תרבות ופנאי

נועה קירל בהישג מטורף נוסף: זו הגאווה שהביאה לישראל

השיר "יוניקורן" עושה היסטוריה במצעד הביןן-לאומי של ספוטיפיי כשהפך אתמול לשיר ה-91 הכי מושמע באפליקציה בכל העולם, עם לא פחות מ-1,420,732 השמעות. כמו כן, השיר שבר שיא ישראלי בהשמעות בספוטיפיי כאן בארץ
מערכת ice | 
נועה קירל בגמר האירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ Eurovision Song Contest)
נועה קירל לא מפסיקה לשבור שיאים, ואחרי המקום השלישי וההופעה הבלתי נשכחת בגמר האירוויזיון – היא עושה היסטוריה גם במצעד הבין-לאומי של ספוטיפיי.
השיר "יוניקורן" שייצג את ישראל באירוויזיון היה אמש (יום ראשון) השיר ה-91 הכי מושמע באפליקציה בכל העולם, עם לא פחות מ-1,420,732 השמעות, הישג נדיר לשיר ישראלי.
 
כמו כן, השיר שיצרו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל עצמה, שבר גם שיא ישראלי כשרשם כ-112 אלף השמעות בספוטיפיי בישראל - השיר הראשון שחוצה את 100 אלף ההשמעות ביום אחד. ואם זה לא מספיק, אז השיר מדורג ראשון גם בהשמעות ב'אפל מיוזיק' בישראל, ועוד הישג הוא שביצוע חצי הגמר של נועה קירל מוביל את הסרטונים החמים ביוטיוב עם 4.5 מיליון צפיות.
קירל עצמה נחתה בישראל רק לזמן קצר מאוד, וכבר שבה לנתב"ג להמראה נוספת – אך הפעם לצרכי חופשה. אחרי שבועיים מפרכים, שעקבו כמעט חצי שנה של הכנות קדחתניות, קירל המריאה אמש לקפריסין לחופשה פרטית עם כמה מהחברות הטובות שלה, ללא בן הזוג תומר הכהן.
עם נחיתתה בארץ אמרה קירל: "כיף לחזור הביתה אחרי הרבה זמן, ועוד לחזור בתחושת גאווה מאוד גדולה, עשינו את זה, עברנו את המשימה הזאת והגענו למקום השלישי - שזה מעבר לציפיות שלי ומאוד מכובד. מעבר לכך, לשים את ישראל על המפה, על הבמה הכי גדולה בעולם, הייתה לי הזכות והכבוד. זו חוויה מטורפת שלא אשכח אותה בחיים. אין כיף יותר גדול מלחזור לארץ, לראות את כל זה ולקבל את כל האהבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה