טלוויזיה

אלי אוחנה חוזר למסכים: זה התפקיד בו שישמש במונדיאל

בתאגיד השידור הודיעו על חיזוק משמעותי לסגל הפרשנים לקראת גביע העולם בקטאר, כאשר אגדת בית"ר ירושלים ומי ששימש כיו"ר המועדון בארבע השנים האחרונות, יחזור למסכים וישמש כפרשן בטורניר שייערך בנובמבר
מערכת ice | 
אלי אוחנה (צילום ויקיפדיה)
סוללת השדרים והפרשנים של כאן 11 לקראת המונדיאל בקטאר בעוד כארבעה חודשים ממשיכה להתרחב. אחרי שהודיעה על צירופם של איתי שכטר, קארין סנדל ודקל קינן, כעת פרשן נוסף מתווסף לרשימה של תאגיד השידור בגביע העולמי - הלא הוא אחד מגדולי כדורגלני ישראל ואגדת בית"ר ירושלים, אלי אוחנה. 
אוחנה, שבארבע השנים האחרונות שימש כיו"ר בית"ר ירושלים, סיים את תפקידו במועדון בחודש מאי האחרון, זאת לאחר שעמד בראשו מאז התפוצצה פרשת הבעלים הנוכחי משה חוגג, בעקבותיה נמצא כיום המועדון על סף פירוק. אוחנה כבר שימש בעבר כפרשן במשחקי ליגת האלופות בערוץ הספורט, וכן כפאנליסט בתכנית המיתולוגית "יציע העיתונות". 
כידוע, גם מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, מצטרף לפאנל הקבוע של של הערוץ והוא ישמש כפרשן המרכזי באולפן המונדיאל בקטאר. צוותי השדרים שישדרו את המשחקים יורכבו מנדב יעקבי ואורי אוזן, עמיחי שפיגלר ומוטי איווניר, יהונתן כהן ואסף כהן ושרון דוידוביץ' יחד עם הפרשנית אשרת עיני. רמי ויץ, ששידר את גמר המונדיאל הקודם בין צרפת לקרואטיה, לא יהיה הפעם חלק מהצוות, כמו גם יורם ארבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה