טלוויזיה

שחר חסון מחלק 100 אלף שקל: כך ייראה השעשועון

אילו מילים שנגמרות באות נון יש במילון אבן שושן?  כמה אצבעות יש ב- 10 ידיים? המשתתפים ינסו להיכנס למועדון 'אחוזון העליון' ולזכות בסכום של עד 100 אלף שקלים! התוכנית תשודר החל מה-24 באוקטובר, בימי שני, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל
מערכת ice |  2
שחר חסון (צילום מקאן)
"האחוזון העליון" - משחק טלוויזיה חדש ומסחרר, יוצא לחפש  את האנשים באחוזון העליון של ישראל:  החכמים, המבריקים, חדי המחשבה והמקוריים ביותר, שיוכלו לזכות בסוף כל משחק בעד מאה אלף שקלים. במשחק הזה לא עוזר ידע כללי קלאסי ("מהי בירת מונטנגרו?", למשל), במשחק הזה צריך חשיבה מחוץ לקופסה, תפיסה חזותית וכמותית, היגיון בריא וגם לא מעט היגיון עקום.
את השעשועון מנחה שחר חסון, מהקומיקאים המצליחים והאהובים בישראל, שמאלתר ומצחיק עד דמעות. זהו פורמט שעשועון ראשון שחסון מנחה בז'אנר זה. בקרב המשתתפים יתארחו בכל פרק אורחים מפתיעים הקשורים לנושאי השאלות, זוכי אולימפיאדות מתמטיקה, מומחים לחידות היגיון ועוד.
 
איך משחקים? בכל פרק כל אחד מהמשתתפים יקבל אלף שקלים כדי לשחק. הם יישאלו על ידי שחר, סדרת שאלות שנבחנו במדגם מייצג של האוכלוסייה, מהקלה ביותר לקשה ביותר, כאשר השאלות נשאלות בדרגת קושי עולה. מהקלה ביותר – עליה ענו 90% מהאוכלוסייה ועד הקשה ביותר עליה ענה רק 1%. מי שיענה נכונה – ימשיך לשחק. מי שיטעה – יודח וכספו ייכנס לקופת הפרס. האחרון/ים שיישארו ינסו ולענות על שאלת האחוזון העליון, ולזכות בסכום של עד 100 אלף שקלים ובתואר חבר באחוזון העליון.
השעשועון מבית ה BBC משודר באנגליה בערוץ ITV, ו"כאן" הוא גוף הטלוויזיה השני בעולם שרכש את זכויות הפורמט. בנוסף להיותו משחק טלוויזיה מדובר גם בתוכנית בידור המתאימה לכל המשפחה, המשלבת תחרות, יוקרה - והמון צחוק. חברת ההפקה היא ארמוזה פורמטס שהינה חלק מקבוצת ITV העולמית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    50 אצבעות או 5 אצבעות בשם אצבע ואפס מילים מסתיימות בנון (ל"ת)
    יונתן 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה אפס ?
    פספסת 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במילון אבן שושן כל שלוש המילים מסתימות בנון. וכן 50 אצבעות רק שאנשים פזיזים יענו 100
    סגור