תקשורת ומדיה

זעם בעקבות התאונה בכביש 4: "מדינת ישראל שותפה ברצח"

אנשי התקשורת הביעו כעס רב על מותו של בן ה-15 שנדרס על ידי נהג שיכור, ינון מגל: "לעלות שיכור לרכב ביום הכיפורים ולדרוס למוות נער שרוכב על אופניים זה רצח", יותם זמרי הוסיף: "הנהג שרצח ילד ביום כיפור נהג כנראה בשכרות לאחר שנעצר כבר פעמיים על נהיגה בשכרות"
כפיר אדר |  8
נהיגה בשכרות (צילום freepik)
רגע לפני כניסת יום כיפור, תאונה מחרידה בה מצא את מותו בן 15 שרכב על אופניים ונדרס למוות בכביש 4 לאחר שנפגע מרכב ליד גבעת שמואל הצליחה לזעזע את הרשתות החברתיות.
הנער פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה ובתום מאמצי החייאה נקבע מותו בבית החולים שניידר לילדים שבעיר. הנהג שתחילה ברח מזירת התאונה נמצא לאחר מכן והתברר כי נהג במצב של שכרות ומשכך פגע בנער והביא למותו.
על פי איתי שיקמן מכאן 11: "הנהג שפגע והרג את הנער בן ה-12 בכביש 4 בערב כיפור נמצא שיכור בבדיקת ינשוף. 492 בבדיקה - יותר מכפול מהמותר. הנהג, ערן אזולאי בן 45 מבאר יעקב, הורשע בשנת 2015 לאחר שנהג שיכור והיה מעורב בתאונה. שנה קודם לכן הוא קיבל דוח נוסף על נהיגה בשכרות. ביהמ"ש האריך אמש את מעצרו רק עד ליום א'".
 
ינון מגל הזדעזע מתוצאות התאונה הקשה רגע לפני כניסת היום הקדוש בלוח השנה העברי וכתב: "לעלות שיכור לרכב ביום הכיפורים ולדרוס למוות נער בן 14 שרוכב על אופניים זה רצח".
יותם זמרי הוסיף גם הוא תגובה נחרצת בעקבות תפיסתו של הדורס: "אז הנהג שרצח ילד ביום כיפור נהג כנראה בשכרות לאחר שנעצר כבר פעמיים על נהיגה בשכרות. ברכותיי מדינת ישראל, את שותפה לרצח".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כדאי שגם ההורים יגלו אחריות
    אשר 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבלי להוריד כלום מאחריות הנהג מכיוון שזו לא התאונה הראשונה ביוה"כ כדאי שגם ההורים ונוער יגלו אחריות ולא ירכבו ללא מגבלות ודאי לא בכבישים בין עירוניים. מזכיר שחמישית מהאוכלוסיה נוסעת ביום כיפור!
    סגור
  • 6.
    למה הילד היה בכביש 4? על הכביש?
    חוק 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוסר אחריות אולי תפנימו שהכביש לא של רוכבי האופנים גלגיליות והולכי רגל גם לא ביום כיפור
    סגור
  • 5.
    מימשלה של רוצחים
    פופר 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אממשלה אזואו מאה משיחה לארוג אזרחים מי אקרונה ומי שרה אתחבורה שאיה לא אוסא כלום אנשים מתים בגבשים אפואו מרב מיכאלי סמה זין אל בנט ואממשלה שלא גנץ ניחנעה לסינוואר רוצח חיילים בני גנץ שותק אבן של איטלר נפתלי בנט נותן כסף לרוצחים מחבלחם עם ישראל לאיתוארר זואו לא ממשלה אלה רוצחים לאתחיל לאפוך את אמדינה גם במחיר מילחמת אחיים עדיף קאחה ניתפטר מי אממשלה אזו לעולמים לא איוה עוד מימשלה של רוצחים אזרחים וחיילים נפתלי בנט אתא אשם וגנץ אשמים ברצח של בראל אשם אינקום דמחם מימדלה של רוצחים
    סגור
  • 4.
    לא המדינה
    חופי 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השופט הוא השותף לרצח
    סגור
  • השופט זה המדינה
    יותם 09/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה מורכבת מבעלי תפקידים.
    סגור
  • 3.
    לא בן של שופט - לא חשוב
    אלכס 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנהג השיכור, עם עבירות קודמות, עצור עד יום ראשון. אפשר לשחרר. מערכת המשפט היא חלק בלתי נפרד מהכיאוס בכבישים לא בן של שופט - לא חשוב. ניחומים למשפחה
    סגור
  • 2.
    אם הוא לא מקבל מינימום 15 שנה אפשר לסגור את המדינה
    אובייקטיבי 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי נותן לו 25 שנה בפנים. מדינה פח אשפה
    סגור
  • 1.
    החמרה מענישה
    אלדר 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה אשמה ב 100% בהרג הנער הזה בזה שהנהג המשיך לעלות לכביש אחרי שלושה דוחות קודמים על נהיגה בשכרות. הגיע הזמן להחמיר בענישה של עברייני תנועה. לא חסרים לנו כאלה.
    סגור