דיגיטל וטק

שיטת הגיוס שמטלטלת את ההייטק: מי יקבל את המענק?

היוזמה הערכית של סקיורית'ינגס מעניקה ערך גדול למבצע "חבר מביא חבר" בהייטק, כאשר כל חבר שמביא לעבודה חבר אחר שהתקבל, יזכה למענק שייתרם למען הקהילה
מערכת ice | 
הייטק (צילום unsplash)
בימים בהם חברות הטכנולוגיה רבות על טאלנטים, מציגות מסיבות מפונפנות, נסיעות ראוותניות ומודדות למי יש יותר טעמי גלידה, חברת הסטאטראפ סקיורית'ינגס, אשר פיתחה פלטפורמה לניהול ואבטחה של רכיבי IoT יוצאת במהלך "חבר מביא תורם". במסגרת זו, כל חבר שמביא לעבודה חבר אחר שהתקבל לעבודה בסקיורית'ינגס יקבל מהחברה מענק שאותו יבחר לתרום למען הקהילה.
החברה מגייסת בימים אלה עשרות אנשי ונשות פיתוח ושלל תפקידים נוספים וצפויה להכפיל את מצבת העובדים במהלך 2022. כחלק מהערכים שעל בסיסם הוקמה החברה, הוחלט שמעבר לאתגר המקצועי ותנאי ההשתכרות המצוינים, תינתן ההזדמנות לעובדים להוביל תרומה משמעותית לעמותה שהם מתחברים לעשייה שלה.
לדברי רביד מנור, סמנכ"לית משאבי האנוש ב-SecuriThings: "היוזמה הנפלאה הזו היא רעיון שהעלה אחד מראשי הצוותים אצלנו בחברה. המטרה הייתה לרתום את העובדים למאמצי הגיוס ולהגביר את מעורבותם בתהליכי הצמיחה של החברה, ועל הדרך גם לקדם עשייה חברתית ותחושה של משמעות. כל עובד או עובדת שיביאו עובדים נוספים לארגון, יזכו לתרום סכום של אלפי שקלים לעמותה לפי בחירתם".
עוד הוסיפה כי "הדבר מאפשר לעובדים לעזור לקדם נושאים חברתיים שקרובים לליבם, החל מעמותות שעוסקות בשוויון חברתי, קידום הזדמנויות בפריפריה, השכלה למיעוטי יכולת, עמותות של הקהילה הגאה ועוד. המהלך קיבל תגובות נהדרות מצד העובדים ואנו מתכוונים להמשיך איתו ואף לייצר שיתופי פעולה נוספים עם העמותות באמצעות ימי התנדבות פרטניים ושל כלל החברה".
הפתרון של SecuriThings מספק מענה לשימוש הגובר בהתקני IoT בקרב ארגונים בתעשיות שונות. הגדילה במורכבות והמחסור בכלים לניהול אופרטיבי של מכשירי IoT הובילה את הצוותים האחראים על המכשירים המחוברים בארגון לדרוש סטנדרטים עדכניים של שליטה ובקרה.
 
סקיורית׳ינגס מגדירה מחדש את הדרך בה ארגונים מנהלים ומגינים על פריסות רחבות של מכשירי IoT. הפלטפורמה, Horizon, מספקת יכולות אבטחה בזמן אמת, אפקטיביות ואופרטיביות כדי לשפר את זמינות המערכות, עמידה בסטדנרטים ארגוניים, הגנת סייבר וכל זאת תוך כדי הפחתת עלויות ויכולת לבצע תכנון טוב יותר לעתיד. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת אוטומציה, אנליטיקה והתראות, כך שצי מכשירי ה-IoT נשמר זמין ומאובטח בכל רגע נתון. יכולותיה הרחבות והעמוקות של המערכת, נפרסות אצל הלקוחות, מרחוק בתוך יום אחד בלבד.
הפתרון כבר מוטמע בחברות Fortune 100 ובמספר רב של ארגונים גדולים כגון שדות תעופה, אוניברסיטאות, בתי חולים ועוד. לסקיורית׳ינגס שיתופי פעולה עם אינטגרטורים ויצרנים מובילים, כל זאת כדי לספק רמות בלתי מתפשרות של תובנות, כיסוי ואמינות.
SecuriThings גייסה עד היום 18 מיליון דולר, בהובלה של קרן Aleph בסיבוב האחרון. החברה הוקמה על ידי רועי דגן, המכהן כמנכ"ל ורענן ליג'י, סמנכ"ל הטכנולוגיות. בחברה 40 עובדים ברחבי העולם ומרביתם בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה