מינויים

סמנכ"לית כספים חדשה מונתה בקופת חולים מאוחדת

יעל מבורך תחליף בתפקיד את עופר מרגלית, שהודיע לאחרונה על עזיבתו. לסמנכ"לית הכספים החדשה ניסיון רב בתחומי כלכלה, ממשל וחברה ותואר MBA מתכנית המצטיינים באוניברסיטת בן גוריון. היא חברת נבחרת הדירקטורים של רשות החברות הממשלתיות
מערכת ice | 
יעל מבורך (צילום לעמ)
יעל מבורך מונתה לתפקיד סמנכ"לית כספים בקופת חולים מאוחדת, לאחר שמילאה שורה של תפקידים בכירים בארגונים ציבוריים. מבורך היא בעלת ניסיון רב בתחומי כלכלה, ממשל וחברה, תואר MBA מתכנית המצטיינים באוניברסיטת בן גוריון והיא חברת נבחרת הדירקטורים של רשות החברות הממשלתיות. היא תחליף בתפקיד את עופר מרגלית שהודיע לאחרונה על עזיבתו. 
סיגל רגב, מנכ"לית מאוחדת בירכה את מבורך לרגל כניסתה לתפקיד, "מצטרפת לנבחרת שלנו אשת מקצוע משכמה ומעלה, בתקופה מאתגרת אך בו בזמן גם מרתקת במערכת הבריאות. יעל מביאה איתה ניסיון עשיר וידע רב והיא מצטרפת לשדרה ניהולית חזקה במאוחדת, שרואה תמיד את טובת הלקוחות שלנו לנגד עיניה ובו בזמן מתמודדת עם אתגרים תקציביים לא פשוטים". 
 
לדבריה של יעל מבורך, "מערכת הבריאות נוגעת לחיים של כל אחת ואחד מאתנו, ומבחינתי זו שליחות להוביל את תחום הכספים בקופת חולים ששמה לה למטרה להנגיש את הרפואה בצורה שוויונית לכל אדם באשר הוא. אני מודה על הבעת האמון שניתנה בי ומצפה לאתגר המקצועי בתפקיד".  
בתפקידיה האחרונים כיהנה מבורך כסגנית הממונה על התקציב לתחום המאקרו במשרד האוצר וכמנכ"לית המשרד לשוויון חברתי, בו קידמה תכניות אסטרטגיות חוצות משרדי ממשלה והובילה את התכנית לפיתוח כלכלי-חברתי של החברה הערבית בהיקף של 30 מיליארד שקלים. יעל בעלת ניסיון רב בתחומי הפיננסים, הפנסיה וההון האנושי בשירות הציבורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה