נדל"ן ותשתיות

זו החברה שזכתה במכרז פרויקט המנהרות החדש בירושלים

במכרז שהוציאה חברת "מוריה לפיתוח ירושלים" זכתה "מנורה מערכות", מתוך כך החברה תוביל את פרויקט המנהרות של כניסה הצפונית מזרחית של עיר הבירה 
מערכת ice | 
הדמיית המנהרות (צילום דגנס בעמ)
'מנורה מערכות' מקבוצת 'שיכון ובינוי' זכתה במכרז של חברת מוריה לביצוע ואחזקת מערכות תחבורה חכמות במנהרות הגבעה הצרפתית בירושלים בהיקף של כ-150 מיליון שקלים, כך פורסם הבוקר (שלישי). מדובר במיזם אותו מובילה מוריה – החברה לפיתוח ירושלים.
 
המנהרות יאפשרו לבאים וליוצאים מכיוון הכניסה הצפון-מזרחית של ירושלים, נסיעה קצרה ובטוחה יותר, בנוסף לכך המנהרות צפויות להפחית את עומסי התנועה באזור. הפרויקט בו זכתה 'מנורה מערכות' כולל תכנון וביצוע של מערכות ניהול ובקרת תנועה חכמות במנהרות, אשר יאפשרו למרכז ניהול התחבורה של עיריית ירושלים לתפעל את עשרות המערכות המורכבות שיוקמו במסגרת הפרויקט.
 
כחלק מהפרויקט חברת 'מנורה מערכות' אחראית על תכנון והקמה של מגוון מערכות מורכבות תוך יצירת אינטגרציה ביניהן – אמצעיים טכנולוגיים מתקדמים לשליטה ובקרת התנועה, מערכות ביטחון ובטיחות. כמו כן, במסגרת הפרויקט יוקמו גם מערכות חשמל, תקשורת, אוורור, מים וכיבוי אש ורמזורים.
שלומי אסרף, מנכ"ל 'מנורה מערכות': "הזכייה מהווה גידול משמעותי וחיזוק לפעילות הסניף בירושלים שבו מנורה מבצעת הקמה ואחזקה של רמזורי רכב ורכבת קלה ומערכות תחבורה מתקדמות, אחזקה של מנהרות בייט והראל וכן אחזקת מערכות במרכז ניהול תחבורה ירושלים (מנת"י)."
שלומי אסרף הוסיף כי: "הפרויקט מהווה נדבך משמעותי בהפחתת הפקקים איתם כל אחת ואחד מאיתנו נפגשים מידי יום. אנו משוכנעים כי בזכות הניסיון הרב שצברה מנורה בניהול תחבורה חכמה נעמוד בהצלחה ביעדי הפרויקט כפי שהוגדרו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה