מינויים

איתן זינגר מונה למנכ"ל חברת סיבוס

תאגיד סודקסו העולמי בחר באיתן זינגר אשר כיהן במשך שלוש השנים האחרונות כמנכ"ל ונשיא אתר מידע הנדל"ן - מדלן

מערכת ice |  1
איתן זינגר (צילום דרור כץ)
תאגיד סודקסו העולמי הודיע היום (שני) על מינויו של איתן זינגר לתפקיד המנכ"ל של חברת סיבוס ויחליף את איתן לב טוב שמונה למנכ"ל חברת שב"א. זינגר שימש במשך שלוש השנים האחרונות כמנכ"ל ונשיא אתר מידע הנדל"ן מדלן.
חברת סיבוס סודקסו מספקת פתרונות לסבסוד ארוחות לעובדי חברות באמצעות פלטפורמה טכנולוגית. סיבוס מספקת שירות ללמעלה מ-3,000 חברות ו-350,000 עובדים במעל ל- 7,000 מסעדות בפריסה ארצית. החברה הינה חלק מתאגיד סודקסו (Sodexo)  העולמי המעסיק למעלה מ-420,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים.
בעברו שימש זינגר במשך למעלה מ-7 שנים כמנכ"ל זאפ השוואת מחירים וחברות נוספות בקבוצה, היה ממייסדי החברות spacing, אינדיבוק ופרובוק, ושימש גם כמנכ"ל רשת הקמעונאות דיונון וכמנכ"ל משרד הפרסום DDB. זינגר הוא רואה חשבון ומשפטן בהשכלתו, מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב ו- Harvard Business School.
איתן זינגר מסר לאחר ההודעה על מינויו כי "סיבוס היא חברה מרתקת, צומחת, העומדת בפני פריצת דרך ואתגרים מרגשים. אני מודה להנהלת תאגיד סודקסו על האמון ומצפה לעשייה רבה בעולמות המתפתחים של שירותים לשיפור ה- wellbeing של עובדי חברות ועולמות הפיננסים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מוכשר. בהצלחה רבה (ל"ת)
    עופר 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור