טלוויזיה

זו השחקנית הבינלאומית שמצטרפת לסדרה "טהרן"

מאז החלה את שידורה ב-כאן 11 ונרכשה על ידי Apple TV+ הצליחה הסדרה לשבות את קהל הצופים מסביב לעולם, ומהר מאד הוחלט שתצא לעונה נוספת. הפעם עם רכש נוצץ וחדש של כוכבת בינלאומית ומועמדת לאוסקר
מערכת ice | 
טהרן (צילום כאן 11, unsplash)
מוכנים? עכשיו זה סופי: השחקנית הבינלאומית ומועמדת לפרס האוסקר, גלן קלוז, מצטרפת לעונה החדשה של סדרת המתח הבינלאומית "טהרן" שתעלה ב-כאן 11 וב- +Apple TV. השחקנית האמריקאית, זוכת פרסי האמי, גלובוס הזהב והטוני, תככב לצד ניב סולטן.
הצילומים לסדרה יתחילו בקרוב והיא צפויה לעלות בתחילת 2022, והשחקנית תצטרף לסדרת המתח המצליחה שיצרו משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, כתבו משה זונדר ועמרי שנהר וביים דני סירקין. המפיקים השותפים בסדרה: ג'וליאן לרו ואלון ארניה, וחברת ההפקה הינה קופרודוקציה של דנה עדן ושולה שפיגל הפקות ו- Paper Plane Productions, Paper Entertainment.
כפי שפרסמה היום (שלישי) חברת אפל האמריקאית, השחקנית גלן קלוז, מהכוכבות הבולטות בהוליווד, שהייתה מועמדת שבע פעמים לפרס האוסקר ("יומני האפלצ'ים", "האישה") וזכתה בפרס האמי ("נזקים", "מילה של אשה") תככב בעונה השנייה של הסדרה הבינלאומית המצליחה ועטורת השבחים "טהרן". קלוז, שיחקה בסרטים "הפלישה ממאדים", "יחסים מסוכנים", "הוק", "101 כלבים וגנבים", "אייר פורס 1" ועוד. קלוז תגלם את התפקיד של "מרג'אן מונטזרי" - אישה בריטית, המתגוררת בטהרן. היא מצטרפת לאנסמבל שחקנים, שכולל את ניב סולטן, שון טאוב ושרבין אלנבי.
מאז החלה את שידורה ב-כאן 11 ונרכשה על ידי Apple TV+ הצליחה הסדרה לשבות את קהל הצופים מסביב לעולם, ומהר מאד הוחלט שתצא לעונה נוספת. הסדרה תוארה על ידי המבקרים כ-"מרתקת", "עוצרת נשימה" ו- "מותחן ריגול כובש".
הסדרה "טהרן" מגוללת את סיפורה של תמר רביניאן, האקרית צעירה מיחידת 8200 שמסופחת למוסד ונשלחת תחת זהות בדויה לטהרן למשימה מסוכנת, שאמורה לתמוך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן.  תמר, מוצאת את עצמה בעיר עוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, חוברת לאקטיביסטים מקומיים ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן.
כזכור, מוקדם יותר היום הוגשה עתירה נגד העונה החדשה של "טהרן" בדרישה להשהות את צילומי העונה השנייה על ידי איגוד עובדי הקולנוע והטלווזיה (אק"ט) ואיגוד השחקנים והשחקניות (שח"ם). בקרע העתירה: השהיית צילומי העונה עד אשר יובהר כי ההפקה עומדת בתנאים להכירה כ-"הפקה מקומית קנויה" לפי חוק תאגיד השידור.
בשח"ם ואק"ט דורשים מתאגיד השידור להסביר מדוע כללו את הפקת העונה הראשונה של הסדרה כחלק מהוצאות התאגיד בשנת 2018 למימון הפקות מקומיות קנויות, למרות שההפקה לא עמדה בתנאים לחוק התאגיד. עוד דורשים הארגונים מהתאגיד להסביר מדוע אינם מוסיפים להוצאות התאגיד למימון הפקות מקומיות קנויות בתקציב לשנת 2021 - 8 מיליון שקלים, הוצאות התאגיד בגין הפקת העונה הראשונה של טהרן שנרשמו בתקציב 2018 כהוצאה למימון הפקות מקומיות קנויות למרות שההפקה לא עמדה בתנאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה