טלוויזיה

כאן 11 מצאה מחליף לגאולה אבן: מגיש חדש לחדשות שישי

במערכת כאן 11 חדשות הודיעו היום על מינויים חדשים ובהם: העיתונאי, המגיש וראש תחום החוץ מואב ורדי יגיש באופן קבוע את מהדורת חדשות שישי בכאן 11, סולימאן מסוודה מונה לכתב בדסק הפוליטי והמדיני של כאן חדשות, וגם: כתבת צרכנות חדשה וכתב חדש באזור ירושלים
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום יח"צ)
כאן 11 בשורה של מינויים במערכת החדשות. העיתונאי, המגיש וראש תחום החוץ של כאן חדשות מואב ורדי יגיש באופן קבוע את מהדורת חדשות שישי בכאן 11. מואב ורדי הגיש עד עתה את התוכנית היומית "העולם היום" שעסקה בסיקור חדשות חוץ באופן מעמיק. את התוכנית העולם היום יגישו לסירוגין מיכל רשף ויואב זהבי-לונדון.
סולימאן מסוודה מונה לכתב בדסק הפוליטי והמדיני של כאן חדשות. סולימאן (27) התחיל את דרכו בתאגיד השידור הישראלי בשנת 2017. עד עתה היה כתב ירושלים בכאן 11 וגם סיקר את המפלגות הערביות. בעבר הגיש את התוכנית "הכל פוליטי" יחד עם העיתונאית יערה שפירא. כעת מצטרף ככתב לדסק הפוליטי מדיני בכאן חדשות.
 
במקביל, עוד נמסר מטעם כאן 11 כי התוכנית "שרון ואורי" בהגשת שרון וכסלר ואורי לוי חוזרת לימי שישי בכאן 11 בשעה 17:00.  הכתבת סיוון סיסאי מצטרפת לדסק הכלכלי, ככתבת צרכנות חיים גולדיטש מ-YNET מונה לכתב ירושלים בכאן 11 עמרי חיים מונה לכתב מזרח ירושלים לצד ראש התחום הפלסטינים אליאור לוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה