תרבות ופנאי

גל גדות עושה קאמבק? וונדרוומן חוזרת למסכי הקולנוע

תקופה קצרה לאחר שנודע כי הופסקה ההפקה של הסרט השלישי של וונדרוומן בכיכובה של גל גדות, השחקנית מככבת שוב בתור גיבורת העל במסגרת כמה סצנות בסרט "שאזאם: זעם האלים" ומבלבלת את המעריצים
מערכת ice | 
גל גדות (צילום מתוך הסרט)
השבוע יוצא לאקרנים סרט ההמשך ל"שאזאם", אחד מהסרטים בעולם הקולנועי של DC COMICS, בו כלולים גם סופרמן, וונדרוומן, באטמן ונוספים. כידוע לאחרונה כל העולם הזה התערער עם כניסתה של הנהלה חדשה שהודיעה על שינוי ניכר לכל הסרטים, ובהם גם ליהוק מחודש לדמויות הראשיות.
עם זאת, טרם החילופים בהנהלה, גל גדות (וונדרוומן) כבר צילמה את חלקה לסרט החדש "שאזאם: זעם האלים" וקטעים מן הסרט שעוד לא יצא כבר הפציעו על מסכי הטלוויזיה בארה"ב ובעולם. הדבר הביא בלבול למעריצים רבים שלא ממש רוצים לראות את גל גדות עוזבת את התפקיד.
 
במאי הסרט החדש דייוויד סנדברג מיהר להגיב ומסר שמעריצי הסרט שלא רוצים להרוס לעצמם את העלילה צריכים להימנע מלהיחשף לקדימונים של הסרט. עם זאת ולמרות הופעתה של גדות בסרט, לא ברור האם זו גם הפעם האחרונה שנראה אותה במדים של גיבורת העל. 
מטעם ההנהלה החדשה לא נמסרה הודעה רשמית באשר לתפקידה של גדות, אם כי ידוע שהסרט השלישי כבר התחיל הפקה, הופסק ולעת זו נגנז. במקביל ההנהלה מסרה כי הם כן קיימו שיח ומודעים לכך שגדות מוכנה להמשיך לשחק את התפקיד הפופולרי. 
סופרמן לעומת זאת לא זכה לאותן רמיזות ובפועל פוטר מתפקידו זמן קצר אחרי שדווח שהוא דווקא יענוד שוב את הגלימה המפורסמת. הידיעה הזו באה זמן קצר לאחר שהנרי קאביל שגילם את התפקיד הפופולרי פרש מתפקיד מוכר אחר כדי להיות סופרמן שוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה