מינויים

מהפכה בכאן 11: זו האישה שתמנע את ההטרדות המיניות?

ד"ר גילי תמיר מונתה על ידי אלדד קובלנץ מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, לתפקיד האחראית על מניעת הטרדה מינית והממונה על מעמד האישה בתאגיד
מערכת ice |  1
גילי תמיר (צילום מיכה לובטון)
לאחר תחקיר 'הארץ' המטלטל והמסקנות שפורסמו על ידי הוועדה שבחנה את הטענות, מנכ"ל כאן 11, אלדד קובלנץ החליט כי ד"ר גילי תמיר תמונה לתפקיד האחראית על מניעת הטרדה מינית והממונה על מעמד האישה בתאגיד.
ד"ר תמיר, מגישת התוכנית "זה מגיע לכם", תוכנית מימוש הזכויות בכאן רשת ב', מונתה היום ע"י מנכ"ל התאגיד לתפקיד שמסגרתו תהיה האחראית על מניעת הטרדה מינית כהגדרתה בחוק בערוץ. תמיר עיתונאית משנת 1997 וד"ר בעבודה סוציאלית. מרצה בבתי הספר לע"וס באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטה העברית, ושימשה בעבר ממונה על הטרדות מיניות בגופים שונים במהלך הקריירה.
 
במסגרת תפקידה החדש, תטפל תמיר גם  בהנגשת הזכויות לעובדים, ליווי  הפונים והפונות, לצד בחינה והרחבת הנוהל הקיים והתאמתו לעבודה בגוף תקשורת. על פי ממצאי הדו"ח ישנם שורה של ליקויים שעליה יהיה לשנות.
 
כזכור, לאחר לא מעט גבות שהורמו בעקבות עזיבה מרובה של עובדים את תאגיד השידור, תחקיר של תמר קפלנסקי ב"הארץ" טען כי עשרות עדויות שהגיעו לעיתון מראות תרבות העבודה שכולל התעמרות, השפלות ועלבונות מצד מנהלים והטרדות מיניות שאינן מטופלות. הדברים נבדקו, הוקמה ועדה  שתבדוק את העבודה בתאגיד וכעת ההמלצות מתחילות להתממש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה רבה לה (ל"ת)
    ליאור 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור