מינויים

מינוי נוצץ בקשת: זו המנכ"לית החדשה בקבוצה

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הבידור העולמית ולאחר 18 שנים בקשת, קרן שחר תמונה למנכ"לית קשת אינטרנשיונל (KI), זרוע ההפצה, ההפקה והפיתוח הבינלאומית של קשת
מערכת ice | 
קרן שחר מנכ"לית קשת אינטרנשיונאל (צילום KI)
שחר תיכנס לתפקיד בינואר ותחליף את אלון שטרוזמן, שמסיים את תפקידו לאחר עשור. לקבוצת קשת הצטרפה שחר ב-2004 וכבר ב-2006 מונתה למנהלת Keshet Formats והיתה אחראית על מכירת הפורמטים ותכני קשת לחו"ל.
ב-2008 החלה לנהל במקביל את מחלקת הרכש של החברה והייתה אחראית על רכישת פורמטים בינלאומיים עבור הערוץ הישראלי, בהם "מאסטר שף" שסיימה לאחרונה את עונת העשור שלה בקשת. ב-2012, עם הקמת קשת אינטרנשיונל, מונתה שחר למנהלת ההפצה של החברה ובהמשך גם ל-COO. בעשור האחרון שימשה כיד ימינו של אלון שטרוזמן, המנכ"ל היוצא, בכל האספקטים העסקיים והתפעוליים של החברה. שחר חתומה על עסקאות רבות של מכירת תכני דרמה ישראלים, בהן "חטופים" שהפכה ל"הומלנד" עטורת הפרסים, "כפולים" ו"בשבילה גיבורים עפים" שהפכו ל-Suspicion ול-Echo 3 באפל טיוי ופורמטים כמו "הכוכב הבא", "בום!", "צא מזה" ו"בית ספר למוסיקה". לפני שהצטרפה לקשת, עבדה שחר כמנהלת מותג ב"הד ארצי".
שחר היא אחת החלוצות הישראליות בשוק מכירת הפורמטים הבינלאומי, ואף נבחרה על ידי ה-Hollywood Reporter לאחת הנשים המשפיעות בתעשיית הטלוויזיה הגלובאלית. כמנכ"לית קשת אינטרנשיונל, תהיה אחראית שחר על כלל פעילויות החברה, כולל הזרועות וחברות ההפקה שלה בארה"ב, אנגליה וגרמניה, וכן על מינוף הצלחותיה והובלת צמיחתה בשנים הקרובות.
קשת אינטרנשיונל היא השחקנית הישראלית המשפיעה בשוק התוכן הבינלאומי, שהניבה בעשור האחרון שורה ארוכה של סדרות ופורמטים ברשתות טלוויזיה כמו HBO, NBC ו-ABC וענקיות סטרימינג כמו נטפליקס, אפל TV, דיסני+ ואמזון. בחודשים הקרובים, תשיק קשת אינטרנשיונל עיבוד טלוויזיוני אמריקאי לספר "תיק נעדר" בפיקוק, גרסה הוליוודית ל"בשבילה גיבורים עפים" באפל טיוי, דרמה על חסידת אומות העולם מיפ חיס בדיסני+ וכן סדרה מקורית בנטפליקס, בנוסף לעונה שנייה לסדרה האמריקאית La Brea המשודרת עתה ברשת NBC.
 
קרן שחר, מנכ"לית קשת אינטרנשיונל הנכנסת: "הזכות לעמוד בראש חברה כמו קשת אינטרנשיונל זה משהו שלא יכולתי לחלום עליו כשהצטרפתי לקשת לפני 18 שנים. כל מה שרציתי היה רק להיות בסביבת האנשים ש"עושים טלוויזיה". אני רוצה להודות לאלון על המנטורשיפ ועל החברות, ועל זה שהראה לי כל יום, מה אפשר להשיג בעזרת אופטימיות נצחית. אני מודה לדירקטוריון קשת ובמיוחד לאבי, על התמיכה והצבעת האמון בי לאורך השנים. ולבסוף אני בעיקר רוצה להודות לקבוצת האנשים המוכשרים ש"עושים טלויזיה" בקשת אינטרנשיונל. אני מצפה מאוד לפרק הבא שלנו ולראות לאיזה עוד הישגים וגבהים נגיע בעשור הבא".
אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת: "בעוד כמה שבועות תשיק אפל את "אקו 3", הגרסה האמריקאית ל"בשבילה גיבורים עפים". זו תהיה אחת ההפקות הגדולות והמרשימות בכל עולם הטלוויזיה בשנת 2022.
קאט. פלאש בק לחדר הלידה של KI – במרכז הפריים קרן שחר. בשלב הינקות קרן הייתה יכולה להגיד: KI זה אני או ארזתי לבד (את התוכן הישראלי), ולא הייתה טועה בהרבה. היא הייתה שם, עושה את הצעדים הראשונים, תחילה קטנים ואז גדולים, כדי להביא את הטלוויזיה הישראלית לעולם, שלא עצר את נשימתו ולא חיכה.
דיסולב, חזרה להווה: 15 שנים אחרי, KI היא כבר שם דבר, חברת תוכן, הפקה והפצה בסדר גודל עולמי וקרן היא המשנה למנכ"ל החברה עם היסטוריה של התמודדות עם אתגרים, הצלחות והישגים. 
אני שמח להודיע היום על קידומה של קרן לתפקיד מנכ"לית החברה. קרן תנהל החל מחודש ינואר, מתל אביב, את הפעילות הבינלאומית שלנו.
פלאש פורוורד: בזכות ניסיונה, יכולותיה וכישוריה המגוונים, תדע קרן, יחד עם הנהלת KI והחברים בעולם ובקשת, לקחת את החברה ואת הטלוויזיה הישראלית בעולם למקומות חדשים וגבוהים אף יותר. בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה