ויראלי

ישראל בידור תחת מתקפה: "מפטרים בלי סיבה והתראה"

הלם הלם הלם: ישראל בידור פיטרו את כוכבת הרשת שלהם בלי להודיע? סרטון ויראלי שלה מאשים את ענקית האינסטגרם
מערכת ice | 
יובל לוגסי בזמן עבודתה ב'ישראל בידור' (צילום מתוך הפייסבוק)
כמעט אין ישראלי שמשתמש באינסטגרם ולא עוקב אחרי "ישראל בידור". הדף הפופולרי מוביל את תרבות הבידור ברשת החברתית עם 1.3 מיליון עוקבים. 
הכוח העצום כמובן נותן לדף אפשרות להעלות ולהוריד את מי שמתחשק לו. כוכבי טלוויזיה ופוליטיקאים לא בהכרח חייבים את אהדתם כדי להצליח, אבל כוכבי רשת שרוצים להתפרסם - בישראל בידור זו הבמה הטובה ביותר לעשות זאת.
 
באותה מידה שהדף יכול לרומם פתאום כוכב רשת ולהזניק אותו בן לילה, כך הוא יכול גם "להעלים" מישהו, פשוט בכך שהוא מתעלם ממנו במופגן.
 
@yuval_lugassi Replying to @🇮🇱 מה שנקרא הלם הלם הלם ‼️✨🎤 #fyp ♬ original sound - המקום האמיתי
כוכבת רשת שהתפרסמה, ובזכות ישראל בידור התפוצצה ברשת, יוצאת כעת נגד הדף בסרטון טיקטוק ויראלי שכבר צבר מעל 300 אלף צפיות. 
 
הכוכבת, יובל לוגסי, שימשה ככתבת ומראיינת בישראל בידור, עד שיום אחד לדבריה, פוטרה "ללא סיבה וללא התראה מוקדמת". בסרטון היא לא מפרטת מעבר לכך וחותמת כי "לא כל הנוצץ זהב."
מישראל בידור נמסר: "אנחנו אוהבים את יובל, הפיטורים התנהלו כדין, וכראיה מסמך הפיטורים הרשמי. אנחנו מאחלים לה המון בהצלחה בהמשך ודלתנו תמיד פתוחה"
נזכיר כי ישראל בידור עלו לכותרות לפני כשבועיים בטקס "נבחרי השנה" שלהם, כאשר מי שרצה להצביע בסקר הנבחרים, נדרש למלא שאלון פרטים אישיים הכולל שם מלא, מס' טלפון, כתובת אי מייל, מגדר, עיר מגורים, שנת לידה ומצב משפחתי. 
התקנון והחוזה אמנם חוקיים לגמרי ונערכו על ידי עורך דין ואף מקובל בהרבה הצבעות שנערכות על ידי כלי תקשורת רבים. אבל מה שכנראה רוב המצביעים הצעירים לא ידעו הוא שמי שאינו רוצה שפרטיו יפורסמו במאגרים שונים מבלי ידיעתו או בלי יכולת למנוע זאת, שיקרא היטב את התקנון לפני ההצבעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה