קריפטו

מטבע הקריפטו את'ריום מבצע שינוי מהפכני במערכות שלו

השימוש המאסיבי באנרגיה של תעשיית מטבעות הקריפטו, תמיד זכה להרבה ביקורות. כעת, את'ריום עושה שינוי משמעותי שהופך את המטבע להרבה יותר ירוק
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
לאחר שנים של ציפייה, האת'ריום יישם שדרוג רשתי גדול, שמשנה לחלוטין את האופן שבו הבלוקצ'יין מאמת עסקאות, מטביע מטבעות חדשים ומאבטח את הרשת שלו. מערכת זו הפחיתה את צריכת האנרגיה של את'ריום ביותר מ-99%. השימוש המאסיבי באנרגיה של תעשיית מטבעות הקריפטו, תמיד זכה להרבה ביקורות. עם זאת, לא סביר שהביטקוין ילך בעקבות האת'ריום. במקום זה, רשת הביטקוין נצמדת למערכת הנקראת הוכחת עבודה, שבה מחשבים מיוחדים מנסים לנחש מספר מנצח המשמש לאימות עסקאות ויצירת מטבעות חדשים. זה מה שמכונה כרייה.
כרגע, ניחוש מספר מנצח לוקח יותר ממאה טריליארד ניסיונות. כל העבודה הזו עוזרת לאבטח את הרשת בכך שהיא הופכת את זה לכמעט בלתי אפשרי עבור שחקנים גרועים לצבור מספיק כוח מחשוב כדי להשתלט. אבל מחקרים עדכניים מראים גם שבשנת 2020, כריית ביטקוין צרכה 75.4 שעות טרה-וואט חשמל, יותר מכל אוסטריה או פורטוגל. זו המערכת ששימשה בעבר גם את האת'ריום. אבל עכשיו הרשת החליפה את הכורים במאמתים. במקום לשחק משחק ניחושים חישובי ענק, מאמתים מוקצים לאימות עסקאות חדשות ולהרוויח את'ר כפרס על כך.
 
כדי להבטיח שמאמתים אלה פועלים ביושר, הם בעצם צריכים לבצע הפקדת ביטחונות, על ידי הפקדת כמות מסוימת של מטבעות את'ר ברשת. אם מאמת ינסה לתקוף את הרשת, הוא יאבד את ההימור שלו. תומכי את'ריום אומרים שהעונש הזה יהפוך את הרשת לבטוחה יותר, בעוד שחובבי ביטקוין רואים בהוכחת עבודה את הגישה המאובטחת, המנוסה והאמיתית יותר. עם זאת, השימוש באנרגיה של ביטקוין בעיצומו של משבר האקלים העולמי, הפך לבעיה עבור הרשת. בתגובה, כמה כורי ביטקוין גדולים מתחילים לחפש אנרגיה מתחדשת כדי להפעיל את מרכזי הנתונים שלהם ומנסים לשנות את הנרטיב על ידי הצגת השימוש באנרגיה של ביטקוין כנכס, שכן הוא עוזר להניע השקעות לרשת החשמל המזדקנת של ארה"ב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טריליארד?
    שומר שורות 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מספר כזה?
    סגור