דעות

תשכחו מחתולים וסלפיז: Hyperlapse היא האפליקציה שתכבוש את הפיד שלכם

סמנכ"ל התוכן של 'אקליפטוס' יואל אריאל שמיר, על האפליקצייה האחרונה שאינסטגרם הציגה, ומציעה לגולשים פרטיים ומותגים כלי יצירתי לספר סיפור
יואל אריאל שמיר (צילום יח"צ)
אם נמאס לכם שפיד האינסטגרם שלכם מלא בתמונות של חתולים, תינוקות, שקיעות וכמובן סלפיז, אל תאמרו נואש כי בקרוב הפיד שלכם ייראה הרבה יותר מעניין. תכירו, הייפרלאפס, האפליקציה החדשה שאינסטגרם השיקה בשבוע שעבר ושהולכת לכבוש את הפיד שלכם עם קטעי וידאו שמתעדים את מושא הצילום שלכם ואת העולם שמשתנה סביבו במהירות מואצת ולאורך כמה נקודות של זמן.
מדובר אם כן בתופעה מתפתחת: אם שנת 2013 הוכרזה כשנת הסלפי הרי שהבשורה האמיתית של האפליקציה החדשה קוראת לבוא ולתעד יותר את העולם המשתנה סביבכם, ופחות את עצמכם בנקודת זמן קפואה ושעליה הדבקתם פילטר. הזמן, לפי הייפרלאפס, הוא מושא צילום שיש לתעד באופן מתמשך, פריזמה חדשה שמאפשרת לכם להציג את עצמכם בעולם דינמי ומשתנה.
כצפוי, לא מעט מותגים שמנהלים פרופיל אינסטגרם קפצו על המציאה כמו ילד קטן על צעצוע חדש, והעלו סרטונים שנערכו באפליקציה החדשה. ניתן אמנם למצוא לא מעט סרטונים חובבניים שלמעט השימוש בתכונה המגניבה של הכלי החדש, לא מציגים תוכן מעניין במיוחד אבל עם קצת יצירתיות, תוכלו לספר את סיפור המותג שלכם באופן חדשני ומושך.
רוצים להיכנס לעניינים ולהתחיל לצלם בהייפרלאפס? כאן תוכלו לצפות בסרטון ההדגמה של אינסטגרם, או לקבל השראה מכמה מותגים שקפצו למים ראשונים:
הסרטון של mbusa
הסרטון של mbusa
הסרטון של footlocker
הסרטון של footlocker
הסרטון של drinkarizona
הסרטון של drinkarizona
הסרטון של tacobell
הסרטון של tacobell
מצלמים בהייפרלאפס? קבלו 3 טיפים שימושיים
1. יציבות וכיוון המצלמה
שמרו על הסמארטפון שלכם יציב ככל האפשר כדי ליהנות מתנועה חלקה ורציפה של צילום וידאו. לאפליקציה יש אמנם תכונה ש\"מחליקה\" את התנועות שלכם אבל אם אתם חייבים לזוז ולשנות כיוון, עשו זאת לאט והימנעו משינויים תכופים בכיוון או שאחרת תעוררו בצופים שלכם בחילה.
2. הנוסחה: 3 דקות = 15 שניות
אם אתם מתכננים להעלות את הסרטון שלכם לאינסטגרם, מומלץ לצלם סרטון באורך 3 דקות שלאחר עריכה בהייפרלאסט, תקבלו תוצר מוגמר בן 15 שניות שאותו תוכלו לשתף. זכרו, אתם מצלמים במהירות מואצת ולכן, צלמו שוטים ארוכים יותר מהרגיל!
3. פריים נבחר לקאבר
לא משנה כמה יצירתי הסרטון שערכתם, אם אין לו תמונת קאבר מושכת לא תצליחו לפתות את העוקבים שלכם וחבל. בצילום בעזרת הייפרלאפס, קשה לבחור פריים בסרטון שהפריימים שלו מתחלפים במהירות ולכן, לפני הלחיצה על הפליי, בחרו פריים מושך ופוטוגני שאותו תצלמו במשך זמן ארוך משאר הפריימים, ולקצוץ את הפריים בעריכה הסופית.
הכותב הוא סמנכ\"ל התוכן של משרד הפרסום הדיגיטלי \"אקליפטוס\"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מי זה הביל קוסבי הזה?!
    ג'ימי טורק 09/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והאפליקציה הזו היא קשקוש. אם אין מה לכתוב אז לא צריך לכתוב.
    סגור
  • 4.
    לא
    לא 09/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא
    סגור
  • 3.
    לא ברור, לקחתם כתבה מ-ADWEEK מלפני שבועיים
    ג׳יזס 09/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והעתקתם פה? מה זה חורים ברשת כאן?
    סגור
  • 2.
    כל הלינקים לסרטונים שבורים
    סשה דוידוב 09/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם ממש חיות טכנולוגיות... אפילו QA לכתבות אתם לא עושים
    סגור
  • 1.
    וואו Timelapse - זה חדש... (ל"ת)
    גיל 09/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור