מינויים

ישראל בבחירה מפתיעה לאירוויזיון 2023: מי יעניק את הנקודות?

הזמרת הוותיקה והאהובה אילנית תגיש את הניקוד מטעם ישראל בגמר אירוויזיון  2023 בליברפול, אנגליה שייערך ב-13 במאי עם תקווה כי נועה קירל, הנציגה הישראלית, גם כן תהיה שם: "אין לי ספק שנועה תעשה חיל"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)
החלטה עם טעם נוסטלגי. תאגיד השידור כאן 11 בחר: הזמרת הוותיקה והאהובה אילנית תגיש את הניקוד מטעם ישראל בגמר אירוויזיון  2023 בליברפול, אנגליה שייערך ב-13 במאי עם תקווה כי נועה קירל, הנציגה הישראלית, גם כן תהיה שם.
הזמרת, אשר ייצגה את ישראל בפעם הראשונה לפני 50 שנה באירוויזיון עם השיר "אי שם", היא זו שתגיש את הנקודות שהציבור הישראלי העניק ליתר המדינות המתחרות.. אמש נפגשה אילנית עם נועה קירל, נציגתו באירוויזיון, ואיחלה לה הצלחה.
 
אילנית סיפרה במפגש עם קירל: "אני מתרגשת לסגור מעגל של 50 שנות השתתפות ישראלית באירוויזיון עם "אי שם", איתו ייצגתי לראשונה את ישראל באירוויזיון 1973 ומאחלת בהצלחה רבה לנועה היקרה, אין לי ספק שנועה תעשה חיל!"
כזכור, אירוע חצי גמר האירוויזיון ישודר בכאן 11 ב-9.5 בו תשתתף קירל, וב-13.5 בערב הגמר הגדול נדע כולנו באיזה מקום דורגה ישראל באירוויזיון 2023. היא תבצע על הבמה בלייב את השיר 'יוניקורן', שעד כה זוכה לתגובות מעורבות וממוקם שביעי בטבלאות ההימורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה