דיגיטל וטק

סטארטאפ מטורף נחשף: זו ההכנסה החדשה של משפיעני הרשת

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, חוברת לסטארט אפ ישראלי ומשיקה פתרון טכנולוגי ייחודי: ערוץ הכנסה חדש למשפיענים ויוצרי תוכן - מערכת מכירה וירטואלית שתנוהל על ידי המשפיענים עצמם ותאפשר להם מכירה ישירה לקהלי יעד רלוונטים לצד הגדלת מכירות וחשיפה לקהלים חדשים
מערכת ice | 
משפיענים באינסטגרם (צילום יח"צ)
תעשיית המשפיענים הפכה בשנים האחרונות לאחת מתעשיות הלוואי המשגשגות, המאפשרת למשפיענים לקדם מוצרים באמצעות הקשר שיש להם עם העוקבים ולתרגם זאת להכנסה כספית משמעותית.
עבור חברות רבות ההתנהלות מול המשפיענים הציבה לא מעט התמודדויות בהן: ניהול מערך תוך שימור ושליטה באיכות התכנים , הפצה ברשתות החברתיות בצורה מבוקרת בתזמון עם מהלכים שיווקיים משלימים של המותג ומעקב אחר מדדי השפעה של מעורבות וכמובן מכירה.
קבוצת החברות אסתי לאודר, המובילה את ענף הקוסמטיקה בישראל ומבינה כי גם חדשנות היא מפתח לגידול, משיקה בשיתוף פלטפורמת TV Page פתרון טכנולוגי ייחודי המעניק WINWIN הן למשפיען והן למותג. השירות יושק לראשונה באתר האונליין של מאק , שם יוכלו המשפיענים לתקשר עם קהל היעד  דרך ערוץ דיגיטלי ייעודי באמצעות יצירת תוכן אישי  שינוהל על ידם ובכך להגדיל הכנסות. המותג ימנף את הידע והניסיון של המשפיענים ומקבל  "צוותי מכירה מנוסים"  לקידום המוצרים.
קהל נוסף שיוכל לקבל במה באמצעות הפלטפורמה החדשה הוא המאפרים שעובדים ברשת חנויות מאק. עד היום הם עבדו עם הקהל שהגיע אליהם לחנות. ומעתה, אם הם בעלי זיקה טכנולוגית, הם יוכלו לקבל חנות וירטואלית באתר של מאק ולתקשר גם עם הלקוחות שלהם אבל גם עם קהל רחב הרבה יותר שיגיע אליהם באמצעות TV Page, ולהגדיל את הכנסתם בהתאם. היתרון הגדול  שיש למשפיענים במסגרת המערכת היא בכך שהם יתוגמלו לא רק בגין יצירת התוכן (מה שקרוי "גיג") אלא גם בגין רכישות שיתבצעו לאחר מכן. יתרון נוסף וחשוב לא פחות הינו בהגדרת המושג "משפיען".
במערכת החדשה משפיען לא נמדד לפי כמות העוקבים, וכל צרכן רלוונטי שמתחזק דפי אינסטגרם, טיק טוק ופייסבוק מושקעים ויודע לייצר תכנים איכותיים – יכול להיות משפיען ולהתפרנס מזה , כל עוד העוקבים אוהבים, מגיבים ומשתפים את התכנים שלו באופן עקבי.
כיצד המערכת עובדת? משפיענים שיתקבלו לתוכנית יצרו תכני וידאו ו/או סטילס אותנטים שיופצו ברשתות החברתיות, במנועי חיפוש ואפילו יקבלו "חלון ראווה"  משלהם באתר מאק ישראל בשקיפות מלאה. הם יוכלו לראות כמה צפיות היו לכל סרטון שלהם וכמה הכנסות התקבלו מהתוכן. תכנים טובים במיוחד  יוכלו לשמש את מאק לקמפיינים חיצוניים כאשר הפלטפורמה של טיויפייג' מאפשרת את ניהול כל התכנים והמשפיעניות ומנוע ההמלצות מבוסס AI מתאים את התוכן לאתר באופן אוטומטי ומשפר אחוזי המרה ורכישה. אותו מנוע יציג ללקוחות שיחפשו מוצר מסוים את הסרטונים "הממירים" במיוחד שלו ובכלל, כל חיפוש של מוצר בגוגל יעלה את הסרטונים הנצפים ביותר של המשפיענים.
 
אלי גיספאן, מנכ"ל חטיבת הריטייל בקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל:  "קבוצת החברות אסתי לאודר העולמית שמה לה למטרה להוביל את שוק הקוסמטיקה, להוביל בחדשנות ולתת את השירות הטוב ביותר לצרכנים. גם אנחנו בישראל מחפשים כל הזמן את הדבר הבא, וכמובילי שוק בישראל וגם כמי שמובילים את תחום שיתופי הפעולה עם משפיעני הרשת, אנחנו גאים להיות הראשונים להשיק את שיתוף הפעולה עם טיויפייג' בישראל ובטוחים שביחד נגיע לתוצאות מרשימות ביותר. אנו קוראים למשפיעני רשת לפנות אלינו. מדובר בפלטפורמה שהיא WINWIN SITUATION  לשני הצדדים".
אלון קידר, מנכ״ל טיויפייג׳:  "אני מברך את מאק ישראל וקבוצת החברות אסתי לאודר על הצטרפות לפלטפורמה של טיויפייג' והבעת האמון בתחום השיווק באיקומרס באמצעות משפיעניות. הכלים שמאק ובעתיד מותגים נוספים מקבוצת החברות אסתי לאודר יקבלו, יעזרו להם למכור טוב יותר בחנות האונליין באמצעות משפיעניות כפי שיועצות המכירות בחנות מסייעת למכירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה