טלוויזיה

הגרלות הלוטו עוברות לקשת 12: המסכה החדשה לזוכים נחשפת

על אף המעבר מרשת 13 לקשת 12, נבחרת המנחים של הגרלות מפעל הפיס יישארו. נועה רוזין תנחה את הגרלת הבכורה כבר הערב, גם ירדן הראל, עידו גרינברג ואורי שילה יישארו בתפקיד. ומה עוד תקבלו במשדר הבכורה? את המסכה החדשה של הזוכים
מערכת ice |  1
הגרלת הפיס החדשה (צילום איקי מימון)
מהפכה במסך שלכם. הערב  (שלישי), בפעם הראשונה, הגרלת הלוטו של מפעל הפיס תשודר בקשת 12. אחרי שנים רבות שבהן שודרה הגרלת הלוטו בערוץ הראשון  ולאחר מכן ברשת 13, תעלה נועה רוזין לשידור ההגרלה הראשונה בקשת 12 בשעה 23:15.
במשדר הראשון בערוץ שישמש לבית החדש של ההגרלות בהן לוקחים חלק מאות אלפי ישראלים, ייחנכו גם מכונות ההגרלה החדשות ותיחשף מסיכת הזהב הראשונה שתעטר את פני הזוכות והזוכים בפרסים הגדולים במיוחד. 
את המשדרים ימשיכו להנחות חברי הנבחרת החדשה של הגרלות הלוטו: ירדן הראל, נועה רוזין, עידו גרינברג ואורי שילה, שהיו גם המנחים ברשת 13 של ההגרלה וכעת ימשיכו ביחד עם ההגרלות גם לקשת 12.
 
ההחלטה של מפעל הפיס לשנות את מיקום התשדיר במקום רשת 13, הגיעה על רקע בגלל העלאת מחירים של הערוץ לזמן פרסום, ומפעל הפיס החליט על הקפאת המחירים. אבל לאחר שברשת גילו שבקשת כן העלו מחירים - ניסו בערוץ ליישר קו, אך מפעל הפיס החליט להחרים ולהפסיק לפרסם, למרות שקיבל עליית מחירים בקשת.
על מפעל הפיס נשמעה ביקורת במהלך התקופה כי כגוף ממלכתי הוא אינו יכול להחליט שלא לפרסם בגוף מסויים אלא רק בקשת. למרות זאת, במפעל הפיס החליטו גם לא רק שלפרסם רק בקשת אלא גם להעביר את המשדר אליהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק בגלל המסכה לא מוכן להשתתף בהגרלה הזאת
    ליאל מר 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת מעשרת הדיברות לא תעשה לך מסכה... אנחנו יהודים בארץ הקודש וזה חטא חמור. לא צריך לפרסם אף אחד עם מסכה. לא צריך לפרסם בכלל... תשחקו ותזכו או שלא וזהו.
    סגור