טלוויזיה

למרות הביקורות: היהודים באים ממשיכה לקטוף פרסים

אחרי שזכתה בפרס האקדמיה הישראלית, תכנית הסאטירה של כאן 11 זכתה בפרס "כד החלב" ע"ש מוטי קירשנבאום ז"ל. הפרס הוגש במסגרת פסטיבל "שובר מסך" החוג לתקשורת באקדמית עמק יזרעאל
מערכת ice |  1
היהודים באים (צילום מתוך פייסבוק)
הבוקר (רביעי) זכתה תכנית הסאטירה "היהודים באים" של כאן 11 בפרס "כד החלב" ע"ש מוטי קירשנבאום ז"ל לשנת 2022 על יצירה טלוויזיונית איכותית ובועטת לאורך שנים. הפרס הוגש במסגרת פסטיבל "שובר מסך" החוג לתקשורת באקדמית עמק יזרעאל.
התכנית זכתה בשנת 2014 בפרס האקדמיה הישראלית בטלוויזיה ל"תכנית הבידור הטובה ביותר". כזכור, ב-2020 היו ביקורות רבות נגד התוכנית שקראו להוריד אותה מהמסך בעקבות תכנים פוגעניים נגד העם היהודי.
 
פרס "כד החלב" על שם מוטי קירשנבאום ז"ל מוענק מדי שנה ליצירה טלוויזיונית או עיתונאית, אשר מלווה את החברה הישראלית ומשפיעה עליה לאורך שנים. זוכת פרס "כד החלב" לשנת 2022 היא תכנית הסאטירה הישראלית של כאן 11, "היהודים באים", הכוללת מערכונים קצרים אודות אירועים מתקופת התנ"ך, הקמת המדינה ואף מימינו.
 
התוכנית מסיימת את עונתה החמישית וכוכבי הסדרה מוני מושונוב, יוסי מרשק, יניב ביטון, יעל שרוני, עידו מוסרי, שירה נאור ומעיין בלום מגלמים את הדמויות השונות בצורה איתנה ומצליחים להעלות חיוך וצחוק על פני הצופים, גם כאשר הם מגלמים דמויות המוכרות כ"אויבות" של העם היהודי לאורך ההיסטוריה. יוצרי וכותבי הסדרה אסף בייזר ונטלי מרכוס זוכים להערכה רבה לאורך השנים על כתיבתם הנועזת והאמיצה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השמאלנים מחלקים פרסים לעצמם
    יהודי 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סדרה זבל
    סגור