נדל"ן ותשתיות

ג'סטין ביבר לתשומת ליבך: המנהל קנה וילה בסכום מטורף

סקוטר בראון, מנהלם האישי של האמנים הגדולים ביותר בתעשיית הפופ הוכיח כמה שזה ריווחי ורכש אחוזת ענק בקליפורניה בסכום מטורף. האחוזה בשטח כולל של 4 דונם וכוללת חדר כושר, שתי בריכות, צלע הר וכביש גישה פרטי
מערכת ice | 
דמי לובאטו אריאנה גרנדה סקוטר בראון ג'סטין ביבר (צילום מתוך פייסבוק)
מנהל חברת התקליטים והמשקיע של ג'סטין ביבר, דמי לובאטו, אריאנה גראנדה ועוד, סקוטר בראון, רכש השבוע וילה חדשה בסכום מטורף של 65 מיליון דולר בברנטווד, קליפורניה. העסקה הזו הייתה עסקת הנדל"ן היקרה ביותר שהייתה בשכונה ב-2021.  
בראון קנה בית בגודל של 1,765.15 מ"ר רבוע במנדוויל קניון רואד מלארי וקטלין פול לפי הפרסומים הזרים. הזוג שכר את שירותיו של הארכיטקט נואה ווקר שעיצב את הבית הענק. הבית עוצב בקו מודרני ובשטחו שישה חדרי שינה ו-12 חדרי אמבטיה לפי סוכנות התיווך. חללי הפנים עוצבו על ידי ג'יימי בוש.  הבית כולל בתוכו חדר כושר, מוסך לשמונה מכוניות, בריכה בתוך הבית ובריכה בחצר וכמובן יחידת אורחים.
הנכס שמסתכם ב-4 דונם ניצם בראש כבר בקצה של כביש פרטי, השטח של הבית כולל עם צלע הר.  בראון גר באזור משנת 2014 יחד עם יעל כהן-בראון עד שהשניים התגרשו בתחילת השנה וכעת השניים עדיין מתגוררים בשכנות כי גם לכהן יש דירה באותה השכונה.
בראון נמצא בסכסוך משפטי עם כוכבת הפופ טיילור סוויפט על המאסטר של שישה מאלבומיה של הזמרת וכעת השניים נאבקים בבית המשפט. המאבק הוא על סכומים לא נמוכים בהתאם לתמלוגים לשירים של הכוכבת ששיריה זוכים למיליוני השמעות.
כאמור, מדובר בעסקה היקרה ביותר שהייתה השנה באותה השכונה. העסקה הזו גדולה יותר משל ג'פרי פיינברג שסגר ביוני את העסקה השנייה ביוקרתה בשכונה לשנה הנוכחית. פיינברג שילם לרמטין ריי נוסראתי 44 מיליון דולר לוילה גדולה יותר בשכונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה