להזיז את נתניהו, וכעת עליהם לחסל בחוכמה את החלק המסוכן במורשתו".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    סליחה, ומה עם מערכת "עקיפת החוק"?
    דוד מהשרון 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תופעות שהתגלו בהתנהלות הפרקליטות במגוון פרשיות (לא הצבעתי לנתניהו) - מחרידות משום שהתגלה כי עשו הכל לתפוס את ביבי גם אם עושה בתוך הבריכה, אבל הרבה פוליטיקאים ואנשי חוק עשו מהמקפצה, אך המציל הסיט מבטו ולא ראה, לא שמע ולא דיבר (שלשת הקופים). אמור בכנות כי כדי להזיז את נתניהו הכל כשר - כולל מינוי אדם נקי ללא רבב וללא שחיתויות לתפקיד שר האוצר
    סגור
  • 8.
    מי זה הדרק הזה דרוקר
    בבר 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מורשת ביבי היא המורשת האמיתית הטובה ביותר לישראל. בטח לא רבין פרס ושרון ואולמרט הנוכל. ביבי השאיר מורשת עמוקה ורחבה לעם היושב בציון. כולם בבופו של דבר יתכנסו אל מורשת ביבי. דרוקר ושכמותו ילכו ויתמעטו מכורח אבולוציוני אין לדרוקר ושכמותו תוחלת או תקווה
    סגור
  • 7.
    דרקר תחזיר את תעודת העיתונאי
    נמאסת 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הדרק הזה כבר מזמן לא עיתונאי הוא פוליטיקאי מהזן הנמוך ביותר
    סגור
  • 6.
    מינוי פוליטי
    יוסף 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק בהחלט פרשנות מצויינת חשף את נתניהו עירום ועריה
    סגור
  • 5.
    רביב דרוקר;: על בנט ולפיד לחסל את מורשת נתניהו
    רות 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 5
    רביב המנוול , צריך לחסל את המורשת שלך , לא של נתניהו , נתניהו הגאון מספר אחד בעולם כולו, לא כמוך אידיוט . חסר שכל שנפל לו הבורג סכיל היית וסכיל תשאר. מציעה לך להסתכל במראה , מפלצת תשתקף מול עיניך. סמרטוט.
    סגור
  • בטח גאון, מצא את כל נקודות התורפה של המערכת
    גל 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומנסה לפרק אותה ולהחליש אותה. עכשיו הגיע הזמן לתקן. אגב, לא היה צריך להיות כזה גאון כדי לגלות את הדברים הללו, בכל זאת ההיסטוריה כבר לימדה אותנו לא מעט על כך.
    סגור
  • 4.
    ההקרבה של בנט נוגעת ללב
    דרור גל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הסכים בעל כורחו להיות רוה׳מ בלי שום בייס פוליטי או מוסרי, הלב נכמר על הטלה המסכן שהובל אל מר גורלו.
    סגור
  • 3.
    סתם אדם דפוק
    יהודי 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מי אתה דרוקר אפס מאופס שכמוך. בגללך ועוד לא מעטים כמוך החרמתי את ערוצי התקשורת . ומזל שערוץ 20 קיים. אנשים נבלים כמוך אין שם.
    סגור
  • 2.
    עוד בולשביק פתטי
    עו"ד 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 7
    פשוט מביך. אם יש משהו שראוי לעשות בתקשורת זה לבטל את מורשת דרוקר הבולשביקית. ולעצם העניין, האם ממשלות ישראל לדורותיהן לא סרקו את כל החורים בשיטה כדי להעצים את כוחן? האם הם בחרו מבקר מדינה בדרך שונה? גייסו יועצים לביטחון לאומי בדרך שונה? דרוקר, באמת הגיע הזמן לפרוש, אתה יותר ויותר מזכיר את דובר משרד המשפטים, גליקמן
    סגור
  • 1.
    דרוקר צודק בכל מילה. הפרשן מספר 1.
    קמחי 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    14 6
    חשף את כל הבלופים של ביבי. עיתונאי על בשירות הדמוקרטיה.
    סגור