עסקי ספורט

האקזיט של גיא גודס: זו החברה שמכר במיליונים

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, גיא גודס, מכר 50% מחברת ARCDB שהקים עם שותף לקבוצת ניר דובדבני, לפי שווי של 11 מיליון שקל. בין השאר פיתחה החברה פלטפורמות טכנולוגיות בתחומי הבנייה, האדריכלות והשיפוצים
מערכת ice | 
גיא גודס (צילום arcdb)
גיא גודס התפרסם ככדורסלן מחונן וזכור היטב מימיו כשחקן בקבוצת מכבי תל אביב. בהמשך פנה לקריירת אימון ולאחרונה מונה למאמן הנבחרת הלאומית במקביל לעבודתו בהפועל חולון, שרשמה הישג ענק כשהעפילה לאחרונה לפיינל פור של ליגת האלופות. אלא שכעת מתברר שגודס לא טומן ידו בצלחת ועושה חיל גם בעולם העסקים.
 
גודס ושותפו, אלעד גרגיר, הקימו לפני כשש שנים את ARCDB, חברה המעניקה מענה טכנולוגי מקיף למגוון עסקים בעולמות הבנייה, השיפוצים והאדריכלות. כעת מכרו השניים 50% מהחברה לקבוצת ניר דובדבני לפי שווי של 11 מיליון שקל – סכום מרשים לכל הדעות.
כאמור,ARCDB  היא פלטפורמה טכנולוגית ראשונה מסוגה בעולם, שלמעשה יצרה שיתופי פעולה בין בעלי מקצוע שונים בתחומים חופפים ומייצרת עסקאות בהיקף של מיליוני שקלים. אשר לקבוצת ניר דובדבני, העוסקת בייעוץ עסקי ומתמחה גם בשיווק ומכירות, הרי ש-50% ממנה נרכשו לאחרונה על ידי היזם אבי פרץ.
 
יש לציין כי הפלטפורמה הטכנולוגית הוקמה על מנת ליצור קהילה דינמית ואינטנסיבית בתחומים הנוגעים לעיצוב פנים, אדריכלות, בנייה ושיפוצים, ולבנות עבורם הזדמנויות עסקיות ביחד ולחוד. בפלטפורמה ישנם כאלף בעלי מקצוע, כאשר כלל הפעילות הנה תחת קורת גג אחת של ARCDB. לפי השווי בו נמכרה, אין ספק שמדובר בעוד מהלך מנצח מני רבים מבית היוצר של גודס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה