טלוויזיה

רשת 13 בהישג ענק: "המסעדה הבאה" בדרך לחו"ל?

רשת 13 ציפתה כנראה לנתוני רייטינג טובים יותר מהמסעדה הבאה. בינתיים היא עדיין לא נותנת פייט למתחרים, אבל הפורמט החדש, שהתחיל את שידוריו לפני חודש וחצי בלבד, כבר נמכר לענקית תוכן בינלאומית
שירה יום טוב |  1
המסעדה הבאה (צילום מיכה לובטון)
למרות שהרייטינג בארץ לא ממריא, רשת 13 בכל זאת רושמת הצלחה עם הפורמט החדש של רשת לתוכניות הבישול. ענקית התוכן ״פרימנטל מדיה״, מחברות ההפקה ופיתוח הפורמטים הגדולות בעולם, רכשה את זכויות ההפצה הבין לאומיות של פורמט הריאליטי-בישול, ״המסעדה הבאה״ שיצרו עמי גלאם ויובל כהן עבור רשת 13. לפי דיווחים של גורמים מעורים, מדובר בעסקה בשווי של מיליוני שקלים, שכוללת השקעה בפורמט לצד זכויות הפצה בין לאומיות. 
הפורמט התחיל את שידוריו בסוף ינואר האחרון ומשלב פרקי אודישנים שצולמו בקיץ הקודם, ומבחני מציאות בהם מקימים מסעדות ניסיוניות בסמוך לפרקי האודישנים, ונותנים ללקוחות ניטרליים לשפוט את המסעדות בתשלום, כמו ישיבה במסעדה ממש.
פרימנטל מדיה משמשת כבעלים של עשרות פורמטים מהמוכרים בעולם, בהם ״אמריקן איידול", "אקס פקטור" ו"America's Got Talent" החברה פועלת ב-26 מדינות, משדרת בכל שנה ביותר מ1,600 ערוצים ויוצרת למעלה מ-10,000 שעות שידור.
 

עמי גלאם ויובל כהן, יוצרי התכנית: ״אנחנו שמחים על השותפים הנהדרים שלנו Fremantle, שבחרו להשקיע ולהפיץ את את התכנית שיצרנו. אנחנו בטוחים שהחדשנות שמביאה ״המסעדה הבאה״ למסך ולמציאות, תייצר עניין רב בעולם".
 
רוב קלארק, מנהל תחום הבידור העולמי ב-Fremantle: "המסעדה הבאה היא פורמט חדש לגמרי שמרגש אותי מאוד, שאמנם מתבסס בתחום האוכל, אבל מדובר לגמרי תוכנית ריאליטי כשרונות. מה שגם מדגדג לי את בלוטות הטעם ומרגש את החיך שלי, הוא שלתכנית יש מודל הפקה ייחודי וכתוצאה מכך יש לה מודל שידור ייחודי, עם כל המרכיבים הנכונים כדי לשמור אותה טריה. בכל תכנית יש כישרון חדש וסיפורים חדשים. הסיפורים האלה מונעים על ידי תשוקה, עומק ואמת - וזה מה שמבדל אותה מתוכניות אחרות בז'אנר הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחח
    גוגל טרנסלייט 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואוו כתבתם את הקומוניקט הזה בגוגל טרנסלייט או שנעזרתם בסיימון לבייב?
    סגור