דעות

סיאטל הפסידה, טום בריידי מעצבן - והנה 5 פרסומות ששברו את רצף הקלישאות

לטל שוויגר אין זמן פנוי, אז כמו בכל שנה, גם הפעם הפלנו עליו את משימת סיקור פרסומות הסופרבול כדי לראות אם הכלבלב של באדוויזר כבר נדרס
טל שוויגר |  2
BMWi3. סופרבול 2015 (צילום צילום מסך)
מרשון לינץ\' עמד מאחורי הקוורטרבק של הסיאטל סיהוקס. יארד אחד, זה כל מה שנשאר להתקדם כדי לנצח במשחק ולזכות בסופרבול השני ברציפות, הישג נדיר מסוגו. יש לו 20 שניות לעשות את זה. לקבל את הכדור ולדרוס את כולם בדרך לטאצ\'דאון. הוא לא יצטרך יותר מ-5, הרי לא סתם הכינוי שלו זה Beast Mode, אבל נחמד לדעת שיהיו לו עוד הזדמנויות במידה וייכשל.
הט-הט. הכדור נזרק אחורה לעבר הקוורטרבק והוא, לתדהמת 114 מיליון צופים בארה\"ב ועוד כמה עשרות מיליונים בעולם, מנסה למסור את הכדור קדימה. הכדור נחטף, המשחק נגמר, סיאטל מפסידה, טום בריידי מעצבן.
מאכזב? לא כמו פרסומות הסופרבול של השנה. כמעט 70 פרסומות עיטרו את משחק הסופרבול השנה ואין אפילו אחת שגורמת לך לעשות share ולהגיד: קבלו איזה גדול.
מה שכן היה, זה הרבה פרסומות שנראו כמו שידור חוזר של עצמן, רק בגירסה לעוסה פחות מוצלחת. סניקרס עם הרבה הייפ אבל מעט צחוקים, דוריטוס עם פרסומות גולשים חלשות מתמיד, הכלבלב של באדווייזר שהיה עושה לכולנו טובה אם היה נדרס כבר, עוד קמפיין ריאליטי אותנטי של באד לייט עם קאסט של עשרות אנשים שבכלל לא הגיעו מסוכנות שחקנים ובמקרה רק עברו באזור. אה, והיה גם פרסומת על אבהות. ועוד אחת. ועוד אחת. ועוד אחת. אבא, מה עשו לך?!
אבל מסורת זו מסורת והטור השנתי באייס לא יכתוב את עצמו. אז הנה 5 פרסומות שהצליחו לשבור את רצף הקלישאות:
BMW i3
איך אנשים התייחסו לאינטרנט ב-1994? בערך כמו שאנשים מתייחסים למכונית חשמלית היום. פרסומת שיוצאת מהתבנית הקבועה של פרסומות רכב ונסגרת בשורה מדויקת: Big ideas take a little getting used to.
Clash of Clans
מגמה מעניינת שהיה ניתן ללמוד מפרסומות הסופרבול היא הצמיחה של משחקי המובייל. שום פרסומת למשחק מחשב לא שודרה השנה. לעומת זאת שודרו 3 פרסומות למשחקי מובייל, שתיים מהן עם כוכבי על. אני בחרתי להביא לכם את זו שיושבת על תובנה מדויקת ולא את זו שרואים בה את קייט אפטון באמבטיה.
טל שוויגר. משחק עם עצמו בחדר
טל שוויגר. משחק עם עצמו בחדר
Loctite Glue
סיימתם לחפש ביוטיוב את הפרסומת עם קייט אפטון? יופי. עכשיו בואו נדבר על המפרסם המוזר ביותר בסופרבול. חברת דבקים (יש דבר כזה? זה נשמע כמו משהו ש\"משיח\" יגיד) החליטה לא רק לפרסם בסופרבול, אלא גם ללכת על קמפיין הזוי ולתמוך בו עם גב דיגיטלי רחב ביותר. הסרטון הוא לא משהו שלא ראינו, אבל האתר עושה קפיצת מדרגה שגורמת לכם לשאול את עצמכם: למה אני מסתובב באתר של דבק תעשייתי כבר כמה דקות?
לכניסה לאתר Loctite Glue - לחצו כאן
Chevrolet Colorado
תפעילו את הוידאו ותדמיינו שזה משודר לכם בטלוויזיה בזמן המשחק
Newcastle Brown Ale
כמו בשנה שעברה, ניוקאסל עוקפים את כולם בסיבוב בלי לפרסם בסופרבול באמת. הפעם עם פרסומת שקוראת לכל המותגים להתאגד כדי לעמוד בעלויות המטורפות של הסופרבול. נשאר רק להוריד את הכובע. הסרט שהתניע את המהלך נמצא כאן, אבל יש עולם תוכן שלם שמחכה לכם באתר.
לכניסה לאתר Newcastle - לחצו כאן
טל שוויגר הוא פרילאנס קריאייטיב. בעבר שימש כמנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל וכיום מקדם את עצמו באמצעות כתבות באייס. לפרופיל הפייסבוק של טל .

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעולה (ל"ת)
    ג׳יזס 02/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המשפט האחרון הוא מאסטרפיס (ל"ת)
    שוויגרג'ויס 02/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור