תקשורת ומדיה

"כאן" בהישג ענק: זה הפרס שקיבל התאגיד

תאגיד השידור הישראלי כאן גרף בשנה האחרונה פרסים רבים על התוכן ששודר, אך הפעם הפרס שמקבל התאגיד מגיע מתחום אחר לגמרי והזכיה מגיעה אחרי ניצחון על 90 מתמודדים
מערכת ice |  11
צילום pexels unsplash edit ice
עמותת משאבי אנוש ישראל, שמייצגת את ישראל באיחוד האירופי ופועלת לשיפור האיכות ורמת המצוינות והחדשנות של ניהול משאבי אנוש, הכריזה על ארגון זוכה בתחרות המצויינות של העמותה לשנה זו.
הארגון שקטף את המקום הראשון זה "כאן", תאגיד השידור הישראלי, זכה במקום הראשון בתחרות המצוינות לשנת 2021 מטעם עמותת משאבי אנוש בישראל, בקטגוריה של "תהליכי שינוי חוצי ארגון".
לפני שעה קלה הכריזה עמותת משאבי אנוש בישראל כי תאגיד השידור הישראלי הגיע למקום הראשון בתחרות, בה השתתפו כ- 90 פרויקטים, בקטגוריות תוכן שונות. מערך השיפוט כלל 85 שופטים, מבכירי תחום משאבי אנוש בארגונים ובאקדמיה.
בנימוקי הוועדה נכתב, "תאגיד השידור הישראלי זכה במקום הראשון במצוינות בזכות המהפך הארגוני שבוצע בתרבות הארגונית בתאגיד מיום ההקמה ועד היום. בפרויקט מתוארת המורכבות בתקופת ההקמה כאשר התאגיד התמודד עם איומים פוליטיים ועם תחרות אל מול ארגונים מסחריים.
"בתחום משאבי אנוש, ההקמה לוותה באתגר עצום של גיוס מאות עובדים בזמן קצר מאד ותוך קליטה של יותר ממחצית העובדים, בוגרי רשות השידור. לדברי הוועדה, התאגיד צלח אתגר משמעותי בבניית עולם משאבי האנוש בארגון, בבניית התרבות הארגונית החדשה, ביצירת גאווה ארגונית, הזדהות ואחדות ובעיקר במחוברות העובדים לארגון ולתוצרים.
עוד צויין בנימוק כי, "חטיבת משאבי אנוש, ביחד עם מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ ומנהלי כלל החטיבות, הובילו מהפך רחב בתרבות הארגונית דרך התמקדות ב- 3 מטרות על: חיזוק מחוברות העובדים לארגון יצירת תרבות ארגונית המותאמת לערכי כאן יצירת תמהיל אנושי מגוון".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ‘’כאן״ זה הערוץ המוביל בישראל היום.
    שאול 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין ספק שערוץ כאן11 מוביל תכנים ובתוכניות איכותיות, מתקדם באופן השידור (סטרימינג). והיום אפשר לבוא ולאמר: כאן11 הערוץ המוביל בישראל. יישר כח.
    סגור
  • ומה הקשר לכתבה?
    יוסי 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בוט
    סגור
  • 6.
    פרסום בחינם
    אדם 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התאגיד שהחליף את רשות השידור לא הביא בשורה לא במהות וגם לא בתוכן. חדשות גרועות עם כתבים פח עורכות משנה לא יודעות את תפקידן (מי קיבל איתן לעבודה)!!! משאבי אנוש??? קודם שיעברו קורס ביחבי אנוש בהכלת העובדים בפרגון ותמיכה אין לוועדה שבחרה להנניק פרס מושג על מקום עבודה עויין, לא סופר את עובדיו, ובז להם כי רוב העובדים הם עובדים שבויים.
    סגור
  • 5.
    כל חברת "מופת" דרכה אל פי פחת
    -- 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניסיון אבסורדי וגם הענקת הפרס הזה. אין הזדהות אלא פחד. אי אפשר להתעלם מקולות בשטח
    סגור
  • 4.
    הבדיחה הכי הזויה ששמעתי
    יעל 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש דברים טובים שאפשר להגיד על התאגיד אבל בכל מה שקשור למשאבי אנוש הוא חרפה. ממש. היחס לעובדים נוראי, האווירה במקום מדכאת ולא ארחיב על הכתבות שחשפו חלק מהדברים. פשוט פרס תמוה
    סגור
  • טען עוד
  • תגובה
    עובד 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הפלא, עוד קומבינה
    סגור
  • 3.
    התבלבלת במטרות
    עובד לשעבר 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המטרות הן התעלמות מהטרדות של מנהלים התעמרות בעובדים וגלגול אחריות למרחק
    סגור
  • 2.
    חבל שהם לא דברו עם העובדים לפני (ל"ת)
    עובד 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    הם נפלו על הראש?!
    עובד/ת 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    התחקירים שפורסמו לאחרונה על סביבת עבודה רעילה, הטרדות מיניות, הנהלה רקובה וכוחנית הם האמת על תאגיד כאן. מקום כזה צריך ניקוי אורוות, לא פרס
    סגור
  • את כנראה לא מכירה את התאגיד מבפנים
    גם עובדת 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הכתבות שפורסמו לא משקפות את הלך הרוח האמיתי. גם אם יש דברים שטעונים שיפור זה לא הוגן להגיד שהכל רע ושחור. יש דברים טובים מאוד,הרבה יותר מארגונים אחרים.
    סגור
  • כל מי שעבד בתאגיד
    עובד לשעבר 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יודע שזה אירגון חולה שמנוהל על ידי מנהלים גרועים
    סגור