תרבות ופנאי

גל גדות חוזרת לארץ עם בשורה מפתיעה למעריצים

דיווח בעולם: גל גדות תחזור לשחק בסרט העשירי של "מהיר ועצבני". אחרי שדמותה של וונדר-וומן יורדת מהמסך, תהיה זו ג'יזל שתחזור לחיים
מערכת ice |  3
גל גדות (צילום פייסבוק/ גל גדות)
רק השבוע נחתה גל גדות בישראל ושיתפה את הביקור בסטורי שלה. במקרה או שלא, דיווחים בעולם הצביעו על כך שהיא תשלים קאמבק ותככב בסרט הבא של "מהיר ועצבני".
Fast X, הפרק העשירי והלפני אחרון בסדרת הסרטים הפופולרית, יחזיר לחיים את ג'יזל, דמותה של גל גדות. הכוכבת, שהתבשרה לאחרונה על סיום דמותה של וונדר-וומן, כיכבה לראשונה בהוליווד בסרט הרביעי של מהיר ועצבני בשנת 2009, וחזרה לעוד שניים נוספים.
אולם כעת, The Direct מדווח כי גדות חוזרת לתפקיד ג'יזל. לפי הדיווחים היא צורפה לצוות השחקנים של Fast X, שנמצא כעת בהפקה. מלבד האיחוד המחודש עם כוכבי המותחן, היא שוב תחלוק סט עם כוכב ליגת הצדק ג'ייסון מומואה, שיגלם את הנבל ב-Fast X.
 
נזכיר כי דמותה של ג'יזל נהרגה לכאורה בסרט מהיר ועצבני 6, לאחר שהקריבה את עצמה כדי להציל את האן. לא בלתי אפשרי שיחזירו אותה. אחרי הכל, האן עצמו גם נהרג לכאורה בפיצוץ ב"מהיר ועצבני: טוקיו דריפט", אבל השחקן סונג קאנג חזר לתפקיד בסרט התשיעי. בכל מקרה ייתכן גם כי החזרה המדווחת שלה היא לסצנת פלאשבק.
בשבוע שעבר כאמור, הוחלט שהפרק השלישי במעלליה של וונדר וומן, שההפקה שלו הייתה אמורה לצאת לדרך בקרוב, לא יצולם כלל. הסיבה לכך היא שהמותג של וונדר וומן שייך לאולפני DC, שמתקשים להתחרות באימפריית הקומיקס של מארוול ומנסים למצוא כיוונים חדשים.
במאית "וונדר וומן", פטי ג'נקינס, העלתה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה בו היא סיפרה על ההחלטה: "כשהתחילו תגובות נגד על כך ש'מלחמת העולם השלישית' לא קורה, החלו להתפשט סיפורי קליקבייט שקריים שלפיהם אני זו שהרגה אותו או שעזבתי. זה פשוט לא נכון, מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול כל דבר שיבקשו ממני. הבנתי שאין שום דבר שיכולתי לעשות כדי לקדם משהו בזמן הזה. DC כמובן קבורה בשינויים שהם צריכים לעשות, אז אני מבינה שההחלטות האלה קשות כרגע".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עזבי אותנו בבקשה בשקט. (ל"ת)
    דורית 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מי שלא מגן על המולדת סופו כשל גל גדות ....
    עם ישראל חי:))))) 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עמדת לצד המדינה שלך בזמנים הכי קריטים והנה שנה אחרי הגעת לצומת שממנה כבר לא תהיה דרך חזרה..אולי חשבת שאת להיט באמריקה אבל כשלא עמדת לצידינו לא תינתן לך הזכות להמשיך ליצג את היהודים בהוליווד ... מגיע לך שמוקיאים אותך מהוליווד .....
    סגור
  • 1.
    מענין לי את הביצה (ל"ת)
    טל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור